Boost pin nic nie daje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Pytam się czy coś dał bost-pin, bo od gościa który zajmuje się dieslami we wrocku dowiedziałem się (ślęzna zakład obook Shella pan Tadek, może ktoś zna??), że to nic nie da - Podobno w momencie gdy zadziała LDA zamyka się powrót paliwa z pompy do baku i całe paliwo z pompy jest pchane na wtryski. Teraz nie wiem, co i jak. Większość ludzi chwali bost-pin ze daje kopa a tu "praktyk" wali mi taki tekst?? Nie wiem tylko czy przy zamykaniu powrotu do baku zamyka się on całkowicie, czy właśnie to nacięcie na pinie reguluje ilość paliwa jakie wraca do baku. może ktoś wie i się pochwali
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
stary123 pisze:Pytam się czy coś dał bost-pin, bo od gościa który zajmuje się dieslami we wrocku dowiedziałem się (ślęzna zakład obook Shella pan Tadek, może ktoś zna??), że to nic nie da - Podobno w momencie gdy zadziała LDA zamyka się powrót paliwa z pompy do baku i całe paliwo z pompy jest pchane na wtryski. Teraz nie wiem, co i jak. Większość ludzi chwali bost-pin ze daje kopa a tu "praktyk" wali mi taki tekst?? Nie wiem tylko czy przy zamykaniu powrotu do baku zamyka się on całkowicie, czy właśnie to nacięcie na pinie reguluje ilość paliwa jakie wraca do baku. może ktoś wie i się pochwali
niech Ci pierdół nie wciska zwiększ ciśnienie doładowania i to musi zadziałać nie ma innej opcji
[ Dodano: 21 Sie 2008 17:33 ]
ja mówię z własnego doświadczenia a nie z tego co ktoś gdzieś kiedyś mówił
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
EasyRider
jakie jest prawdziwe ciśnienie doładowania sprawdza się na 2 biegu przy wciśnieniętym gazie w podłoge przy rędkości 60 km/h,prędkość natomiast reguluje się hamulcem...
jakie jest prawdziwe ciśnienie doładowania sprawdza się na 2 biegu przy wciśnieniętym gazie w podłoge przy rędkości 60 km/h,prędkość natomiast reguluje się hamulcem...
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 07:02 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
A ja gdzieś czytałem że na ostatnim biegu przy ok 2500 (tak żeby turbo ładowało max) z butem w podłodze się sprawdza. Wiem jakie mam doładowanie. 1,05 bara. Ale przy większych prędkościach rośnieandrzejr2006 pisze:EasyRider
jakie jest prawdziwe ciśnienie doładowania sprawdza się na 2 biegu przy wciśnieniętym gazie w podłoge przy rędkości 60 km/h,prędkość natomiast reguluje się hamulcem...
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
-
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Mniejsza o to bo i na II i na V z butem pokazuje w granicach 0,95-1,05. Więc różnica niewielka. Na IV przy 130 km/h łapie niecałe 1,5 bara. Zastanawiam się jak wydłużyć cięgno do regulacji, żeby turbo pompowało 1,2. Jakieś pomysły?andrzejr2006 pisze:EasyRider,
nie wiem gdzie to wyczytałeś,ale ja to wiem z instrukcji obsługi VW GOLF III / VENTO
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
ja miałem podobny klopot w tdi.przyczyna był pradopodobnie przycinajacy sie zawor westgate.poruszałem sztanga i niby jest teraz ok~norris pisze:Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.
jaru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 143 gości