Strona 3 z 3

: wt lip 17, 2007 21:11
autor: damcio151
grinio pisze:Tu masz opis jak to zrobic. http://forum.vwgolf.pl/vi...67570&start=195 . A z tego co mi wiadomo to tunerzy licza sobie ok 400pln za korekte softu :( troche duzo ale gdybys chciał virusowac auto to przy okazji robią to niektórzy gratis :)
Pozdrawiam
chyba nie wszyscy ;) , ostatnio ktoś na forum pisał , że zrobił zmianę map za 100 zł :) , więc warto się dowiedzieć ile bierze w okolicach Kłodzka

: śr lip 18, 2007 09:54
autor: 93003
grinio pisze:Tu masz opis jak to zrobic. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570&start=195 . A z tego co mi wiadomo to tunerzy licza sobie ok 400pln za korekte softu :( troche duzo ale gdybys chciał virusowac auto to przy okazji robią to niektórzy gratis :)
Pozdrawiam
dzieki za rade.. napewno tak zrobie.. ale mam male pytanie.. co bedzie w zime?? teraz mamy dodatnie temperatury wiec jesli oszukamy przy starcie komputer ze jest ok 5-10 stopni to ok.. ale w zime jak bedzie np -15 a komputer bedzie myslal ze jest 5 st. to nie podgrzeje nam swiec itd... wiec ten przekaznik to chyba nie za bardzo rozwiazanie na zime?? co o tym sadzisz???

: śr lip 18, 2007 10:05
autor: voss
93003 pisze: ale mam male pytanie.. co bedzie w zime
bedzie palil, i to dobrze, ty tym oporniczkiem oszukujesz ecu i podajesz nu nizsza temp. niz faktycznie jest.
a Wiec jak bedzie -15 °C ( sinik bedzie dobrze palil i bez tego oporniczka ) to z opornikiem bedzie ECU widzial np. -25°C i tak ustawi dawke i bedzie grzal swiece . A wiec palic bedzie.

Jedyny problem to, to ze przy takich oporniczkach bardziej cierpi dwumasowka.

pozdr.
voss

: czw lip 19, 2007 10:49
autor: grinio
Witam
No powiem szczeże że nie pomyślałem o zimie :)
Nie będzie tak jak pisze voss poniewaz opornik nie jest wpięty szeregowo z czujnikiem tylko to jest niezależny układ.
Ale pomyśle nad tym i na pewno coś wymyśle :)
Pozdrawiam

: czw lip 19, 2007 11:11
autor: voss
grinio,


no to wepni go szeregowo i troche obniz wartosc i juz bedzie chodzil. :bigok:
Poza tym na ziumnym silniku wogule niemusisz wlanczac na ten oporniczek, jesli wlanczasz reka a nie przekaznikiem, zimny silnik i tak powinien dobrze palic .

No na pomysl zeby calkiem omijac czujnik bym niewpadl.

Albo zdecyduj sie zmienic ta mape startowa, jedyna trodnosc to wylutowanie / wlutowanie kosci, sama zmiana mapy to drobnostka

pozdr.
voss

: pn lip 30, 2007 12:28
autor: dranczar
damcio151, damcio151, damcio podasz mi swój nr.tel kom.chcę Ci zadać parę pytań odnośnie mojego AFN-a,PROSZĘ CIĘ o ile nie sprawi Ci to problemu

: pn lip 30, 2007 12:44
autor: damcio151
dranczar pisze:damcio151, damcio151, damcio podasz mi swój nr.tel kom.chcę Ci zadać parę pytań odnośnie mojego AFN-a,PROSZĘ CIĘ o ile nie sprawi Ci to problemu
wal na gg 6736026 (niewidoczny)

: wt lip 31, 2007 08:40
autor: TomTDI
Obrazek

Za problem z zapalaniem winna jest ta mapa