totalny spadek mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dodales tez ze podmienialiscie korpusy wtryskow ? Czy oni ci je rozkręcali ? Wtryskiwacze masz kible mechanik ci je zepsuł podczas sprawdzania. Czasami tak sie dzieje ze po wyjeciu wtryskow i nieodpowiednim obejsciu sie z nimi albo po sprawdzeniu ich w tej maszynie do spr. wryskow one sie poprostu zasyfaja i h... je strzela. W twoim przypadku tak wlasnie jest jestem niemal pewien na 90% ze wina lezy po stronie wtryskiwaczy. Kiedys przyjechal do mnie klient na wymiane wtryskiwaczy na lepsze od ASV zakupil je na allegro. Po wlozeniu wtryskow auto wogole nie jechalo prawie zerowa reakcja na pedal gazu. korekcje jakies z pupy po 4 mg. A wiec u ciebie to samo obstawiam uszkodzone wtryskiwacze.sprawdzenia wtrysków i ciśnienia sprężania
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Grześko,
widać że goście coś mieszali przy nastawniku albo śruba popuściła
zacząłbym od ustawienia tego a potem zrobił logi
pablo111,
radze poprawić ustawienie napięcia na nastawniku, uszczelnić i zrobić logi.
chyba pomyliłeś logi bo napięcie 0.78V na pewno nie jest w normie!! (1.4)Blok 001 na włączonym zapłonie (napięcie na nastawniku OK).
widać że goście coś mieszali przy nastawniku albo śruba popuściła
zacząłbym od ustawienia tego a potem zrobił logi
pablo111,
i to może być przyczyna że pompa nie przestawia w całym zakresie, ale też może ciśnienie spadłoco dziwne pod zaworkiem (od dołu z kabelkiem) jest mokro.
radze poprawić ustawienie napięcia na nastawniku, uszczelnić i zrobić logi.
diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....
Jest jest. Napisałem na włączonym zapłonie a nie na uruchomionym silniku.TomTDI pisze:chyba pomyliłeś logi bo napięcie 0.78V na pewno nie jest w normie!! (1.4)
[ Dodano: 28 Gru 2007 14:32 ]
Z tego co mówił kolega Pablo111 to wynikało że najpierw robili coś z pompą, uruchomili auto i jak nie bardzo chciało chodzić dopiero wzięli się za wtryski.aw69 pisze:dodales tez ze podmienialiscie korpusy wtryskow ? Czy oni ci je rozkręcali ? Wtryskiwacze masz kible mechanik ci je zepsuł podczas sprawdzania.
Ale może niech się kolega Pablo111 wypowie, chociaż teraz jest chyba w trakcie podmiany pompy, więc na forum nie siedzi.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
No i jednak nie pompa.
Kolega zamontował moją i powiedział że nie mógł z garażu wyjechać.
Na słuch zwiększyli dawkę i ustawili kąt wtrysku ale różnicy mówi że nie ma żadnej.
Pytałem go czy jest pewien że wtryski wyciągali po naprawie pompy, ale powiedział, że oddał auto do uszczelnienia pompy i sprawdzenia wtrysków czy nie leją. Więc znając życie jeden rozebrał pompę a drugi w tym czasie grzebał we wtryskach.
Kolega Pablo111 jest w okolicach Krakowa. Więc moje pytanie jest takie czy jest ktoś z okolic Krakowa co ma sprawne wtryski do 1Zta i zechciałby je podmienić na próbę i pewnie docelowo sprzedać koledze Pablo111?
Kolega zamontował moją i powiedział że nie mógł z garażu wyjechać.
Na słuch zwiększyli dawkę i ustawili kąt wtrysku ale różnicy mówi że nie ma żadnej.
Pytałem go czy jest pewien że wtryski wyciągali po naprawie pompy, ale powiedział, że oddał auto do uszczelnienia pompy i sprawdzenia wtrysków czy nie leją. Więc znając życie jeden rozebrał pompę a drugi w tym czasie grzebał we wtryskach.
Kolega Pablo111 jest w okolicach Krakowa. Więc moje pytanie jest takie czy jest ktoś z okolic Krakowa co ma sprawne wtryski do 1Zta i zechciałby je podmienić na próbę i pewnie docelowo sprzedać koledze Pablo111?
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
a jednak mialem racje ze wina lezy po stronie wtryskow....na miejscu wlasciciela auta pojechalbym do goscia ktory jest odpowiedzialny za rozpieprzenie wtryskiwaczy i zeby on mu je zafundowal. Szczerze watpie zeby ktos dal wam wtryskiwacze do podmiany na probe po tym jak przeczytalem jacy fachowcy dotykaja sie u was do auta. Aczkolwiek mam do sprzedania wtryski od AFN'a sprawdzane tydzien w temu w moim aucie i sa sprawne jakby co to pw
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Właśnie. Jeszcze raz dzięki.Adamm pisze:bo ja swoje ASVki nowki sztuki uzyczalem Grześko,
A plusem tej przekładki było to że moje wtryski były jakiś tydzień może dwa przed przekładką wyciągane i podobnie z wtryskami Adamma. Więc wszystko odbyło się bez niepotrzebnej siły, która jest główną przyczyną uszkodzenia wtrysków.
Wiem co mówię bo sam uszkodziłem swój wtryskiwacz przez to że nie mógł wyjść z gniazda. Męczyłem się z nim z pół godziny delikatnie, lewo-prawo, aż mi się znudziło bo nie chciał wyjść, a cała reszta już po takim czasie puściła, więc mocniej zacząłem go kręcić, aż poczułem że mi się w gnieździe rozkręcił. Wyjąłem go i niby był OK ale jak założyłem ponownie to wogóle na ten gar nie chodził.
Pomyślałem i tak pupa z nim to go rozkręcę. Wziąłem go w imadło, rozkręciłem i zobaczyłem że są zerwane te dwa trzpienie, wtajemniczeni wiedzą o co chodzi , dorobiłem je z wiertła do metalu i skręciłem.
Odpaliłem auto no i chodziło już na 4 garach, ale jak strasznie kopciło na siwo to szok.
Myślę jadą do macherów od wtrysków jakieś 20 km ode mnie. Na początku, to nic za mną nie było widać i nie wiem co sobie inni kierowcy o mnie myśleli, ale kij z tym. Po jakichś 15 km dymienie całkiem ustało. Podobno ułożyła się iglica we wtrysku i wszystko wróciło do normy.
Więc z wyciągnięciem wtrysków w Warszawie nie było już problemu. Może to samo zrobili macherzy w aucie pablo111? Darli na siłe i coś się roz....... .
[ Dodano: 30 Gru 2007 13:16 ]
I dlatego trochę się teraz cykam żeby wyciągnąc swoje i włożyć do samochodu Pablo111.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości