jak zaślepić zawór odprowadzający cisnienie z T2 w SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt lip 14, 2009 17:32

Możliwe że zapieka Ci się trochę zawór WG, nie otwiera się płynnie wraz ze wzrostem ciśnienia, tylko dopiero sporo większe ciśnienie powoduje jego otwarcie i nagły upust nadmiaru spalin i spowolnienie wirnika. Pewnie przydałoby się go trochę rozruszać. Zapoznaj się z tematem kolegi Michaś_1977 (jeśli jeszcze go nie czytałeś), tam też chyba był problem z WG, chodzi mniej więcej o ten post: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2534643#2534643



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn lip 20, 2009 06:47

Niestety u mnie mnie każda próba dobrania się do śruby zaworu kończy się porażką, gdyż jeden z poprzednich właścicieli auta chyba zalał gwint jakimś klejem, dlatego wymyśliłem nowy patent. Należy zaślepić rurkę biegnącą od zaworu w kolektorze do dolotu auta. Ja zrobiłem korek z kawałka włókniny namoczonej w żywicy epoksydowej, dzięki temu po utwardzeniu żywicy korek sam przybiera właściwy kształt. wcisnąłem również nieco dalej wężyk idący z zaworu do dolotu, jest on załamany pod kątem 90 stopni zaraz za wylotem zaworu, co daje mi dodatkową pewność, ze korek nie zostanie wydmuchany w dolot. Patent sprawdzony, turbo bez problemu dmucha 1.2 bara.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości