Strona 3 z 5

: ndz lut 03, 2008 18:46
autor: Budziko
A mam takie pytanie odnośnie spalania 1Z. Nie mam komputera w nim więc proszę o info ile spala MK3 1Z wg komputera przy 90km/h i 120km/h?

: ndz lut 03, 2008 22:57
autor: Maciuś01
Witam, ostatnie 2 dni smigalem moim nowym nabytkiem MKIV tdi 130 i szczeze mowiac to spalanie troche wydaje sie duze, srednio pokazuje komp 7-7,3 raczej po miescie ale tez bucik od czasu do czasu, na trasce przy ok 160-180 tez kolo 7 litrow, dodam ze skrzynia 6, wczesniej mialem 1Z i bylo znacznie mniej, szczeze mowiac to watpie zeby na tym silniku osiagnac 4-5 litrow na 100km
Hi Hi już nigdy nie będziesz miał takiego spalania jak w 1Z.... Te czasy juz mineły ale z drugiej strony jak porównasz osiągi AWX (nie wiem czy jest on u Ciebie pod maską ale chyba nie bo awx jest wzdłóżny) z poczciwym 1Z to w sumie nie ma porównania więc te róznice są subiektywne.

I jeszcze jedno wszyscy któży maja MFA zróbcie prosty test wyzerujcie przed trasą MFA i licznik dzienny kilometrów i dopiero po porównaniu przebiegu wyciągajcie wnioski ze wskazań zuzycia paliwa podawanego przez MFA.

Różnice potrafią sięgać 15 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 03 Lut 2008 21:59 ]
A mam takie pytanie odnośnie spalania 1Z. Nie mam komputera w nim więc proszę o info ile spala MK3 1Z wg komputera przy 90km/h i 120km/h?
1 Z przy jeżdzie na trasie z prędkościami do max 130 ale ogólnie 100 110 przy wyprzedzaniu i wmiarę dynamicznej jeżdzie nie powinie przekroczyć 5 l/100

: pn lut 04, 2008 12:34
autor: ZelvaBOi
No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna predkosc na polskich drogach to jakies 110-120 kmh. Jezdze glownie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub fotoradar (jest ich juz okolo 15!) - tak wiec srednio i tak wyjdzie 80-90 :) w calej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinach 5-8 km zeby pozniej zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwow i paliwa. Maksymalne spalanie wyszlo mi 6.8 przy predkosci, ktora pozwala przejechac z Wroclawia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestepstwo ale policzcie sobie sami (odleglosc 156 km). :). Normalnie nie jezdze jak wariat bo i po co?m

: pn lut 04, 2008 17:58
autor: shreck
Jestem tego samego zdania! Pozdrawiam!

: czw mar 06, 2008 22:49
autor: daniel_dyla
tez mysle ze predkosc od 140 - 150 km/h jest taka racjonalna. powyzej 150 zaczyna sie troche glosno robic :grin:

: pt mar 07, 2008 09:02
autor: szakma
ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna prędkość na polskich drogach to jakieś 110-120 kmh. Jeżdżę głównie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub foto radar (jest ich już około 15!) - tak wiec średnio i tak wyjdzie 80-90 :) w całej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinkach 5-8 km żeby później zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwów i paliwa. Maksymalne spalanie wyszło mi 6.8 przy prędkości, która pozwala przejechać z Wrocławia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestępstwo ale policzcie sobie sami (odległość 156 km). :). Normalnie nie jeżdżę jak wariat bo i po co?m
Witam kolego co ty masz Concorde?? takiej średniej to na torach nie wyrabiają.... A Ty 1Z-em trzaskasz... Takie bajki to do przedszkola. Obudź się już, miałem taki silniczek, obecnie tato taki jeździ z Chipem, a ja dosiadam AFN-a. Daje rade, ale nie osiągniesz takich średnich (200) takimi autami, jak mi wyskoczy na MFA w okolicach 100 to mam rogala takiego rogala, ze gdyby nie uszy to by mi czapka spadła.

