Strona 3 z 4

Wymiana silnika ALH

: pn maja 05, 2014 23:01
autor: ostryt4
Witam Panowie ponownie.
Odnośnie wymiany silnika, wymieniony......... i nie odpala.
Paliwo na wtryski idzie podczas kręcenia lecz silnik gadać nie chce, na świece prąd dochodzi, kontrolka od nich też się zapala,jedynie jak go plakiem potraktuję to się na chwile odewie i cisza.
Czego dalej się czepiać ? Mam tą Ibizę z AGRem więc będę mógł se popodmieniać na próby części.
Na pierwszy rzut czujnik wału.VAG się uczepił zaworu klapy kolektora ssącego więc też go podmienię.
Wszelakie wskazówki mile widziane.
Pozdrawiam.

Re: Wymiana silnika ALH

: czw maja 08, 2014 08:56
autor: ostryt4
ostryt4 pisze:Witam Panowie ponownie.
Odnośnie wymiany silnika, wymieniony......... i nie odpala.
Paliwo na wtryski idzie podczas kręcenia lecz silnik gadać nie chce, na świece prąd dochodzi, kontrolka od nich też się zapala,jedynie jak go plakiem potraktuję to się na chwile odewie i cisza.
Czego dalej się czepiać ? Mam tą Ibizę z AGRem więc będę mógł se popodmieniać na próby części.
Na pierwszy rzut czujnik wału.VAG się uczepił zaworu klapy kolektora ssącego więc też go podmienię.
Wszelakie wskazówki mile widziane.
Pozdrawiam.
Alarm odwołany, dałem d.....y z ustawieniem pompy paliwowej na rozrządzie podczas jego wymiany, po przestawieniu na prawidłową pozycję odpalił od strzała.

Wymiana silnika ALH

: ndz maja 18, 2014 22:35
autor: dyziek987
witam. mam bardzo podobny problem z silnikiem akl 1,6 sr wymieniłem słupek silnika rozrzad i po złożeniu nie odpala... niby wszystko ok... paliwo idzie przez wtryski na swiecach iskra jest a nie pali... ktos ma jakies pomysly?

Re: Wymiana silnika ALH

: ndz maja 18, 2014 23:11
autor: ostryt4
dyziek987 pisze:witam. mam bardzo podobny problem z silnikiem akl 1,6 sr wymieniłem słupek silnika rozrzad i po złożeniu nie odpala... niby wszystko ok... paliwo idzie przez wtryski na swiecach iskra jest a nie pali... ktos ma jakies pomysly?
Podpinałeś się pod OBD ?

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 19:09
autor: stiwen1
Witam jestem tu nowy i pozdrawiam wszystkich mam mały problem po wymianie silnika z ALH na AGR wymiana słupka w całosci z głowicą i tak dalej został tylko osprzęt od ALH i teraz nie można go odpalić rozrząd ustawiony na przyrząd pompa na cech paliwo leje się przy wtryskach jak odkręcę na plaka chodzi ale na paliwo nie ,podmieniałem czujnik na pompie czyjnik położenia wału wtrysk ten z kabelkiem sprawdzane były wtryski i nadal nie odpala pomocy może mi ktoś pomóc co jest nie tak błędów nie ma w komputerze a nadal nie odpala nie mam siły już może ma ktoś jakiś pomysł pozdrawiam.

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 20:13
autor: ostryt4
Zapewne widziałeś trzy posty wyżej mój problem, sprawdź jeszcze raz ustawienie pompy na rozrządzie bo być może zapłon jest w nieodpowiednim momencie.

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 21:11
autor: italiano_83
stiwen1 pisze:odpala pomocy może mi ktoś pomóc co jest nie tak błędów nie ma w komputerze a nadal nie odpala nie mam siły już może ma ktoś jakiś pomysł pozdrawiam.
Sprawdź statyczny kat wtrysku w Bs - jak będzie poza zakresem mocno opóźniony to silnik nie odpali choćbyś kręcił rozrusznikiem do rozładowania akumulatora.

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 21:34
autor: stiwen1
ale ustawienie pompy czyli jak jak jest na cechu

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 21:53
autor: ostryt4
Przepraszam, co to jest "cechu" ?

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 23:10
autor: wesol
Cechą- znak.

Wymiana silnika ALH

: wt sie 19, 2014 23:45
autor: ostryt4
Czyli wkładasz blokadę w koło pompy w momencie GMP pierwszego cylindra, na kole zamachowym masz znak w okienku skrzyni biegów i wałek rozrządu jest ustawiony w poziomie z linią głowicy od strony pompy vacum ?
Ostatnio kolega robił rozrząd w AFNie, machnął się o jeden ząbek na pompie i też gadać nie chciał, poprawiłem mu i od strzała wystartował.

Wymiana silnika ALH

: śr sie 20, 2014 00:24
autor: stiwen1
Witam kolego możesz mi dokładnie powiedzieć bo nam tak ustawione na pompie wkładam 6 wieru w odpowiednie miejsce na skrzyni mam cech czyli na kole zamachówym i na kole pąsowym też na znak
A na wałku mam specjalny przyżąd i tylko zostało ustawienie tych 3 śrub na fasolkach jak to powinno być i już mi ręce opadają bo kręciłem i tak i odwrotnie i nie odpala. Może jakieś zdjęcia albo ktoś na jakiś pomysł pozdrawiam.

Wymiana silnika ALH

: śr sie 20, 2014 08:18
autor: ostryt4
Jeśli wiertło 6tka zgrywa otwór podstawy koła z tym otworem na pompie który o ile dobrze pamiętam względem położenia silnika jest w okolicach godziny pierwszej lub drugiej i jest adekwatne do reszty znaków na wale korbowym i rozrządu to mi pomysłów brak.
Jakby wałek rozrządu był obrócony o 180 stopni to nie paliłby na plaka i raczej tłoki z zaworami by się spotkały.
Rozumiem że tej nakrętki centralnej na wałku pompy nie odkręcałeś ?
A fasolki są do ustawienia kąta wtrysku ale to dopiero jak auto odpali i będzie zagrzane do temperatury roboczej póki co zostaw śruby na nich ustawione na środku.

Wymiana silnika ALH

: śr sie 20, 2014 11:42
autor: stiwen1
witam jak by był o 180 stopni obrócony wałek to bym nie wsadził tego do kontrowania tego przyżądu inaczej się nie da a z koło pompy musiałem zdjąć i odkręcałem te 3 śrubki bo nie można było zdjąć pompy bo jest osłona pozdrawiam