Miga lampka świec żarowych + świeci pompa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Genia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lut 04, 2009 22:23
Lokalizacja: się biorą dzieci?

Post autor: Genia » sob lut 07, 2009 14:58

Pan mechanik, zmienil na zyczenie filtr paliwa, skasowal blad i odesłal do specjalisty od pomp na ustawienie wtrysku, wziąl tylko 130 zl, warto bylo bo terazs samochod przynajmniej normalnie pali i jezdzi.



dzoker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lis 20, 2008 13:43
Lokalizacja: Denmark

Post autor: dzoker » pn lut 16, 2009 15:50

ok, problem solved.
dwa czujniki wymienione - niepotrzebnie.
Znalazl sie przetarty kabelek gdzies w okolicach akumulatora. Nie wiem dokladnie bo nie bylem przy odbiorze auta. Kabel wymieniony, pali 'na dotyk'. Dzieki za podpowiedzi.



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pn lut 16, 2009 19:31

dzoker pisze:ok, problem solved.
dwa czujniki wymienione - niepotrzebnie.
Znalazl sie przetarty kabelek gdzies w okolicach akumulatora. Nie wiem dokladnie bo nie bylem przy odbiorze auta. Kabel wymieniony, pali 'na dotyk'. Dzieki za podpowiedzi.
Kolejny szczęśliwy, uzdrowiony :P Szkoda, że nie wiesz gdzie ten kabelek, bo bym u siebie zobaczył. Dużo Cię naprawa kosztowała jeśli można wiedzieć?

Pozdrawiam


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

dzoker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lis 20, 2008 13:43
Lokalizacja: Denmark

Post autor: dzoker » pt lut 27, 2009 14:31

kompan pisze:
dzoker pisze:ok, problem solved.
dwa czujniki wymienione - niepotrzebnie.
Znalazl sie przetarty kabelek gdzies w okolicach akumulatora. Nie wiem dokladnie bo nie bylem przy odbiorze auta. Kabel wymieniony, pali 'na dotyk'. Dzieki za podpowiedzi.
Kolejny szczęśliwy, uzdrowiony :P Szkoda, że nie wiesz gdzie ten kabelek, bo bym u siebie zobaczył. Dużo Cię naprawa kosztowała jeśli można wiedzieć?

Pozdrawiam
zostalo zrobione w zaprzyjaznionym warsztacie wiec naprawa nic mnie nie kosztowala, ale podejrzewam ze takie poszukiwanie nie powinno przekroczyc kwoty 100-150zl. Mowa tutaj o malej miescinie :)



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » ndz mar 01, 2009 20:06

Hmm To może do Ciebie tam podjade :P ;]

Pozdrawiam



Furios
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sty 23, 2009 23:14
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Furios » pn mar 02, 2009 14:31

witam podepnę i ja się do tego tematu

Mam golf IV 101 km , wyskoczyło mi dzisiaj lampka która mryga od świecy zarowej,


po odpaleniu ok 10s zaczyna mygac, myslałem ze jak odpale ponownie to zniknie niestety nie znikło. Macie jakieś propozycje?

Ile kosztuje ta vag-a?
Prosiłbym o szybka odpowiedz bo jutro mam wyjazd w trase a nie wiem czy moze to czegos uszkodzic??
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 14:41 przez Furios, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » śr mar 04, 2009 23:06

Witam niestety ponownie ! :(
U mnie problem powrócił - to samo - znowu co któryś rozruch wydłużony o kilka obrotów rozrusznika. Miałem spokój 2 tygodnie i to samo.
Dodatkowo jeszcze jakieś 2 inne błędy mi wyskoczyły - chyba faktycznie wyląduje u jakiegoś mechanika :(

Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
Poniżej aktualna tabela błędów:

Address 01 -------------------------------------------------------

1 Fault Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 806 G
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20
Coding: 01122
Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Pozdrawiam



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » czw mar 05, 2009 14:24

Witam!

Czyli jednak wymiana czujnika na pomogła ... Te błędy pojawiają się właśnie razem z błędem g28 przy dłuższej próbie rozruchu.

Trzeba posprawdzać wiązkę elektryczną - tu z pewnością tkwi problem.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw kwie 16, 2009 23:32

jak macie ten problem podczas mycia auta lub deszczu [duża wilgotność] to może wystarczy nieraz ususzyć podszybie i wyczyścić z syfu a kable od ECU zabezpieczyć peszlem z tworzywa i taśmą żeby wilgoci nie łapały. już kilka aut tak wyleczyłem.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » pt kwie 17, 2009 09:00

Coś w tym musi być - odkąd zrobiło się cieplutko - kontrolki pogasły a golfik pali jak nowy :grin:



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pt kwie 17, 2009 09:34

Ostatnio wyciągałem akumulator, jego podstawę, obudowę filtra powietrza i łapacz powietrza, żeby dostać się do kanału z wiązką elektryczną.

Posprawdzałem wszystko i jest oryginalnie pozabezpieczane, susza wszędzie więc to nie tam tkwi problem. Chciałem zdemontować podszybie, ale niestety nie udało mi się ściągnąć wycieraczek ;/ Chyba będę musiał się zaopatrzyć w jakiś ściągacz.

Zrobiłem mały test i pozatykałem wszystkie miejsca, gdzie woda może wpływać za podszybie i umyłem auto ... Zapaliło od strzała, później pościągałem te szmaty i umyłem jeszcze raz ... zapaliło ale już nie z pół obrotu. Później palił tak nijak jeszcze przez dzień aż zrobiłem w trasie 200km i już pali super. Czyli się wszystko znowu osuszyło.
Kris-THC pisze:jak macie ten problem podczas mycia auta lub deszczu [duża wilgotność] to może wystarczy nieraz ususzyć podszybie i wyczyścić z syfu a kable od ECU zabezpieczyć peszlem z tworzywa i taśmą żeby wilgoci nie łapały. już kilka aut tak wyleczyłem.
To jest dorby pomysł i na pewno tak zrobię. Tylko musze powalczyć jeszcze z tymi wycieraczkami.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » pt kwie 17, 2009 10:03

kompan pisze:To jest dorby pomysł i na pewno tak zrobię. Tylko musze powalczyć jeszcze z tymi wycieraczkami.
POWODZENIA ! :)



glauco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: glauco » ndz lut 07, 2010 13:57

U mnie problem wygląda podobnie. Pali się kontrolka silnika i miga kontrolka świec żarowych, a obie włączyły się jak próbowałem odpalić auto rano po całej nocy na mrozie. Kręcił dłużej niż normalnie (do 5~6 sekund) i przed samym odpaleniem pojawiły się te kontrolki. Potem po ponownym uruchamianiu nie znikły. Dzisiaj z kolei z rana znowu odpalanie po 12 godzinach mrozu - kontrolki dalej świecą ale po pierwszym dłuższym kręceniu (4 sekundy) rozrusznik przestał kręcić i od tej pory już nie kręci wogóle. Jest prąd, słychać standardowe dźwieki i moment pyknięcia po nagrzaniu świec żarowych, ale po przekręceniu kluczyka jest cisza.
Prośba o pomoc. Golf IV Variant TDI ATD 1.9 75 kW 2004.



Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » ndz lut 07, 2010 17:40

Witaj,
Ja się poddałem- żaden z mechaników nie wie co to może być. Czujniki wymienione - i jak tylko pokaże sie mróz wywala ten sam błąd co rok temu. Zrobiło się cieplej - problemu nie ma - ja już się poddałem - auto jeździ normalnie - czekam na wiosnę !
No chyba że ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości