Strona 3 z 3

: wt lip 14, 2009 17:32
autor: piori
Możliwe że zapieka Ci się trochę zawór WG, nie otwiera się płynnie wraz ze wzrostem ciśnienia, tylko dopiero sporo większe ciśnienie powoduje jego otwarcie i nagły upust nadmiaru spalin i spowolnienie wirnika. Pewnie przydałoby się go trochę rozruszać. Zapoznaj się z tematem kolegi Michaś_1977 (jeśli jeszcze go nie czytałeś), tam też chyba był problem z WG, chodzi mniej więcej o ten post: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2534643#2534643

: pn lip 20, 2009 06:47
autor: BENITO
Niestety u mnie mnie każda próba dobrania się do śruby zaworu kończy się porażką, gdyż jeden z poprzednich właścicieli auta chyba zalał gwint jakimś klejem, dlatego wymyśliłem nowy patent. Należy zaślepić rurkę biegnącą od zaworu w kolektorze do dolotu auta. Ja zrobiłem korek z kawałka włókniny namoczonej w żywicy epoksydowej, dzięki temu po utwardzeniu żywicy korek sam przybiera właściwy kształt. wcisnąłem również nieco dalej wężyk idący z zaworu do dolotu, jest on załamany pod kątem 90 stopni zaraz za wylotem zaworu, co daje mi dodatkową pewność, ze korek nie zostanie wydmuchany w dolot. Patent sprawdzony, turbo bez problemu dmucha 1.2 bara.