Strona 3 z 3

: wt cze 26, 2007 15:18
autor: cowboy
Trochim pisze:Cinek napisał/a:
. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli


e tam na gt 22 dozbieraj :)
dokładnie, tym bardziej że 1,3 Bara to niemało dla tej turbinki :)

na GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie, powyżej GT20 lub GT22

: wt cze 26, 2007 16:02
autor: olozwirski
cowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P , jak koła mielą :)
U mnie ze szpera tez wyrywa, geometria robiona...
Cinek jak sie jezdzi?

: wt cze 26, 2007 16:19
autor: Cinek
nie no panowie z tym gt 20 przesadzacie - 150 jak dla mnie starczy, w końcu mam dzieciaka na tylnim foteliku, a nie jest przyzwyczajona do takich przeciążeń :) pozatym spalanie w pompkach sie nie zmniejsza, więc jako auto do pracy ( 90 km dziennie ) spalanie rzędu 7-8 l w mieście nie jest przyjemne :bigok:
generalnie jestem zadowolony, jazda jest niezła, wyprzedzanie nie stwarza problemów, nie puchnie w temperaturach. czego więcej trzeba :bigok:

: wt cze 26, 2007 16:27
autor: euglen
Cinek,

gt17 - :crazy:

gt20 - :grin:

Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jak wkładać to conajmniej gt20 :D

: wt cze 26, 2007 16:33
autor: Cinek
chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:

: wt cze 26, 2007 16:36
autor: zaprzal
cowboy pisze:a GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie
Katherina ma na turbawce z ARL czyli gt17 190 koni od Aligatora... poza tym 1,5 bara z malego turbo to nie jest to samo co 1,5 bara z duzego, a moze to potwierdzic kolega Euglen... Ma teraz tyle mocy na 0,9bar ile ja mam szacowanie na 1,9 bar i na dodatek ma wiecej nm
cowboy pisze:powyżej GT20 lub GT22
tez proponuje, jak juz zmieniac to konkretnie ;)

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 4:38 pm ]
Cinek pisze:chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:
nikt nie kaze ci od razu 240 koni robic ;) auto bedzie lepiej "oddychalo" z wiekszym turbo (jak cos to moge pomoc zalatwic za dobra kaske)
Cinek pisze:chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:
co do tego zdania to ja bym dziecka do golfa 2 nie wsadzal mimo sympatii do auta... na crash testy z dzieckiem slabo sie ono nadaje
cowboy pisze:bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm
chyba niestety nawet walek nie pomoze zeby byl "sens" krecenia PD pod 5000. Te silniczki są za to powerne niżej :)

: wt cze 26, 2007 18:56
autor: cowboy
zaprzal pisze:cowboy napisał/a:
a GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie


Katherina ma na turbawce z ARL czyli gt17 190 koni od Aligatora...
miałem na myśli GT1749VA z 130PD

na GT1749VB z ARL można rzeczywiście dmuchnąc 1,6 moze 1,7 bara co styka na 190KM
zaprzal pisze:cowboy napisał/a:
bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm


chyba niestety nawet walek nie pomoze zeby byl "sens" krecenia PD pod 5000. Te silniczki są za to powerne niżej
a taki np wykres:

http://img241.imageshack.us/img241/3179 ... 5kmxg6.png

w PDekach jest ta kwestia ze wałek napędza pompki ale jak widac mozna :)

: wt cze 26, 2007 19:01
autor: andrew19_86
to wykresik Aligatora? cudo hehe :bigok:


cinek,małego usadź w jakimś dobrym kubełkowym foteliku dziecięcym i będzie sie wprawiał :bajer:

: wt cze 26, 2007 20:16
autor: zaprzal
cowboy pisze:a taki np wykres:

http://img241.imageshack....ado245kmxg6.png
i nadal max moc ponziej 4500 a jak obaj wiemy ten silnik byl konkretnie dlubany... oprocz walka chyba tez glowica liznieta itp