Strona 3 z 4

: ndz gru 09, 2007 15:39
autor: Scotto
mag2k3, ale jesli jest zapchany to i tak nic niedaje, moj rok temu zdal bez problemowo kat byl i jest do dzisiaj, ale dziwi mnie ze ruznia sie pomiary
rok temu 0.36 a w tym 0.31

: ndz gru 09, 2007 15:45
autor: mag2k3
Scotto pisze:mag2k3, ale jesli jest zapchany to i tak nic niedaje, moj rok temu zdal bez problemowo kat byl i jest do dzisiaj, ale dziwi mnie ze ruznia sie pomiary
rok temu 0.36 a w tym 0.31
To wiem że nic nie daje ale nie wiadomo czy w tym przypadku jest zapchany.
Ogólnie lepiej było by wywalić wiadomo ale potem może mieć problem z mot najlepiej na pierwszy przegląd pojechać tak jak jest zrobią mu pomiary będzie wiedział na czym stoi.

: ndz gru 09, 2007 15:46
autor: Stecko
''Zacznijmy od tego że nie warto kupować samego wtrysku sterującego lepiej kupić komplet i to np z AFN dzięki temu uzyskasz większą moc silnika o jakieś około 10 km ''

co znaczy komplet?:) moglbys tak po chlopsku:)a najlepiej jakies foto jak wyglada ''ten komplet'', po samym wlozeniu wtrysku afn 10 kucykow wiecej bez zadnej regulacji?? a spalanie??

gdy jade stala predkoscia to nie szarpie no chyba ze wlasnie akurat ''wjade'' na te obroty co mi swiruje silnik np dzis wrzucilem go na 2,5tys obrotow i sam sobie czasami przerywal nawet nie zdazylem puknac w wtrysk... zobacze wieczorkiem czy jest dalej ok czy treba puknac go ponownie...

aha i jakie sa koszta afn kompletu nowki? bo uzywke mozna jakos sprawdzic czy sprawna,zeby nie padla po miesiacu

: ndz gru 09, 2007 15:57
autor: Scotto
Ste
Stecko pisze:co znaczy komplet?:) moglbys tak po chlopsku:)

tzn 4 wtryski
Stecko pisze:po samym wlozeniu wtrysku afn 10 kucykow wiecej bez zadnej regulacji?? a spalanie??
wtryski sa plug and play niemazadnych regulacji poza zmiana wtyczki od sterujacego, spalanie powinno byc takie samo

wymiana wteyskow, niestety po angielsku
http://pics.tdiclub.com/pdf/injector_install_howto.pdf

: ndz gru 09, 2007 16:11
autor: mag2k3
Scotto pisze:Ste
Stecko pisze:co znaczy komplet?:) moglbys tak po chlopsku:)

tzn 4 wtryski
Stecko pisze:po samym wlozeniu wtrysku afn 10 kucykow wiecej bez zadnej regulacji?? a spalanie??
wtryski sa plug and play niemazadnych regulacji poza zmiana wtyczki od sterujacego, spalanie powinno byc takie samo


Dokładnie 4 wtryski jeden sterujący (ten z wtyczką) i 3 pozostałe.
Tak wystarczy je wsadzić i praktycznie nic nie trzeba robić więcej a moc będzie odczuwalnie większa, o ile większa to zależy jakie wtryski zastosujesz.
Przy AFN nie będzie trzeba raczej poprawiać wtyczki powinna być taka sama.
Przy ASV to już będzie raczej trzeba zmienić bo one mają półokrągłe.
Nowe wtryski AFN? hmmm chyba nie istnieją
ASV czasem da się znaleźć nowe ale jest to nie opłacalne bo koszt to jakieś ponad 1000zł
Sprawdzić się nie da więc trzeba kupować ze sprawdzonego źródła i tu pojawia się problem bo ja kolego takich wtrysków od pół roku szukam i niestety nic ciekawego znaleźć nie mogę :grrr:
Najlepszym wyjściem wydaje się przerobienie swoich wtrysków na np 216 wtedy masz praktycznie nowy wtrysk (o ile bebechy wtrysku też ci wymienią a nie każdy tuner to robi) w dodatku są znacznie mocniejsze niż AFN czy ASV ale bez zrobienia programu to może nieco dymić.
Koszt wtrysków 216 jest podobny do ASV więc jak już lepiej brać takie.
Kiedyś cowboy robił dla formuowiczów parę takich kompletów niestety ja nie miałem jak swoich oddać a szkoda.
Spalanie powinno nawet spaść przy takim samym trybie jazdy.

