Strona 3 z 5

: ndz wrz 09, 2007 09:07
autor: Cinek
Lukas-182 pisze:
Cinek pisze:że tak sie zapytam, na hamowni byłeś ?? bo taki wynik nie da sie osiągnąć przy pomocy podkręcenia. i ie jest to szybka operacja :) cały osprzęt z jr albo sb musi być.
Oj da się, da. Zwiększona dawka paliwa, mod LDA, turbosprężarka garret T3 1,1bara, wydech od skody octavia 1.9TDI i mówię ci, że na bank 90 KM jest, przynajmniej 90KM :)
nie no ja to wszystko rozumiem, bo sam miałem ponad 90. natomiast żeby zrobić mod pompy to chyba wypadałoby założyć taką z zaworem, jak ma jr czy sb. bo chyba jp nie ma podłączenia pompy do kolektora.czyli trzeba by zacząć od wymiany pompy. jak kolega nie wie za bardzo o co biega to albo sie szybko nauczy albo bedzie płacił komuś za usługi

: ndz wrz 09, 2007 10:37
autor: zaprzal
To_mas pisze:Jak bedziesz czuć to podnisiesz cisnienei i polecą tłoki najwyzej
tja, juz na pewno przy 100koniach wyleca tloki i jeszcze silnik wybuchnie niszczac wszystko w promieniu 100 metrow
Lukas-182 pisze:nie no 100KM to chyba nie ma, może będzie jak założę intercooler
chyba za bardzo wierzycie w ten IC. To nie szybcy i wsciekli :) Wiecej zyskasz dobrym ustawieniem turbo i pompy, szczegolnie w taka pogode jak dzis...
To_mas pisze:choć jak tak patrze i widze ze Lukas-182, masz w opisie auta napisane ze w 9,coś masz do 100 to masz ok 100 km ja bym liczył
moc szacowana na oko, a czas do 100 stoperem?

: ndz wrz 09, 2007 10:46
autor: To_mas
zaprzal pisze:moc szacowana na oko
no raczej na oko bo nie był na hamowni a obstawia ze ma ok 90 !! a ja jak popatrzyłem na ten czas (nie wiem czy mmierzony!!!!! i czy z górki czy pod górke jechał :P) to obstawiam ze chyba bedzie miał ok 100 kucyków bo patrząc na mojego tak mi sie wydaje pozatym jetta ile wazy ?? (bo nawet nie wiem:/ )

[ Dodano: Nie Wrz 09, 2007 10:46 ]
zaprzal pisze:To_mas napisał/a:
Jak bedziesz czuć to podnisiesz cisnienei i polecą tłoki najwyzej


tja, juz na pewno przy 100koniach wyleca tloki i jeszcze silnik wybuchnie niszczac wszystko w promieniu 100 metrow
no przeciez zartowałem :P :panna: :panna:
coś taki nerwowy rano w niedziele :PP

: ndz wrz 09, 2007 11:07
autor: zaprzal
To_mas pisze:no przeciez zartowałem
nie sciemniaj, nie zartowales :helm:

: ndz wrz 09, 2007 12:06
autor: Lukas-182
To_mas, zaprzal, pomiar robiłem stoperem, równa droga (brak wzniesień), wynik 9,6sek, dodałem jedną sekundę jako błąd pomiaru. Stoper włączał kumpel, na pokładzie dwie osoby, po jakieś 80Kg, Jetta waży około 1050kg. Stoper kumpel wyłączył na 110Km/h, dałem sobie zapas, bo może licznik oszukuje.

: ndz wrz 09, 2007 12:15
autor: To_mas
zaprzal pisze:nie sciemniaj, nie zartowales :helm:
no przeciez sam mam ponizej 100 i mi nie wylatują :PPP to bym takich głupot nie pisał :P

:pub: zaprzal, tak sie zastanawiam ile twoj ma bo jakoś nigdy nie pamiętam zebyś sie pochwalił tylko tam po Cichu modujesz w garazu :PP nie ładnie :P

: ndz wrz 09, 2007 12:32
autor: Djeight
błąd , masa własna jetty nie wynosi 1050kg tylko 830kg , doliczymy płyny to jakieś 900kg :)

i z pasażerami wyjdzie 1060kg , :grin:

: ndz wrz 09, 2007 12:33
autor: hanti
Sorki chłopaki że się wtrącę, ale człowiekowi się słabo robi To_mas,Cinek, dobrze przedłożyli sprawę tylko swap bo reszta się nie opłaca.Lukas-182, gratuluję Ci tej przeróbki, tylko na ile to będzie trwałe :chytry: no i jak napisałeś - miałeś części
Sam miałem JP-ka i oprócz pompy z 1.9 nie było nic modyfikowane to ma być przecież oszczędne auto
BazaMKII, moja rada to sprzedać tego golfika i kupić coś mocniejszego może SB albo KR`a zależnie czy ma to być diesel czy benzyniak
zresztą i tak wszystko zależy od techniki jazdy :helm:

: ndz wrz 09, 2007 12:45
autor: zaprzal
To_mas pisze:zaprzal, tak sie zastanawiam ile twoj ma bo jakoś nigdy nie pamiętam zebyś sie pochwalił tylko tam po Cichu modujesz w garazu
moj ma 68km i dymi, pewnie silnik juz pada ;)
hanti pisze:Lukas-182, gratuluję Ci tej przeróbki, tylko na ile to będzie trwałe
widzialem juz 1.6D zrobionego na 135kucy i jak na razie jezdzi wiec bym sie na zapas nei martwil. Duzo zalezy od kierownika

: ndz wrz 09, 2007 13:36
autor: Lukas-182
Djeight, jak to możliwe, że JETTA II waży mniej niż golf II ??Przecież jest większa od niego... :)
zaprzal pisze:widzialem juz 1.6D zrobionego na 135kucy i jak na razie jezdzi wiec bym sie na zapas nei martwil. Duzo zalezy od kierownika
I z tym się zgodzę, dużo zależy od kierowcy.

: ndz wrz 09, 2007 14:06
autor: zaprzal
tomcio pisze:
zaprzal pisze:moj ma 68km i dymi, pewnie silnik juz pada
no to teraz każdy będzie powracał do ustawień seryjnych ehehe
to taki zart... a tak powaznei to wielka niewiadoma ile tam jest kucy :) na majovwce na tym krotkim odcinku objechalem Euglena wiec powinno byc powyzej 120.. na vagtreffen mialem et 15,24... turbo mam slabe do tej pompy

: ndz wrz 09, 2007 14:49
autor: pudziok
też chciałem uturbić mojego 1Y ale widze że to był zły pomysł :blush: lepiej pojeżdze jeszcze troche nim i kupie jakieś TDI :grin:

: ndz wrz 09, 2007 15:05
autor: zaprzal
pudziok pisze:też chciałem uturbić mojego 1Y ale widze że to był zły pomysł :blush: lepiej pojeżdze jeszcze troche nim i kupie jakieś TDI :grin:
w 1y to nie taka glupia sprawa bo on chyba fabrycznie ma natrysk oleju... tylko tlok inny niz w 1.9td ale nie gorszy niz 1.6td.... ja bym na twoim miejscu zaturbial