Strona 3 z 4
: wt sty 01, 2008 13:39
autor: Fido_dido
zapytam jutro
3k z twoja instalacja czy instalacja moja ?
w subie racja bo jak patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi niejestem pewien
: śr sty 02, 2008 09:35
autor: cowboy
uysy pisze:pierwsze jest punto JTD, zresztą bardzo fajne właściciel jest poważny i całkowicie zdecydowany wysłać motor na orbitę
he he, moze zróbcie jakąś fotorelacje z tego wydarzenia
uysy pisze:
Przeniosłem się już całkiem na Maja.
dobrze wiedzieć
Fido_dido pisze:patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi
poczytaj tu o suchych
http://www.n2o.pl/index_pliki/Page888.htm
http://www.tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/highpower
System Highpower około 3300 PLN
: śr sty 02, 2008 14:43
autor: mirass
cowboy zapasu powietrza jak podkręcicie turbo do 1,55-1,6 bara to wystarczy do ok.180KM - później pojawi się dym..ZŚ ma LPG i główka na miejscu więc działaj:satan:
uysy podaj newsy z tej operacji w JTD...co do nitro i GT22 racja, ale strzał od dołu mógłby się skończyć mega overboostem i ciężko byłoby zapanować nad ciśnieniem...ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min ale delikatny ok.+35KM...nie chcę sprzątać oleju z asfaltu, a głowicę przyśrubuje ARP
: śr sty 02, 2008 15:03
autor: Fido_dido
Cowboy teorie to ja znam mowilem ze nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy chciałem zestaw
pozdrawiam
: śr sty 02, 2008 15:03
autor: cowboy
mirass pisze:ZŚ ma LPG
ZŚ ma 190KM na
LPG i turbo ze 130-tki ale za to pompa
11mm
http://img67.imageshack.us/img67/9232/190gr6.jpg
jemu to dopiero przydałoby sie wiecej powietrza
czyli jakiś gaz rozweselający
moje turbo dmucha obecnie 1,35 Bara (2500-4000 rpm), a że jest to hybryda AWX/ARL to mogłaby nawet te 1,55 czy nawet 1,6 dmuchnąc
....tyle ze ja raczej skonczyłem zabawy w zwiekszanie mocy :)może jak kupie 2 auto to wtedy golfa zostawie do zabawy
mirass pisze:ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min
ale czego LPG czy N2O ? a moze jedno i drugie
[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:04 ]
Fido_dido pisze:nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz
[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:05 ]
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz
chodziło mi o Highpower
: śr sty 02, 2008 16:36
autor: Fido_dido
czyli wynika z tego zeby byly efety w tdi najlepiej strzlac lpg razem z nitro dfobrze mysle
: śr sty 02, 2008 22:42
autor: mirass
cowboy ja mam duuze wtryski i pory zapas paliwa, więc tylko wiecej powietrza
i sucha instalka..połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
: śr sty 02, 2008 23:12
autor: Fido_dido
czyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ?
: czw sty 03, 2008 02:28
autor: uysy
mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)
czyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ?
zakładając, że ten układ jest sprawny to jesteś potencjalnie na bogato - śmiało nadupcać N2O. Ma ogromną przewagę nad turbiną - dużo więcej tlenu - superzimnego, nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach, itd... wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie
: czw sty 03, 2008 02:57
autor: Fido_dido
wyjdzie po strojeniu czy sprawny
a to juz niedługo
ale przekonałes mnie co prawda to stary 1z ale moze czapki nie wydmucha
w wakacje usmiechne sie do kupla co w usa siedzi
: czw sty 03, 2008 09:35
autor: cowboy
mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
no ale to Audi z pierwszej strony ma własnie LPG + nitro ??
uysy pisze:nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach
czyli mniejsze siły na korby i czape - a rośnie moc bo sie gnój spala
uysy pisze:wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie
"Zatankowanie butli z NITRO kosztuje ok. 60pln/kg gazu więc ok. 300PLN za 5kg butlę.
W zależności od wielkości „strzału” 5kg gazu przy np. 30KM strzale wystarczy nam na ok. 30-40 20-sekundowych wyścigów!
Butla w zależności od sposobu użytkowania może wystarczyć na trzy miesiące, tydzień lub jeden wieczór"
no niby tak... ale LPG tez tanie i mozna sobie deilkatnie dodawać - do czego to doszło diesel i kuchenka gazowa
jak tak szukałem sobie po SR tematu gazów w dieslu to straszny opór był przed nitro w dieslu ze strony tunerów... a po 2 latach juz wszyscy psiukali gazami
ale można zrobić sobie LPG nawet za 260 PLN
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ro&start=0
[ Dodano: Czw Sty 03, 2008 08:42 ]
cowboy pisze:http://www.streetracing.p...t=nitro&start=0
i jeszcze ciekawe linki z podanego wyżej linka
http://www.mrsharkey.com/lpg.htm
http://www.rv.net/forums/index.cfm/fuse ... age/es.cfm
to kto sie podejmie ?
: czw sty 03, 2008 10:06
autor: dzidzia24
cowboy pisze:to kto sie podejmie ?
No właśnie kto się podejmie??
bo ja do aż tak odważnych nie należę
Dobrze by było żeby zrobił to ktoś prz seryjnej jednostce(mniejsze ryzyko
)
PS:Fajnie by było mieć taki 20-sto konny strzał własnej domowej roboty
: czw sty 03, 2008 10:41
autor: cowboy
No właśnie kto się podejmie??
w TD to moze Apsik albo Zaprzał
ale im to by sie N2O przydało
bo na zadymienie nie mogą narzekać ;P
: czw sty 03, 2008 12:21
autor: mirass
uysy pisze:mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)
mówimy tu o seryjnych blokach, bez mocniejszych śrub i motorach mających swoją historię...
strzelisz -> zobaczysz -> przeżyjesz
btw: człowiek całe życie się uczy
jedni chętniej drudzy mniej :green_fuck: