"Ratunku" Cos nie tak z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
spójrz na blok silnika z boku ( z prawej strony stojąc przodem do otwartej maski) wychodzi rura wodna idąca do nagrzewnicy i właśnie na króćcu wodnym są 3 świece.Grześko pisze:Do nagrzewnicy do środka samochodu?
Na podszybiu są w 1 puszce przekaźniki j360 i j359 które załączają te świece
uysy pisze:wszyscy mówią źle
Mam na wierzchu jakiegoś AGRa. Grzanie wstępne zaczyna się od +10stC
Dogrzewanie kończy się na 20stC
Co ciekawe - w górach ten ster będzie podgrzewał wstępnie świece nawet przy 50stC (jest tam zależność od ciśnienia atmosferycznego)


raz będzie podgrzewał , raz nie

a sprawdziłeś ten kąt wtryskuBabelki powietrza w paliwie to nie sa bo to moglem sam sprawdzic. Chyba jednak bede zmuszony jechac do jakiegos warsztatu, a szkoda bo z kasa krucho, ale dziekuje bardzo za rady...

Dogrzewanie jest więc identyczne w AFN. Poniżej 18-20 włącza się po uruchomieniu silnika po nocy, a powyżej 20 już nie.uysy pisze:Mam na wierzchu jakiegoś AGRa. Grzanie wstępne zaczyna się od +10stC
Dogrzewanie kończy się na 20stC
Z grzaniem wstępnym jeszcze sprawdzę, ale wiem napewno że kontrolka od świec w zimie pali się krócej niż faktycznie jest podawane napięcie na świece.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Piole,
sprawdz kat wtrysku, i jesli bedzie mocno przestawiony to sprawdz kolko napedzajace pasek zebaty ( kolko na wale ) najprawdopodobniej jest luzne.
Staraj sie jak najmniej jezdzic tym autem do jesli to kolko to moze sie to skonczyc zle.
Co do swiec zaowych to normalnie palacy TDi pali do 0° zupelnie bez swiec ( odlaczone kabelki ) na dotyk a i przy -10° tez spokojnie odpala.
Moja zona nigdy nie grzeje silnika, chyba nawet niewie co to jest.
I jakos zawsze odpala.
Mimo to wszystko co tu bylo napisane ze siwce grzeja po odpaleniu od ~20° itd. sie zgadza.
sprawdz kat wtrysku, i jesli bedzie mocno przestawiony to sprawdz kolko napedzajace pasek zebaty ( kolko na wale ) najprawdopodobniej jest luzne.
Staraj sie jak najmniej jezdzic tym autem do jesli to kolko to moze sie to skonczyc zle.
Co do swiec zaowych to normalnie palacy TDi pali do 0° zupelnie bez swiec ( odlaczone kabelki ) na dotyk a i przy -10° tez spokojnie odpala.
Moja zona nigdy nie grzeje silnika, chyba nawet niewie co to jest.

I jakos zawsze odpala.
Mimo to wszystko co tu bylo napisane ze siwce grzeja po odpaleniu od ~20° itd. sie zgadza.
pozdr.
voss
voss
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dokładniedamcio151 pisze:twardy, jakie objawy kontrolki normalnie świeciły w liczniku i silnik po prostu kręcił i nie odpalał
wszystko niby ok rozrusznik kreci , obrotek pokazuje ułamek sekundy 900 i od razu spada i tak kilka razy . mam wrażenie że zdaża sie to częściej jak jest nagrzany.
moze jakiś lut sie nagrzewa , nie wiem na razie nie mam czasu żeby wszystko posprawdzać , usterka nie jest uciazliwa bo zdazyła sie dosłownie ze trzy razy ale jednak . Autko może daje znać że jest cos nie tak.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
sprawdź , oczywiście jak dasz radę , czy podczas gdy nie odpala normalnie podaje paliwotwardy pisze:dokładnie
wszystko niby ok rozrusznik kreci , obrotek pokazuje ułamek sekundy 900 i od razu spada i tak kilka razy . mam wrażenie że zdaża sie to częściej jak jest nagrzany.
moze jakiś lut sie nagrzewa , nie wiem na razie nie mam czasu żeby wszystko posprawdzać , usterka nie jest uciazliwa bo zdazyła sie dosłownie ze trzy razy ale jednak . Autko może daje znać że jest cos nie tak.
twardy,
jak kreciz a paliwo jest podawane to za autem masz duzo siwego / bialego dymu ( chwile pokrec )
Jak paliwa nie dostaje to z rury masz "czyste" powietrze .
Niewiem jaki masz silnik ale sprawdz tez ( jesli jest ) klape gaszenia, bo jesli ona sie zawiesza to mimo ze jest paliwo podawane z rury nie leci prawie nic , ani dymek ani spaliny ( no tak malo ze tego niewidac )
jak kreciz a paliwo jest podawane to za autem masz duzo siwego / bialego dymu ( chwile pokrec )
Jak paliwa nie dostaje to z rury masz "czyste" powietrze .
Niewiem jaki masz silnik ale sprawdz tez ( jesli jest ) klape gaszenia, bo jesli ona sie zawiesza to mimo ze jest paliwo podawane z rury nie leci prawie nic , ani dymek ani spaliny ( no tak malo ze tego niewidac )
pozdr.
voss
voss
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dzięki , sprawdze .voss pisze:twardy,
jak kreciz a paliwo jest podawane to za autem masz duzo siwego / bialego dymu ( chwile pokrec )
Jak paliwa nie dostaje to z rury masz "czyste" powietrze .
Niewiem jaki masz silnik ale sprawdz tez ( jesli jest ) klape gaszenia, bo jesli ona sie zawiesza to mimo ze jest paliwo podawane z rury nie leci prawie nic , ani dymek ani spaliny ( no tak malo ze tego niewidac )
_________________
pozdrawiam

10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości