Co dalej modyfikowac w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 20:34

Tez pomysł, choc nie wiem czy w Suwałkach jest gdzies hamownia, pisales cos, ze CA wymontowales cala zabudowe a to na czyn modow?czy tak po prostu zbrzydlo Ci sluchanie muzyki?A wlasnie cos jeszcze, masz fabryczne sprzeglo?heble zmieniales?



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 20:51

Muza mi nie zbrzydła ale jej masa.Kompletna zabudowa bagażnika z mdf-u+ skrzynka na dwa woofery 30cm JL-A + 2 wzmacniacze +inne pierdoły to tak samo jakbym jeżdził z niewidzialnym pasażerem.No ale przód se zostawiłem i mi naprawdę wystarczy.Panele pod głośniki przednie z mdf wygłuszenie dzwi matą głośniczki.Głośniczki przód średniotonowe i wysokotonowe pioneer nie pamiętam modelu ale 700zł :grrr: 3 lata temu.Całość gra przyzwoicie.
Heble w planie tz. przód zaciski seria, tarcze brembo wentyl klocki ferrodo,tył seryjne tarczowe od mkIIGTI albo od mkIIIgt
Sprzęgło narazie seria po pierwszych modach się ślizgało zajebi... póżniej nie wiem czemu przestało ale czuję że jego wymiana mnie nie ominie


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 20:57

Heh no ladnie to widze, ze wszystko stawiasz zdecydowanie na osiągi, desperacko podszedles do sprawy z tym demontazem CA, musialo naprawde az wiać wiatrem gdy to zagralo :) Sam montowales, wytlumiales itd? Dzis ulotke do skrzyni wrzucono, ze jest nowy salon/serwis car audio w augustowie no no :). Nie pytam juz ile Cie wszystkie mody kosztowaly bo widze, ze wymieniles wiecej niz moglem przypuszczac a wlasnie pyt. jeszcze jedno, nie jezdziles czasami tez BMW 3? taka biala?



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 21:09

Nie nie bemką nie jeżdziłem ,robiłem wszystko sam(beżowa skórka itp)kiedyś właśnie byłem tylko audio maniakiem(w ok :chytry: 2001r praca dyplomowa na zielnej czyli car audio w moim czerwonym mkII)
Koszty spore.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 21:23

Ktos podobny jezdzi, jezdził taka srednio to ladna wytjuningowana 3jką ( nawet mniej wiecej kojarze Ciebie hehe :D ) Mowisz, ze na zielnej sie uczyles tak jak ja :) W sumie w suwalkach jezdzi taka juz dosc solidnie dorznieta golfina III z car audio ( byłe auto człowieka ktory miał takze ta czarna mkIV ) i miala 3500wat i niby najglosniejsze to bylo auto w suwalkach no ale 8 glosnikow na tylniej PÓŁCE i 2 tuby moglo swiadczyc o profesjonalnym wykonaniu i zlozeniu sprzetu .. , dla jasnosci moze kojarzysz sobie ta trojke, granatowy metalik, czarne alu, szyby ciemne lustra weneckiego, lexusy w stylu, 5d, tdi.. to tez niewazne :) Nie jestem pewien ale chyba nawet sie cos mowilo, ze ktos na zielnej mial dyplomowke o CA w jakims golfie, cos mi świta w glowie, jesli pamiec mnie nie myli, kolejne gratulacje :) dziedzina mistrz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 21:52

Tą trójkę jakby kojażę.A co do ośmiu głośników w półce to dla mnie totalna porażka ](*,) ktoś kto to robił napewno nie miał pojęcia o car audio no chyba że nastawił się na demo cara ,db drag albo raczej wieś audio(chociaż moje pierwsze audio wygladały tak samo :jezor: )Dużo nie znaczy dobrze.Jestem pewien że te jego setki głośników moge zgasić przy pomocy góra 5ciu.Podstawa to dobra scena dzwiękowa wokół kierowcy czyli porządnie zrobione drzwi przednie(wygłószenie,panele no i dobre głośniki nie koniecznie basowe(mogą być średniotonowe) ,za niskie tony wprawdzie odpowiada woofer w bagażniku (wystarczy nawet jeden 25cm oczywiście pożądnej firmy)no i gwizdki(wysokie tony)bardzo ważne (które przeważnie wszyscy olewają) i ich rozmieszczenie.Żadnych głośników z tyłu czy tymbardziej w półce,oczywiście zapomniałem o wzmacniaczach kondensatorach,wygłószeniu czy przewodach ale mówie to długi temat.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 22:03

Tak tak podstawy CA sa mi znane i teraz komicznie podchodze do tego co on tam mial ( no wtedy gdy sie z nim po trochu jezdzilo i nie mialo sie pojecia o CA to i sie czlowiek oh ah wzniecal ) a kto to zakladal? on sam swego czasu a to max 2 lata temu wrzucil na ten cel ok 3,5 tys zl.. na polce potrafil tweetery wrzucic jak i na tylnich slupkach i przednich, a jak ja zamocowal? nie pamietam ale w kazdym badz razie glosniczki sobie swobodnie wisialy :kac: na cala bude mu wyszlo ok 18 glosnikow ;) oczywiscie zadne drzwi nie byly wytlumione jak i polka nie byla utwardzona... smieszna sprawa jakby nie patrzec ale nie ukrywam, ze nie powinienem jakos z tego drwic bo sam mam jakies serie blaupunkta w drzwiach przednich,tylnich no i w konsoli ;) dla sluchacza w samochodzie ( nie dla tych z zewnatrz ;) ) zupelnie wystarcza no ale to nie jest szczyt moich marzen, moze kiedys... , a co do tej III to jeszcze taka namiastka ma lusterka m3 look z bonusowych inf 94r 1z podkrecona juz w niemczech do 110 bo i stamtad 3 lata temu byla kupywana .. no nie powiem dosc dobrze ciagnela, kiedys jak kolega ją jeszcze mial to przez wojska polskiego od orlenu do hotelu hancza nocą 160 rozwinal, obwodnica ta za utrata a'la expresowka 185 do ronda przy orlenie, bazie ciezarowek u wiśniaika, no ale to taka ciekawostka niezmiernie ciekawa ;-)
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 22:05 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 22:21

No trochę mało się dziś dowiedziałem od chłopaków na temat more power :grin: na ale pewnie wszyscy :pub: Ciekawi mnie tylko czy da radę zaadoptować turbawke gt22np z audi 2,5 i czy dużo jest przy tym problemów(kolega aw 69 poradził ale to w tdi), nie wiem czy sterowana jest komp. czy nie i jak to bedzie się miało do podciśnieniowego sterowania boost pina,z tego co mi powiedziano to o wydajniejszych wtryskach mogę zapomnieć bo myślałem że podpasują od tdi, no i została mi jeszcze pompa na10 lub 11mm ale to muszę z niejakim trochimem pogadać.Czyli nie za :grrr: dużo podskoczę


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lis 01, 2007 22:25

wracajac do tematu zapewne masz turbo t2 bez wiekszych problemów (plug and play) założysz k24 lub T3 pompe moze trochim ci przerobic na 10 lub 11mm co do wtrysków to słyszałem ze mozna podniesc w nich cisnienie (lepsze rozpylanie, lepsze spalanie) co do intercoolera to z rozmiarami uwazaj bo im wiekszy icek tym wiekszy lag dlatego trzeba zbnalezc złoty srodek miedzy chłodzeniem a wielkoscia no chyba ze mozesz pomyslec o turbo ze zmienna geometria ale sa one drozsze i wymagaja kogos kto je wystroi dobrze

p.s. mam pytanko czy ten przelot 2 cale jest głosny w porównaniu do serii?
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 22:28 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 22:32

p.s. mam pytanko czy ten przelot 2 cale jest głosny?[/quote]

Jak przydusisz to aż uszy bolą ale im więcej pracuje turbo tym jest w środku ciszej po ok 2,2tyś obr jak w serii.
Gorąco polecam wszystkim.Różnicę w dynamice też czuć, a na zewnątrz dzwięk jakby tyrbo siedziało w tłumiku a nie pod maską czyli miły dla ucha świst :okej:

[ Dodano: 01 Lis 2007 21:38 ]
Kupuję nowe końcówki wtrysków i może ktoś wie na jakie maks.bezpieczne ciśnienie mogę je ustawić.
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 22:34 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lis 01, 2007 22:38

a masz w tym wydechu jakies tłumiki czy tylko sama rure?

[ Dodano: Czw Lis 01, 2007 21:42 ]
tomogolf2 powiedział mi ze takie rzeczy (podnoszenie cisnienia wtrysków)robia w mragowie napisałem juz taki temat na forum ale odzew był = 0


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 22:44

Sama rura od turbo aż do końcowego seryjnego tłumika .Końcowy tłumik rozcięty i wybebeszony, po czym znowu zaspawany+na koniec dospawana dwururka

[ Dodano: 01 Lis 2007 21:46 ]
No to szkoda z tymi wtryskami.Boję się że po przeróbce pompy na 11mm zaczną mi lać


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lis 01, 2007 22:47

ehh to masz troszke lipnie zrobione bo cały pic polega na tym zeby w srodku była rura perforowana i wygłuszenie po wybebeszeniu tłumika robi sie nie tylko głosno ale i w tłumiku jest zawirowanie spalin co jest złe

[ Dodano: Czw Lis 01, 2007 21:48 ]
pogadaj z zaprzalem on miał pompe chyba 11 mm i chyba mu nic nie ciekło ale nie jestem pewnym


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 22:51

:shock: nawet o tym nie pomyślałem,zrobię chyba jak mój kolega ma .Sama rura a na końcu tylko końcówka tylko dla wyglądu chociaż też do końca nie wiem czy to good idea

[ Dodano: 01 Lis 2007 22:04 ]
A jeśli chodzi o te turbawki k24 i t3 to w jakich autkach one siedziały żebym wiedział gdzie szukać no i czy bez problemowo mogą dmuchać 1,4bara


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości