Strona 3 z 7

: czw lis 20, 2008 21:05
autor: krzysiu210
moje mk4 ALH

seria = 98KM/207Nm
wtryski 216 by cowboy = 124KM/278Nm
216 + soft by GekoCars = 150KM/324Nm

w planach (ciągle brak czasu na mody) :
- sprzęgło (prawdopodobnie od mk3 VR6)
- lepsze hamulce
- chłodnica oleju
- EGR out

jak nie będe miał co z kasą robić :chytry:
- BIG Turbo + kolektor wydechowy
- może FMIC
nie planuje większego przyrostu mocy, większe turbo "dla bezpieczeństwa"
moja seryjna sprężarka za długo nie pociągnie na tym setupie

: czw lis 20, 2008 21:34
autor: MackoMan
Mk2 z AAZ
Zmienony boost pin i podkrecona turbina.
11,5 sek do 100km/h

poza tym seria

: czw lis 20, 2008 23:51
autor: arwam
Czas na własne auto:
silnik AAZ;
turbo GT2052V.
Skrzynia 4T.
Wydech prawie przelot :grin: ;

Govmod
Avance timing
Boostpin własnej konstrukcji
Fala 1.9D z VW T4

A jeździ tak:
... re=related

: pt lis 21, 2008 00:43
autor: t0fik
MK2 '87
silnik: AXR @ ~150PS/370Nm
skrzynia biegow: bylo Mk4 5 biegow (EUH), jest GGU Skoda Fabia


Modyfikacje:
- turbo 1,3 bara
- brak katalizatora
- IC z Renault Traffic
- stozkowy filtr powietrza
- program zrobiony przez rob555
- hamulce przod AFN variant, tyl Mk2 GTI

Powyzsze modyfikacje zrobione przez poprzedniego wlasciciela

- zawieszenie gwintowane MTS
- zamontowany boost, wskazniki temp. i cisnienia oleju
- jednomasowe kolo zamachowe + sprzeglo (G60)
- akumulator w bagazniku
- orginalny filtr powietrza
- jasne klary z przodu
- skrzynia GGU

Plany:
- porzadny dolot
- wskaznik EGT
- waski hokej, narazie jezdzi bez
- utrzymanie wygladu auta w stanie mozliwie "cichociemnym"
- moze wieksze turbo + program

: pt lis 21, 2008 13:24
autor: Gobo90
Vw Corrado g60
-silnik z seata LEona 1,9 TDI ARL seryjnie 150ps
-zmiana turb na GT2256v
-wydech przelot 3 cale
-DP 3,5 cala
-Customowy FMIC + orurowanie
-sprzęgło vr6 + jednomas
-skrzynia g60
-stozek :helm:
itd
w planach:
-strojenie
-skrzynia z TDI
-moze jakies slicki :blush:

: pt lis 21, 2008 14:35
autor: vwolfi
MK3 GTD
Silnik AAZ 75 KM, 140 NM w oryginale.
Zrobione:
ciśnienie 1,3 bar z k-14
pin z 1,6td
zwiększona dawka
gov-mod
wywalony kat
v max - 185 km/h
0-100 - ok.11s

W planach:
MBC
przelot
może fmic

: pt lis 21, 2008 14:53
autor: Ponior
MK IV
Seria: 1.9 TDI AJM 117ps

1. Etap pierwszy
-nowy soft, wyszło ok 145ps.

2. Etap drugi
-Większy IC
-Kolektor ssacy od AWX
-Turbina od ARL
-Pompowtryski BA
-Map sensor 2 barowy
-EGR out
Wyszło ok 190ps i 400 nm. :grin:

