Boost pin nic nie daje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » śr sie 20, 2008 19:20

no 0,9 to może się wyciągie ale 1,2 z k03 to raczej nie bardzo,zobaczymy nie długo się biorę za to


Obrazek

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » śr sie 20, 2008 23:32

andrzejr2006 pisze:no 0,9 to może się wyciągie ale 1,2 z k03 to raczej nie bardzo,zobaczymy nie długo się biorę za to
Ja z k03 wyciągnąłem 1,05 bara w zakresie 2100-3xxx

Na IV jak ciągne pod 4 tys obr to ciśnienie wzrasta do 1,4 :hmm: :hmm: :hmm:
Na V nie miałem jeszcze możliwości sprawdzić :grin:



pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » czw sie 21, 2008 07:23

a ja mam tylko na k03 0,65 i pina na minimum bo inaczej strasznie dymił,srubka z turbo na 2 gwintach czyli odkręcone na max..spalanie na trasie to 5 załadowany full.w mieście około 6-6.5,czasem z klimką :grin:



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » czw sie 21, 2008 12:44

Pytam się czy coś dał bost-pin, bo od gościa który zajmuje się dieslami we wrocku dowiedziałem się (ślęzna zakład obook Shella pan Tadek, może ktoś zna??), że to nic nie da - Podobno w momencie gdy zadziała LDA zamyka się powrót paliwa z pompy do baku i całe paliwo z pompy jest pchane na wtryski. Teraz nie wiem, co i jak. Większość ludzi chwali bost-pin ze daje kopa a tu "praktyk" wali mi taki tekst?? Nie wiem tylko czy przy zamykaniu powrotu do baku zamyka się on całkowicie, czy właśnie to nacięcie na pinie reguluje ilość paliwa jakie wraca do baku. może ktoś wie i się pochwali :-)


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

arwam

Post autor: arwam » czw sie 21, 2008 17:31

stary123 pisze:Pytam się czy coś dał bost-pin, bo od gościa który zajmuje się dieslami we wrocku dowiedziałem się (ślęzna zakład obook Shella pan Tadek, może ktoś zna??), że to nic nie da - Podobno w momencie gdy zadziała LDA zamyka się powrót paliwa z pompy do baku i całe paliwo z pompy jest pchane na wtryski. Teraz nie wiem, co i jak. Większość ludzi chwali bost-pin ze daje kopa a tu "praktyk" wali mi taki tekst?? Nie wiem tylko czy przy zamykaniu powrotu do baku zamyka się on całkowicie, czy właśnie to nacięcie na pinie reguluje ilość paliwa jakie wraca do baku. może ktoś wie i się pochwali :-)


niech Ci pierdół nie wciska zwiększ ciśnienie doładowania i to musi zadziałać nie ma innej opcji

[ Dodano: 21 Sie 2008 17:33 ]
ja mówię z własnego doświadczenia a nie z tego co ktoś gdzieś kiedyś mówił



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pt sie 22, 2008 06:59

EasyRider

jakie jest prawdziwe ciśnienie doładowania sprawdza się na 2 biegu przy wciśnieniętym gazie w podłoge przy rędkości 60 km/h,prędkość natomiast reguluje się hamulcem... :chytry:
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 07:02 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 2 razy.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pt sie 22, 2008 09:21

andrzejr2006 pisze:EasyRider

jakie jest prawdziwe ciśnienie doładowania sprawdza się na 2 biegu przy wciśnieniętym gazie w podłoge przy rędkości 60 km/h,prędkość natomiast reguluje się hamulcem... :chytry:
A ja gdzieś czytałem że na ostatnim biegu przy ok 2500 (tak żeby turbo ładowało max) z butem w podłodze się sprawdza. Wiem jakie mam doładowanie. 1,05 bara. Ale przy większych prędkościach rośnie :hmm: :hmm: :hmm:



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pt sie 22, 2008 10:50

EasyRider,
nie wiem gdzie to wyczytałeś,ale ja to wiem z instrukcji obsługi VW GOLF III / VENTO


Obrazek

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pt sie 22, 2008 21:04

andrzejr2006 pisze:EasyRider,
nie wiem gdzie to wyczytałeś,ale ja to wiem z instrukcji obsługi VW GOLF III / VENTO
Mniejsza o to bo i na II i na V z butem pokazuje w granicach 0,95-1,05. Więc różnica niewielka. Na IV przy 130 km/h łapie niecałe 1,5 bara. Zastanawiam się jak wydłużyć cięgno do regulacji, żeby turbo pompowało 1,2. Jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pt sie 22, 2008 22:31

ale co ci da że przedłużysz cięgno?przy maksymalnie odkręconej nakrętce zawór upustowy czy jak on tam się nazywa jest całkowicie domknięty i dalej już nie da się tej dźwigni przesunąć,weź sobie odkręć całkiem nakrętkę i zobaczysz że dźwignia dalej nie idzię...


Obrazek

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pt sie 22, 2008 22:44

Tylko że ja nie wiem czy jest na maxa domknięty. Skończyła się regulacja na cięgle, ale niekoniecznie w gruszce.



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pt sie 22, 2008 23:25

skoro skączyła się na cięgnie to i na zaworze,odkręć całkiem nakrętkę i zibaczysz czy dźwignia dalej idzie czy nie :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » wt lip 21, 2009 20:58

Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » wt lip 21, 2009 21:15

~norris pisze:Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.
ja miałem podobny klopot w tdi.przyczyna był pradopodobnie przycinajacy sie zawor westgate.poruszałem sztanga i niby jest teraz ok


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 143 gości