: ndz gru 09, 2007 19:24
autor: Stecko
wlasnie wrocilem z 2 jazdy probnej , potraktowalem go troszke i jak narazie smiga dobrze, no moze raz mu sie przerwalo ale tak przy 4tys obr ale wiadomo tak sie nie jezdzi normalnie. Zastanawiam sie czy te pukanie moglo cos odblokowac ''odetkac'' . Zapomnialem napisac ze wymienialem filtr paliwa przedwczoraj i wczoraj zalalem do pelna shell v power diesel + buteleczke STP do czyszczenia wtryskow. Moze to cos pomoglo? choc dopiero przejechalem ok 50km z baku...

W przyszlym tyg postaram sie przeczyscic n75 i przeplywke moze tez cos pomoze, napewno nie zaszkodzi:)Bede wymienial rowniez olej ale nie wiem jaki mam obecnie w silniku:/ szukalem w papierach i jest wzmianka z 2002 r ze byl wlewany mineralny a ja juz kupilem castrol magnatec diesel 10w40 b3 , czy cos moze sie stac? co to znaczy plukanie silnika? czytalem ze nei powinno sie po minerale wlewac syntetyka choc moj to semi
z gory dzieki za info

: ndz gru 09, 2007 20:59
autor: mag2k3
Stecko pisze: W przyszlym tyg postaram sie przeczyscic n75 i przeplywke moze tez cos pomoze, napewno nie zaszkodzi:)
No nie był bym do końca taki pewny :bigok:
Lepiej daj spokój przepławce i n75 jak nic się z nimi nie dzieje po co je drażnić?

: ndz gru 16, 2007 22:21
autor: Stecko
no tego do konca nie wiem czy sie z nimi nic nie dzieje... auto na razie smiga dobrze a tylko puknalem w wtrysk sterujacy i zalalem stp... im wiecej czytam tych postow to bardziej glupi sie robie... wszystko chcialbym czyscic:) ale zajrzec do przeplywki chyba nie zaszkodzi i do n75(potraktowac go wd40) zostal mi jeszcze termostat do wymiany moze ktos chetny na wymiane z mojej okolicy??:) bo nie mam warunkow zeby samemu wymienic ....

pozdr

[ Dodano: 16 Gru 2007 19:55 ]
wiec jestem po wymianie termostatu i... wlasnie znowu zaczely mi sie klopoty z przerywaniem silnika przy 2,5tys obr i w gore:/ myslalem ze plyn do czyszczenia wtryskiwaczy pomogl ale niestety... moze wydawalo mi sie ze jest ok poniewaz mialem niedogrzany silnik(60st max)?? teraz tem jest w ok 90st i silnik przerywa... aha czasami temperatura wzrosla do ok 95st czy to nie jest za duzo??

cos mi si ewydaje ze bede musial kupic wtrysk sterujacy... czy ktos takowy posiada oczywiscie sprawny?? caly zestaw na razie odpada ze wzgledu na brak $$$ a jeszcze rozrzad sie szykuje... ehh

: ndz gru 16, 2007 22:29
autor: damcio151
Stecko, a sprawdziłeś okablowanie :?: wtyczka nie zaśniedziała :?:

: ndz gru 16, 2007 22:37
autor: Adamm
mierzyles opor na kostce wtrysku? powinno byc od 80 do 120 ohm

: pn gru 17, 2007 19:54
autor: Stecko
kosta nie jest zasniedziala, co do sprawdzenia oporu nie mam tutaj w domu miernika ale mam w pracy... ale jak to sprawdzic? na wlaczonym silniku? opor powinien wskazywac od 80-120ohm na kostce wtrysku ster pomiedzy dwoma pinami? prosilbym pokrotce mala instrukcje:)

aha dzis wracajac z pracy o dziwo smigal normalnie ... heh

: pn gru 17, 2007 19:58
autor: Adamm
na wtyczce od wtrysku sterujacego nie ma znaczenia czy zaplon czy nie bo to nie ma wplywu jak ja odlaczasz :P

mierzysz opor miedzy pinami

: wt gru 18, 2007 19:21
autor: Stecko
witam

zmierzylem tak jak pisales i mam 91.5 ohm , sprawdzalem dwukrotnie, tylko jak na zlosc 2 dzien auto smiga dobrze:/ Czy jest mozliwosc zeby wtrysk sie zawieszal chwilowo i powracal do normalnej pracy? Wydaje mi sie teraz ze to takie wrozenie z fusow:) Musze czekac az zacznie swirowac i wtedy najlepiej podpiac pod kompa ... jest ktos z mojej okolicy?:)

pozdr

: wt lip 29, 2008 17:39
autor: ostryist
hmm mam ten sam problem mialem zapowietrzone weze od ropy ... odpowietrzylem a samochod na biegu jalowym odpalony na postoju jak i w jezdzie szarpie przeywa ... probowalem wszystkiego odlaczalem ta kostke predkosciomierza i nic nie pomaga czyszby to nastawnik ??? ile kosztuje tak naprawa regeneracja?? prosze o pomoc