: pt mar 07, 2008 11:00
autor: Cinek
szakma pisze:
ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna prędkość na polskich drogach to jakieś 110-120 kmh. Jeżdżę głównie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub foto radar (jest ich już około 15!) - tak wiec średnio i tak wyjdzie 80-90 :) w całej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinkach 5-8 km żeby później zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwów i paliwa. Maksymalne spalanie wyszło mi 6.8 przy prędkości, która pozwala przejechać z Wrocławia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestępstwo ale policzcie sobie sami (odległość 156 km). :). Normalnie nie jeżdżę jak wariat bo i po co?m
Witam kolego co ty masz Concorde?? takiej średniej to na torach nie wyrabiają.... A Ty 1Z-em trzaskasz... Takie bajki to do przedszkola. Obudź się już, miałem taki silniczek, obecnie tato taki jeździ z Chipem, a ja dosiadam AFN-a. Daje rade, ale nie osiągniesz takich średnich (200) takimi autami, jak mi wyskoczy na MFA w okolicach 100 to mam rogala takiego rogala, ze gdyby nie uszy to by mi czapka spadła.
kurde też mi sie wydaje że jechałeś szybciej niż może auto. jechać przez 150km 200 na godzine musiałbyś mieć 150 KM i 6 skrzynie, a znając realia naszych dróg musiałbyś mieć też dużo wyższe prędkości chwilowe. więc musze sie zgodzić z przedmówcą, że coś ci sie pomyliło.
co do tematu 140-160 da sie jechać w zależności od warunków ( tych technicznych też)

: pt mar 07, 2008 11:04
autor: souler
ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna predkosc na polskich drogach to jakies 110-120 kmh. Jezdze glownie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub fotoradar (jest ich juz okolo 15!) - tak wiec srednio i tak wyjdzie 80-90 :) w calej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinach 5-8 km zeby pozniej zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwow i paliwa. Maksymalne spalanie wyszlo mi 6.8 przy predkosci, ktora pozwala przejechac z Wroclawia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestepstwo ale policzcie sobie sami (odleglosc 156 km). :). Normalnie nie jezdze jak wariat bo i po co?m

najszybszy 1z na swiecie i to w serii. kupuje!!! :rotfl:

: pt mar 07, 2008 11:57
autor: xiądz
Pomijając kolegę któremu wyszła średnia 199km/h na trasie wrocłąw Gliwice to optymalną prędkością jest 75-80% vmax. dla 200 jest to 150 itd. myślę że to odwdzięczy się bezawaryjną pracą silnika. :rotfl:

: pt mar 07, 2008 12:01
autor: cowboy
poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...

: pt mar 07, 2008 13:06
autor: szakma
cowboy pisze:poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...
Masz racje kolego w AFN-ie temp oleju po ok. kwadransie takiej prędkości (u mnie np.) wynosiła ok. 115 stopni, tylko nie do końca wiem czy to normalne (a raczej realne). Moim skromnym zdaniem autko może jeździć naprawdę szybko, minusem jest skrzynia, szkoda, że nie 6 biegowa. Nie powiem mój w serii poleciał narazie 205 (na obwodnicy Paczkowa, ale te obroty!!!) wydaje mi się, że licznik zamknie. Do 180 przyśpiesza naprawdę fajnie. Miałem wymieniane wtryski jeszcze w Niemczech, może to powoduje, ze tak fajnie chodzi...
Ale średnia prędkość 200 to nie lada wyczyn.

: pt mar 07, 2008 13:14
autor: Cinek
cowboy pisze:poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...
w jedenzecie nie sprawdzi bo nie ma MFA :bigok:

: pt mar 07, 2008 13:39
autor: cowboy
Cinek pisze:w jedenzecie nie sprawdzi bo nie ma MFA :bigok:
ma.... jak najbardziej były 1Z z MFA w wersji GT
szakma pisze:.) wynosiła ok. 115 stopni, tylko nie do końca wiem czy to normalne (a raczej realne)
realne... jak osiągniesz 120 st C to juz zaczyna być blisko bum :P

: pt mar 07, 2008 13:53
autor: Dario84
Kurde ale tutaj bajki sobie pisza chlopaki :green_fuck: srednia predkosc 200 :green_fuck: