problem z wolnymi obrotami w audi B4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 21:41

damcio151 pisze:myster, przy składaniu nastawnika ustawiłeś wirnik tak aby podczas obrotu nie tarł o elektromagnes :?:
chodzi mi o tą przestrzeń którą zaznaczyłem na niebiesko ( foto pożyczone z porady Adamma )

[url=http://images26.fotosik.pl/120/d458428324e8eea3med.jpg]Obrazek[/URL]

ja nie czyscilem tego sam, serwis boscha mi to robil :bajer:

a dodam jeszcze ze nie zawsze szarpie raz jest dobrze a raz nie.
a jeszcze jedno przed czysczeniem mial lepszego kopa niz teraz,mogli zanizyc dawke paliwa?
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 21:43 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 21:43

myster pisze:ja nie czyscilem tego sam serwis boscha mi to robil
myster pisze:wyczyscilem nastawnik
;)
dobra czyli nie wiesz jak jest to zrobione ...... możliwe że było to nieźle poobcierane i było trzeba wyszlifować drobnym papierem ściernym i ustawić tak żeby ponownie nie tarło .....
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 21:44 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 21:48

wiesz koles niby na tym sie zna bo zmojego rejonu sobie go chwala i sie do niego udaja,wiec chyba takiej gapy by nie walnal ? mysle ze jak by bylo tak jak mowisz to przeciez przerywal by caly czas a nie tylko od czasu do czasu???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 21:52

myster pisze:wiesz koles niby na tym sie zna bo zmojego rejonu sobie go chwala i sie do niego udaja,wiec chyba takiej gapy by nie walnal ?
zależy ile razy czyścił nastawniki .....
myster pisze:mysle ze jak by bylo tak jak mowisz to przeciez przerywal by caly czas a nie tylko od czasu do czasu???
wirnik nie trze o elektromagnes przy całym obrocie .... do określonych obrotów jest ok później zahaczy i szarpnie silnikiem ....... jak to przeskoczy i znowu nie haczy to znowu jest ok



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 21:56

no tego juz nie powiem ile razy bo nie wiem :crazy:

ale moze i masz racje.
a moga byc jeszcze jakies przyczyny inne tego.?
a i pewnie bez logow dynamicznych tego sie nie sprawdzi?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 21:58

myster, możesz to znowu sprawdzić odpinając wtyczkę ze skrzyni biegów ...



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 22:03

damcio151 pisze:myster, możesz to znowu sprawdzić odpinając wtyczkę ze skrzyni biegów ...

wczesniej jak odpinalem jak mi szarpal to wogolne nie reagowal na odpiecie jak szarpal tak szarpal, moze tak jak adamm napisal ze jest tak zasyfialy to i odpieciem wtyczki sie nie sprawdzi ale jutro jeszcze sprobuje.

na forum audi 80 koles mi napisal ze czujnik g80 moze byc winny,jak myslisz?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 22:04

wczesniej jak odpinalem jak mi szarpal to wogolne nie reagowal na odpiecie jak szarpal tak szarpal, moze tak jak adamm napisal ze jest tak zasyfialy to i odpieciem wtyczki sie nie sprawdzi ale jutro jeszcze sprobuje.

na forum audi 80 koles mi napisal ze czujnik g80 moze byc winny,jak myslisz?
na początek odepnij tą wtyczkę .... jeżeli dalej będzie szarpał to można myśleć dalej ;)



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 22:08

a jak mozesz to wes jeszcze mi wytlumacz czemu przestaje szarpac jak sie odepnie wtyczke przeciez jak np nastawnik jest zasyfialy i sie przycina itp. to pprzeciez przez odpiecie wtyczki sie nie wyczysci ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 22:11

myster pisze:a jak mozesz to wes jeszcze mi wytlumacz czemu przestaje szarpac jak sie odepnie wtyczke przeciez jak np nastawnik jest zasyfialy i sie przycina itp. to pprzeciez przez odpiecie wtyczki sie nie wyczysci ?
tego nie wiem .... Adamm ma swoje teorie ale też nie wie czy to prawda ;) ważne że działa :D



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 22:23

przyznam ze juz to zaczyna mnie denerwowac :grrr:
a powiedz tylko czy przy zrobieniu logow dynamicznych bedzie mozna zdiagnozowac przyczyne? bo pewnie po podlaczeniu pod vaga stacjonarnego to za wiele sie nie zobaczy?jak to sie dzieje przy obciazeniu...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 22:36

myster pisze:a powiedz tylko czy przy zrobieniu logow dynamicznych bedzie mozna zdiagnozowac przyczyne? bo pewnie po podlaczeniu pod vaga stacjonarnego to za wiele sie nie zobaczy?jak to sie dzieje przy obciazeniu...
uwierz że jeżeli to będzie nastawnik to najlepsza metoda na jego sprawdzenie to odpięcie wtyczki ze skrzuni biegów ....... nie wiem czy vag to pokaże



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 22:38

oki dzienki serdeczne za porady jutro dam znac co i jak :pub:

a wiesz co moze byc przyczyna jezeli przed czyszczeniem nastawnika mial lepszego kopa niz po czyszczeniu mogli np zanizyc dawke paliwa czy cos w tym stylu?
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 22:40 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 01, 2007 23:07

myster pisze:oki dzienki serdeczne za porady jutro dam znac co i jak :pub:

a wiesz co moze byc przyczyna jezeli przed czyszczeniem nastawnika mial lepszego kopa niz po czyszczeniu mogli np zanizyc dawke paliwa czy cos w tym stylu?
jesli ustawiali to bez kompa to jak najbardziej
chyba ze ustawili na fabryke a miales wiekasza dawke to tez moze tak byc


najlepiej sprawdz na rozgrzanym silniku jaka masz dawke (kanal 001 blok 02)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości