SWAP turbo TDI do TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob sie 18, 2007 14:12

Powiedz zaprzal dlaczego twoim zdaniem to chłodzenie wodą nie było dobrym pomysłem? Po coś to w końcu wymyślili.

Z tego co wiem, miało to służyć zapobieganiu przegrzewaniu się turbiny po zatrzymaniu silnika.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » sob sie 18, 2007 16:45

tomcio, jak jest chlodzona ciecza to raczej jej tak mocno nie da sie nagrzac...chyba... :bajer:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sie 18, 2007 18:37

zaprzal w mk3 t2 jest bez wody :P


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości