: czw gru 27, 2007 23:38
hehe niech kolega podmieni i bedzie wiadomo
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
dodales tez ze podmienialiscie korpusy wtryskow ? Czy oni ci je rozkręcali ? Wtryskiwacze masz kible mechanik ci je zepsuł podczas sprawdzania. Czasami tak sie dzieje ze po wyjeciu wtryskow i nieodpowiednim obejsciu sie z nimi albo po sprawdzeniu ich w tej maszynie do spr. wryskow one sie poprostu zasyfaja i h... je strzela. W twoim przypadku tak wlasnie jest jestem niemal pewien na 90% ze wina lezy po stronie wtryskiwaczy. Kiedys przyjechal do mnie klient na wymiane wtryskiwaczy na lepsze od ASV zakupil je na allegro. Po wlozeniu wtryskow auto wogole nie jechalo prawie zerowa reakcja na pedal gazu. korekcje jakies z pupy po 4 mg. A wiec u ciebie to samo obstawiam uszkodzone wtryskiwacze.sprawdzenia wtrysków i ciśnienia sprężania
chyba pomyliłeś logi bo napięcie 0.78V na pewno nie jest w normie!! (1.4)Blok 001 na włączonym zapłonie (napięcie na nastawniku OK).
i to może być przyczyna że pompa nie przestawia w całym zakresie, ale też może ciśnienie spadłoco dziwne pod zaworkiem (od dołu z kabelkiem) jest mokro.
bład napiecie czujnika 0,72-0,78v przy wylaczonym silniku i wlaczonym zaplonie jak najbardziej w normie, ta wartosc ktora podales to przy wlaczonym silniku!!TomTDI pisze:chyba pomyliłeś logi bo napięcie 0.78V na pewno nie jest w normie!! (1.4)
Jest jest. Napisałem na włączonym zapłonie a nie na uruchomionym silniku.TomTDI pisze:chyba pomyliłeś logi bo napięcie 0.78V na pewno nie jest w normie!! (1.4)
Z tego co mówił kolega Pablo111 to wynikało że najpierw robili coś z pompą, uruchomili auto i jak nie bardzo chciało chodzić dopiero wzięli się za wtryski.aw69 pisze:dodales tez ze podmienialiscie korpusy wtryskow ? Czy oni ci je rozkręcali ? Wtryskiwacze masz kible mechanik ci je zepsuł podczas sprawdzania.
Właśnie. Jeszcze raz dzięki.Adamm pisze:bo ja swoje ASVki nowki sztuki uzyczalem Grześko,