Strona 3 z 4

: wt mar 25, 2008 19:09
autor: dawid018
Bolekrsko pisze:schodze ponizej 10 :bigok:
czym mierzone??
twardy pisze:Jade zaraz do tłumikarza mam gdzieś dziure w tłumiku i trzeba to naprawic
to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać :grin: :chytry:

: wt mar 25, 2008 19:10
autor: adam16v
Ile może kosztować u tłumikarza kompletny przelot 2.5" od turbiny aż do końca?

: wt mar 25, 2008 19:53
autor: twardy
dawid018 pisze:to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać
tłumik do wymiany końcowy , jutro będzie nowy +rura przelotowa od początku do końca fi 55 - wystarczy :bigok:
Pytałem o cene za robote ale Andrzej zrobi mi to za free :grin:

: wt mar 25, 2008 19:58
autor: dawid018
twardy pisze:fi 55
zewnetrzna czy wewnętrzna??jak wewnętrzna to mało zwłaszcza jak masz modzone auto

: wt mar 25, 2008 20:00
autor: souler
twardy pisze:
dawid018 pisze:to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać
tłumik do wymiany końcowy , jutro będzie nowy +rura przelotowa od początku do końca fi 55 - wystarczy :bigok:
Pytałem o cene za robote ale Andrzej zrobi mi to za free :grin:

jak 55mm masz za free to doplac pare groszy i rob wiekszy. warto.

: wt mar 25, 2008 21:16
autor: twardy
souler pisze:jak 55mm masz za free to doplac pare groszy i rob wiekszy. warto.
własnie tak chyba zrobię , zależało by mi żeby zacząć od kolektora i aż do końca puśćić większy przelocik. Zobaczymy jak tam materiały tj rury.

: śr mar 26, 2008 00:48
autor: zaprzal
IRAS78, jaki masz pelny numer tej pompy wtryskowej? EKO to nie jest czasem 8mm? troche ubogi ten wykres ;) Souler mial lepszy wynik bez LDA ;)

: śr mar 26, 2008 01:07
autor: souler
zaprzal pisze:IRAS78, jaki masz pelny numer tej pompy wtryskowej? EKO to nie jest czasem 8mm? troche ubogi ten wykres ;) Souler mial lepszy wynik bez LDA ;)
no mialem, ale to byl moj wykres :jezor: a moje zawsze musi byc lepsiejsze. wykres ma ok. tylko 1.2 bara i malo paliwa, takze nie jest zle.

a pompa moze i jest 8mm. nie chce mi sie sprawdzac po numerach z ksiazkami. za mala zeby na tym miec odpowiednio duzo mocy, ale do wygodnego wozenia dupska wystarczy.

: śr mar 26, 2008 16:32
autor: zaprzal
proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:

: czw mar 27, 2008 02:23
autor: Michnik
zaprzal pisze:proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:
Eee...mi sie wydaje, że objechanie 1Z AAZetem to już żaden sukces. Teraz to już trzeba myślec jak objechać AFNa ;)

: czw mar 27, 2008 21:35
autor: zaprzal
Michnik pisze:
zaprzal pisze:proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:
Teraz to już trzeba myślec jak objechać AFNa ;)
to trzeba przestac myslec i zaczac robic w koncu to co napisane na forum ;)

: czw mar 27, 2008 23:45
autor: Zoltecek
to ja mam pytanko ile by było przy cisnieniu 1,2bar ale na suszarce T3 ?? :hehe: 110KM :kac:

: pt mar 28, 2008 12:54
autor: IRAS78
Witam po dłuższej przerwie.
wydech zrobiony: bez środkowego i lekko wypruty tylny, a przy okazji wymiana złącza elastycznego - poprawa mocy przy niewielkim wzroście hałasu - przyjemny basik choć troszkę słychać świst turbinki??- ale to chyba nie coś złego - na dolocie szczelna, bez luzu wzdłużnego i tylko minimalny, ledwie wyczuwalny luz poprzeczny- czy to normalne???

souler, punkcik dla Ciebie za info na temat konkretnych nastawów, pomysł z wydechem i info o pompie(na pewno 9 bo LDA pasuje do listwy, a u kolegi też w pompie bez LDA nie - bo ma 8mm - info potwierdzone przez pompiarza)

Koledzy zapraszam do zamieszczania swoich wykresów silnika AAZ celem porównań i analiz

: pt mar 28, 2008 13:21
autor: BENITO
Jeśli jest jak mówisz to turbo powinno być w porządku. Ja na chwile włączyłem silnik przy zdjętym dolocie do suszarki i mi prawie wciągnęło latarkę jak patrzyłem do ślimaka :helm: i dodałem gazu.