AXR - duże obroty przy małej prędkości MK4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rnav_piwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 16:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rnav_piwi » śr lut 20, 2008 23:16

kulon-x pisze:
rnav_piwi pisze:Najwcześniej w piątek to sprawdzę
ok, dzięki ale w tym momencie to i tak staje się bez znaczenia, i teraz dylemat szukać skrzyni i wymieniać (koszty) czy w tej powymieniać koła (koszta) czy może latać tak jak jest, tylko wydaje mi się że dlatego też mam wyższe spalanie

[ Dodano: 20 Lut 2008 22:15 ]
homsky pisze:wczołganie sie pod auto i zczytanie symbolu ze skrzyni
weekend i będe wiedział - bo na parkingu to cienko zwłaszcza że jest jeszcze osłona silnika
Co do spalania to też trochę podejrzane.
Skoro mówisz, że masz 8 litrów na trasie... U mnie 8 litrów by palił chyba gdybym jechał 160-170 km/h



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr lut 20, 2008 23:19

rnav_piwi pisze:Co do spalania to też trochę podejrzane
no wiesz nie lubie być tzw "zawalidrogą" i jak teraz jade prędkościa 120-140 km/h to silnik intensywnie pracuje i obroty swoje robią i spalanie szybuje w górę i dlatego teraz staram się wolniej jeździć bo szkoda mi silnika i turbinki - jednak to jest wzmożona praca
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 23:20 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
rnav_piwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 16:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rnav_piwi » czw lut 21, 2008 16:16

Ok, sprawdziłem.

2000rpm - ~96 km/h
2500rpm - 120 km/h
3000rpm - ~142 km/h



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 21, 2008 16:19

Ok, sprawdziłem.

2000rpm - ~96 km/h
2500rpm - 120 km/h
3000rpm - ~142 km/h
Czyli zgadza sie z moimi obliczeniami :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw lut 21, 2008 17:58

Panowie wszystko się zgadza co napisaliście na temat skrzyni, teraz tylko jeszcze pozostała mi formalność ze sprawdzeniem od dołu oznaczeń - powiem Wam że auto tak się szybko wkręca na obroty że już pare osób patrzyło się ze zdzwieniem, mam zamiar jechać na hamownie i sprawdzić auto czy nie jest po jakichś modach - tak czy tak program w komputerze nie wpływa na prace obrotów w stosunku do prędkościomierza ? DOBRZE MYŚLE ?
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 18:00 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 21, 2008 19:00

kulon-x pisze:tak czy tak program w komputerze nie wpływa na prace obrotów w stosunku do prędkościomierza ? DOBRZE MYŚLE ?
Tak, twoja przypadłość to sprawa czysto mechaniczna


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » czw lut 21, 2008 19:20

Aby wskazania na prędkościomierzu były prawidłowe sterownik odpowiadający za zegary musi być właściwie zakodowany. Dla każdego rodzaju silnika, skrzyni biegów jest inny kod. Być może w twoim przypadku jest coś nie tak z kodowaniem sterownika ze wskaźnikami. Może ktoś grzebał u ciebie vagiem i źle zakodował. Przyczyną błędnych wsazań prędkościomierza mogą być źle zakodowane zegary. Wiem to bo taki przypadek mialem w swoim aucie. W moim przypadku prędkościomierz zawyżał prędkość.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 21, 2008 19:31

szysz61 czytaj niżej :dol: :dol: :dol:
kulon-x pisze:homsky napisał/a:
A ja mam pytanie do Ciebie , sprawdzałes poprawność wskazan licznika ??? Np jadąc równo z innym autem ??? Chodzi i o to czy licznik nie kłamie


na małych prędkościach było sprawdzane a dokładnie z AHF i przy 50 i 80 km/h to samo wskazywało
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 19:32 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » czw lut 21, 2008 20:47

Rozumiem. Z tego co zaczytałem na forum kilka pierwszych roczników mk4 posiadało skrzynie biegów, ktore sie psuły. Może masz zamontowaną skrzynię biegów od benzyny 1.4 lub SDI bo one mają przelożenia które pasowalyby do twoich wskazań predkosci.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw lut 21, 2008 23:22

szysz61 pisze:kilka pierwszych roczników mk4 posiadało skrzynie biegów, ktore sie psuły
rozumiem Cię tylko ten chyba to jest końcówka bo 2004 rok, a w sdi właśnie takie są prędkości przy takich obrotach sprawdzałem w cordobie sdi

ale panowie powiem tak: ze świateł to jest taki wymiatacz że aż sam nie moge uwierzyć tylko szybko kończy się skrzynia - czy w takim razie przy takiej mocy i na tak krótkiej skrzyni na hamowni powinno wyjść więcej kucyków ? bo za tydzień jadę na hamownie zmierzyć auto
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 23:25 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 21, 2008 23:27

kulon-x pisze:czy w takim razie przy takiej mocy i na tak krótkiej skrzyni na hamowni powinno wyjść więcej kucyków ? bo za tydzień jadę na hamownie zmierzyć auto


Skrzynia nie ma nic do pomiaru mocy hamowanego auta i uzyskanych wyników


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lut 21, 2008 23:29

Kuce a skrzynia to dwie różne rzeczy. Wykres wyjdzie niezależnie od skrzyni


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt lut 26, 2008 17:56

witam ponownie
byłem na hamowni i wykres wyglada tak - czekam na opinie
a przy obrotach 4500 tyś prędkość była prawie 195 km/h

Obrazek


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 26, 2008 18:37

o niedobry. byles u Rogala i nas pytasz o opinie? :chytry: jakis spisek. auto chipowane to widac. przeplywka chyba do kitu, bo poszarpany wykres i moment leci na leb na szyje.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 109 gości