Co to jest za silnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lut 06, 2008 19:48

ja tam wole wyciagac silnik przez front
odkrecasz zderzak wzmocninie czolowe belke i masz wsytsko prawie na wierzchu na wozek silnik i po sprawie



ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: ieble » śr lut 06, 2008 23:31

ok silnik rozebrany jednak tylko góra. Mam do was pytanie jeśli chodzi o turbine - czy to jest tradycyjna turbina i napewno od 1.6 bo nie chcem nieprzyjemnosci ze to tez od 1.5. załanczam foto:

[ Dodano: 06 Lut 2008 22:38 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 06, 2008 23:39

nie widać foto :P



ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: ieble » śr lut 06, 2008 23:43

Obrazek Obrazek Obrazek

Widać tu też zdjęcie głowicy i pompy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 07, 2008 00:12

ja znalazłem tyle na temat tego Turbo :

http://www.turboost.ru/catalog.php?fam=TAO304

[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 23:16 ]
czyli Ck z dołozonym turbo od Cy prawdopodobnie :)



ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: ieble » czw lut 07, 2008 00:52

Mam jeszcze takie pytanie: na tym linku:
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html

Pisze że wersja JP ma 54 konie???? i 1588cmm i skok cylindra 86,4
Wersja CK ma 50 Koni 1471 cmm i skok 80

Jednak zgodnie z książką Wersja silnika CK ma: 1588 cm skok 86,4 i moc 54 km moment 100nm a JP 1471 skok 80 moc 50 km i moment 84 nm.

U mnie jest wybite CK i po zmierzeniu skoku cylinde wynosi dokładnie 86,4 a wg tego linka powinien byc 80.

Coś tu nie gra....



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob lut 09, 2008 04:42

ieble,


VIN Checker - Wynik
VOLKSWAGEN

VIN: WVWZZZ19ZGW244477


KRAJ POCHODZENIA NIEMCY
PRODUCENT VOLKSWAGEN
WARTOSC STALA CONSTANT
MODEL GOLF II / JETTA II
WARTOSC STALA CONSTANT
ROK MODELOWY WYNIK DOSTĘPNY W WERSJI KOMERCYJNEJ
MIEJSCE MONTAŻU WOLFSBURG ( GERMANY )
NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY

http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100
tu mozesz sam sprawdzic

[ Dodano: 09 Lut 2008 05:28 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=939860



arwam

Post autor: arwam » sob lut 09, 2008 21:47

Części można kupować od jp.
Jeśli będziesz z powrotem zakładał turbo to proponuje przy nim pozostać dlatego że przy spokojnej jeździ nie będzie ci obciążać termicznie silnika. a przy tym będzie mieć duży potencjał.
Wadą tych sprężarek jest spora bezwładność, zaletą trwałość sprężarki i silnika w nią wyposażonego.



ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: ieble » śr lut 13, 2008 10:51

było tak pieknie odebrałem głowice z remontu, zrobiłem rozrusznik wlałem nowe płyny oleje dałem nowe filtry i odpalił
chodził pieknie. Aż do momentu gdy nie wiadaomo czemu cos sie stało było słychać pekanie metalu i sie wszystko rozwaliło. Coś se stało z klinem. Pasek sie obraca a nie obraca sie kolo zamachowe. Mam takiego doła że szok. Wydałem ponad 1000 zł na wszystkie rzeczy. Głowica jest znowu do remontu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości