Strona 3 z 3

: pn lip 16, 2007 00:12
autor: Adamm
ossol pisze:Ale to nie trzeba cos pompy wyregulowac czy cos??
jedyne co musisz ustawic to rozrzad i kat wtrysku
mular pisze:Ale co koledzy moglo pasc w tej pompie ze tak od razu padla?
walek, sprezyny

: pn lip 16, 2007 00:17
autor: ossol
No rozrzad to nie problem ale kat wtrysku??? To cos trudnego??

: pn lip 16, 2007 00:21
autor: Adamm
jak masz vaga to kwestia odpalenia auta ( na 3 poluzowaych srubach pompy) i ruszania nia tak aby ustawic prawidlowy kat - pikus :)

: pn lip 16, 2007 00:25
autor: ossol
no to troche mnie podniosles na duchu! Czyli w ostatecznosci nie beda to az tak potezne sumy! Ale i tak jestem mysli ze jutro uda mi sie cos zdzialac:)

: pn lip 16, 2007 00:27
autor: Adamm
przedewszystkim obejrzyj po zdjeciu nastawnika jak to tam wyglada

kurcze szkoda ze jutro do slupska jade a nie jak ostatnio do stargardu bo bym zajrzał do Ciebie

: pn lip 16, 2007 00:53
autor: ossol
No to wielka szkoda!

: pn lip 16, 2007 14:31
autor: DANIEL LHR
ja bym stawiał na nastawnik ,bo w pompie nie ma sie co zepsuc tak z dnia na dzien to nie vp44 .Chyba ze jezdzisz na orężadzie
niezaszkodziło by tez zajrzec do elektrozaworu odcinajacego paliwo
moze sie ci jeszcze zrobilo zwarcie w chipie-oporniku?

: pn lip 16, 2007 14:33
autor: damcio151
DANIEL LHR pisze:a bym stawiał na nastawnik ,bo w pompie nie ma sie co zepsuc tak z dnia na dzien to nie vp44 .Chyba ze jezdzisz na orężadzie
niezaszkodziło by tez zajrzec do elektrozaworu odcinajacego paliwo
moze sie ci jeszcze zrobilo zwarcie w chipie-oporniku?
czy wiesz jakie przeciążenia musi znieść pompa przy dawce paliwa pewnie 1.x :?: bardzo duże ,więc mogło popsuć się to co napisał Adamm,

: pn lip 16, 2007 15:35
autor: DANIEL LHR
obciązenia pompy sa troche wieksze , ale bez przesady. bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia

: pn lip 16, 2007 15:39
autor: damcio151
DANIEL LHR pisze:obciązenia pompy sa troche wieksze , ale bez przesady. bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
przy tak dużej dawce pompa dostaje konkretnie po dupie ....
DANIEL LHR pisze:bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
w to wątpie

: sob wrz 08, 2007 18:24
autor: ossol
Odkrecilem nastawnik i sie okazalo ze na nastawniku jest uciety ten bolec ktory wchodzi w otwor na walku w pompie! Nie wiem dlaczego sie tak stalo no ale coz...
Teraz musze kupic nowa pompe! Mam mozliwosc kupienia pompy od B4 z 1994r za 450zl
Tylko ze ona ma okragla kostke ale tez na 10pinow! Czy to jest jakas roznica?? I czy warto kupowac tak stara pompe??

: sob wrz 08, 2007 21:25
autor: Adamm
nie kupuj od audi bo moze byc tam stary nastawnik (potencjometryczny) bo do 94 roku dawali stare

jednak Ci urwalo ta kulke ;/

znalazla sie gdzies w pompie?

daj mi znac na gg to pogadamy cos Ci poradze i sie dogadamy