3. Etap trzeci
-Nowy silnikm z 2005 roku ARL (150ps) z najmocniejszymi pompkami AL
-Docisk i dwumasa od sharana (kompletne sprzegło)
-Nowy intercooler. (duzo grubszy)
-nowiutka turbina od ARL delikatnie przerobiona.
-Nowy dolot.
-wskaźnik od doładowania.
-nowy komputer
-wywalony katalizator
-założony gwincik
Na dzień dzisiejszy auto ma ok 200ps i 415nm :grin:

Maksymalna prędkość licznikowa jaką jechałem to ok 235 km/h :D
Z nawigacją jechałem 150km/h, w navi pokazywało 147km/h

Wszystko to dzięki firmie Dynosoft, której bardzo dziękuje. :okej:
Pozdro

: pt lis 21, 2008 15:49
autor: Matijas
No to i ja sie pochwale skoro juz wszyscy zaszpanowali :green_fuck:

Silnik AFN

-turbo AWX
-wtryski 0.216
-customowy FMIC made by Matijas :grin:
-Wydech seria z wycietym katem wczoraj :green_fuck:
-Strojenie by Rogal

Wynik 160km 330NM

Plany: Leon Cupra z ARL`em na pokladzie. Swap Turbo na Gt22 i strojenie na 220 do jazdy :bigok:

: pt lis 21, 2008 22:59
autor: DANIEL LHR
golf 3 tdi 94r 300tys km
silnik 1z
kolektor ssacy AFN
wtryski ASV
Intercoler z passat b5
ecu passat b5 + zegary z immobilizerem z octy
egr out
katalizator wydlubany
wskaznik doladowania
cisnienie ok 1,15 na seryjnej turbince 1z
Niedlugo zrobie przelot czekam tylko jak koncowy tlumi sie oberwie bo rdza go zre
V max ponad 200kmh
zero dymu tylko minimalnie niebieskawy odcien

: sob lis 22, 2008 18:37
autor: vision
Krzylu pisze:i teraz pytanie dlaczego kreci sie do prawie 5,4tys skoro niema gov moda??
podaj numer pompy

: ndz lis 23, 2008 20:51
autor: Krzylu
Golf już sprzedany wiec przykro mi :crazy:

: ndz lis 23, 2008 21:51
autor: vision
Krzylu pisze:Golf już sprzedany wiec przykro mi :crazy:
to będzie coś świeższego :grin: bo w AAZ są różne pompy i ty miałeś tą z wyższą prędkością obrotową jeśli możesz podaj mi na PW nr.nadwozia to sprawdzę

: pn lis 24, 2008 18:30
autor: Krzylu
niestety nic ci nie pomogę bo na początku w mk2 oryginalnie siedział JP później wymieniłem motor na SB :crazy:
świerzsze mam tyle że mułowate i nic sie nieda zrobic ale długo sie tym padłem nie będę toczył :grrr:

: wt lis 25, 2008 01:31
autor: spawacz
Golf II GTI 8V (PF)

1.Silnik JK 54ps
-gover mod
-adv. Timing
-lekki zamach
-sprzeglo z GTI
-stozek
-wydech przelotowy na 2 tlumikach przelotowych
-kolektor wydechowy z GTI + portki
-kolektor dolotowy z TD
-chlodnica olejowa z GTI
-chlodnia cieczy najwieksza jaka dalo sie zmieniscic

Inne:
-Gwint
-Hamulce z 16V z nacinanymi traczkami i klockami ATE

Plany:
-jest GT1749 VNT- tylko zamontowac z slinika AWX
-kompresor z G60 jezeli nie GT1749
-poprawienie dolotu
-dodatkowe wskaznik w konsoli srodkowej

Wtej chwili auto calkiem fajnie jedzie jak na n/a diesla,pelen remont glowcy robiony 1miech temu, rowniez nowka koncowki wryskow z WZM zalozone i wyregulowane, cisnienie po 29,30,30,29 -wiec nawet jest. z 65ps moze ma, po ostanim starcie z passatem 1.8 moge stwierdzic ze moze ma nawet wiecej,albo passat byl jakis dychawiczny :)