Strona 3 z 9
: śr lut 20, 2008 12:07
autor: dzidzia24
No właśnie jest napisane 130bar ,i teraz co robić? Czy szukać inne obudowy czy te stare można ustawić z nowymi końcówkami na 155??????
[ Dodano: 21 Lut 2008 15:01 ]
Koledzy pomóżcie
: czw kwie 10, 2008 17:59
autor: Weg
Witam czy koncowki wtryskiwaczy
297 firmyTOPRAN
nadaja sie do silnika SB ??
: czw kwie 10, 2008 21:28
autor: arwam
dzidzia24 pisze:No właśnie jest napisane 130bar ,i teraz co robić? Czy szukać inne obudowy czy te stare można ustawić z nowymi końcówkami na 155??????
[ Dodano: 21 Lut 2008 15:01 ]
Koledzy pomóżcie
Sorki ale ja dzisiaj się dopiero zorientowałem że sprzedałem Ci nie te wtryski co chciałeś tylko swoje zapasowe.
Ale z czystym sumieniem mogę ci powiedzieć żebyś sobie ustawił 155bar i śmigał bo wrtyski różnią się tylko napięciem sprężyny.
Jeszcze raz Cię przpraszam.
Mam 1.6 TD silnik JR
: czw lut 12, 2009 18:28
autor: sebastian1901
Czytałem temat ale musze się jeszcze upewnić no i trochę odświeżyć
Mam zamiar wymienić końcówki wtrysków na te z SB'ka (DNOSD274)
Czy obudowy wtrysków będą pasować pod te końcówki czy muszą być z SB ?
: czw lut 12, 2009 18:58
autor: To_mas
sebastian1901 pisze:Czy obudowy wtrysków będą pasować pod te końcówki czy muszą być z SB ?
będą pasować
)
: czw lut 12, 2009 19:18
autor: sebastian1901
wtryski to wiadomo że pompiarz będzie musiał ustawić a co z pompą ? podkręci ją do 160 Bar czy tak jak w starych wtryskach zostanie na 155 ?
: czw lut 12, 2009 21:09
autor: arwam
sebastian1901 pisze:wtryski to wiadomo że pompiarz będzie musiał ustawić a co z pompą ? podkręci ją do 160 Bar czy tak jak w starych wtryskach zostanie na 155 ?
Pompy się na ciśnienie tłoczenia nie ustawia bo za odpowiednie ciśnienie twrysku jest odpowiedzialny dobrze ustawiony wtryskiwacz bo on ma się otworzyć przy 155 barach
Jeśli pompa nie jest w stanie wytorzyć odpowiedniego ciśnienia to należy wymienić albo całą pompę albo kompletny tłokorozdzielacz.
W pompie ustawiasz wewnętrzne ciśnienie jest ono odpowiedzialne za prawidłowe działanie przestawiacza kąta wtrysku.
Potem dawki:
rozruchowa,
maksymalna bez ciśnienia doładowania i maksymalna z pełnym ciśnieniem doładowania oraz wydatek resztkowy czyli taki jaki pompa podaje do silnika przy hamowaniu silnikem.
Oraz obroty jałowe, powyższone( czyli po wyciągnięciu przyspieszacza), oraz maksymalne.
: czw lut 12, 2009 23:07
autor: Pyton50
A od czego mogą być końcówki DNOSD 193?
: czw lut 12, 2009 23:53
autor: arwam
Pyton50 pisze:A od czego mogą być końcówki DNOSD 193?
A skąd takie dziwolągi wytrzasnołeś wiesz z czym współpracowały?
: pt lut 13, 2009 00:04
autor: To_mas
Pyton50 pisze:DNOSD 193?
AAZ jeśli sie nie myle zaraz sprawdzę
sorki AAZ to 297
)
: pt lut 13, 2009 00:14
autor: arwam
tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293 albo DNOSD 308
: pt lut 13, 2009 00:18
autor: To_mas
arwam pisze:tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293
poprawiłem
ta 1 na początku mnie zmyliła :/
: pt lut 13, 2009 00:35
autor: Pyton50
Mam właśnie DNOSD193 cztery nowe końcówki i nie wiem od czego???
: pt lut 13, 2009 01:00
autor: arwam
To_mas pisze:arwam pisze:tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293
poprawiłem
ta 1 na początku mnie zmyliła :/
T oja widzę że jak nowy silnik pod maską to już do TD sięnieprzyznajesz??
O zgrozo!!!!!!!!!!
Mnie też w pierwszej chwili się takwydawało tylko właśnie to jedynka z przodu mi nie pasowała