Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » czw lis 20, 2008 21:05

moje mk4 ALH

seria = 98KM/207Nm
wtryski 216 by cowboy = 124KM/278Nm
216 + soft by GekoCars = 150KM/324Nm

w planach (ciągle brak czasu na mody) :
- sprzęgło (prawdopodobnie od mk3 VR6)
- lepsze hamulce
- chłodnica oleju
- EGR out

jak nie będe miał co z kasą robić :chytry:
- BIG Turbo + kolektor wydechowy
- może FMIC
nie planuje większego przyrostu mocy, większe turbo "dla bezpieczeństwa"
moja seryjna sprężarka za długo nie pociągnie na tym setupie



Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » czw lis 20, 2008 21:34

Mk2 z AAZ
Zmienony boost pin i podkrecona turbina.
11,5 sek do 100km/h

poza tym seria



arwam

Post autor: arwam » czw lis 20, 2008 23:51

Czas na własne auto:
silnik AAZ;
turbo GT2052V.
Skrzynia 4T.
Wydech prawie przelot :grin: ;

Govmod
Avance timing
Boostpin własnej konstrukcji
Fala 1.9D z VW T4

A jeździ tak:
... re=related



Awatar użytkownika
t0fik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 06, 2007 16:58
Lokalizacja: Reda
Auto: Audi A4 B5
Silnik: APR
Kontakt:

Post autor: t0fik » pt lis 21, 2008 00:43

MK2 '87
silnik: AXR @ ~150PS/370Nm
skrzynia biegow: bylo Mk4 5 biegow (EUH), jest GGU Skoda Fabia


Modyfikacje:
- turbo 1,3 bara
- brak katalizatora
- IC z Renault Traffic
- stozkowy filtr powietrza
- program zrobiony przez rob555
- hamulce przod AFN variant, tyl Mk2 GTI

Powyzsze modyfikacje zrobione przez poprzedniego wlasciciela

- zawieszenie gwintowane MTS
- zamontowany boost, wskazniki temp. i cisnienia oleju
- jednomasowe kolo zamachowe + sprzeglo (G60)
- akumulator w bagazniku
- orginalny filtr powietrza
- jasne klary z przodu
- skrzynia GGU

Plany:
- porzadny dolot
- wskaznik EGT
- waski hokej, narazie jezdzi bez
- utrzymanie wygladu auta w stanie mozliwie "cichociemnym"
- moze wieksze turbo + program
Ostatnio zmieniony wt sie 17, 2010 14:30 przez t0fik, łącznie zmieniany 3 razy.


Było:
Mk3 VR6
Mk2 TDI PD

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lis 21, 2008 13:24

Vw Corrado g60
-silnik z seata LEona 1,9 TDI ARL seryjnie 150ps
-zmiana turb na GT2256v
-wydech przelot 3 cale
-DP 3,5 cala
-Customowy FMIC + orurowanie
-sprzęgło vr6 + jednomas
-skrzynia g60
-stozek :helm:
itd
w planach:
-strojenie
-skrzynia z TDI
-moze jakies slicki :blush:



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » pt lis 21, 2008 14:35

MK3 GTD
Silnik AAZ 75 KM, 140 NM w oryginale.
Zrobione:
ciśnienie 1,3 bar z k-14
pin z 1,6td
zwiększona dawka
gov-mod
wywalony kat
v max - 185 km/h
0-100 - ok.11s

W planach:
MBC
przelot
może fmic


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt lis 21, 2008 14:53

MK IV
Seria: 1.9 TDI AJM 117ps

1. Etap pierwszy
-nowy soft, wyszło ok 145ps.

2. Etap drugi
-Większy IC
-Kolektor ssacy od AWX
-Turbina od ARL
-Pompowtryski BA
-Map sensor 2 barowy
-EGR out
Wyszło ok 190ps i 400 nm. :grin:

3. Etap trzeci
-Nowy silnikm z 2005 roku ARL (150ps) z najmocniejszymi pompkami AL
-Docisk i dwumasa od sharana (kompletne sprzegło)
-Nowy intercooler. (duzo grubszy)
-nowiutka turbina od ARL delikatnie przerobiona.
-Nowy dolot.
-wskaźnik od doładowania.
-nowy komputer
-wywalony katalizator
-założony gwincik
Na dzień dzisiejszy auto ma ok 200ps i 415nm :grin:

Maksymalna prędkość licznikowa jaką jechałem to ok 235 km/h :D
Z nawigacją jechałem 150km/h, w navi pokazywało 147km/h

Wszystko to dzięki firmie Dynosoft, której bardzo dziękuje. :okej:
Pozdro
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 10:20 przez Ponior, łącznie zmieniany 5 razy.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lis 21, 2008 15:49

No to i ja sie pochwale skoro juz wszyscy zaszpanowali :green_fuck:

Silnik AFN

-turbo AWX
-wtryski 0.216
-customowy FMIC made by Matijas :grin:
-Wydech seria z wycietym katem wczoraj :green_fuck:
-Strojenie by Rogal

Wynik 160km 330NM

Plany: Leon Cupra z ARL`em na pokladzie. Swap Turbo na Gt22 i strojenie na 220 do jazdy :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt lis 21, 2008 22:59

golf 3 tdi 94r 300tys km
silnik 1z
kolektor ssacy AFN
wtryski ASV
Intercoler z passat b5
ecu passat b5 + zegary z immobilizerem z octy
egr out
katalizator wydlubany
wskaznik doladowania
cisnienie ok 1,15 na seryjnej turbince 1z
Niedlugo zrobie przelot czekam tylko jak koncowy tlumi sie oberwie bo rdza go zre
V max ponad 200kmh
zero dymu tylko minimalnie niebieskawy odcien
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 08:57 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob lis 22, 2008 18:37

Krzylu pisze:i teraz pytanie dlaczego kreci sie do prawie 5,4tys skoro niema gov moda??
podaj numer pompy



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lis 23, 2008 20:51

Golf już sprzedany wiec przykro mi :crazy:



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 23, 2008 21:51

Krzylu pisze:Golf już sprzedany wiec przykro mi :crazy:
to będzie coś świeższego :grin: bo w AAZ są różne pompy i ty miałeś tą z wyższą prędkością obrotową jeśli możesz podaj mi na PW nr.nadwozia to sprawdzę



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lis 24, 2008 18:30

niestety nic ci nie pomogę bo na początku w mk2 oryginalnie siedział JP później wymieniłem motor na SB :crazy:
świerzsze mam tyle że mułowate i nic sie nieda zrobic ale długo sie tym padłem nie będę toczył :grrr:
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 18:31 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lis 25, 2008 01:31

Golf II GTI 8V (PF)

1.Silnik JK 54ps
-gover mod
-adv. Timing
-lekki zamach
-sprzeglo z GTI
-stozek
-wydech przelotowy na 2 tlumikach przelotowych
-kolektor wydechowy z GTI + portki
-kolektor dolotowy z TD
-chlodnica olejowa z GTI
-chlodnia cieczy najwieksza jaka dalo sie zmieniscic

Inne:
-Gwint
-Hamulce z 16V z nacinanymi traczkami i klockami ATE

Plany:
-jest GT1749 VNT- tylko zamontowac z slinika AWX
-kompresor z G60 jezeli nie GT1749
-poprawienie dolotu
-dodatkowe wskaznik w konsoli srodkowej

Wtej chwili auto calkiem fajnie jedzie jak na n/a diesla,pelen remont glowcy robiony 1miech temu, rowniez nowka koncowki wryskow z WZM zalozone i wyregulowane, cisnienie po 29,30,30,29 -wiec nawet jest. z 65ps moze ma, po ostanim starcie z passatem 1.8 moge stwierdzic ze moze ma nawet wiecej,albo passat byl jakis dychawiczny :)
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 01:39 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości