mój wykres

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 15:18

Trochim pisze:Cinek napisał/a:
. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli


e tam na gt 22 dozbieraj :)
dokładnie, tym bardziej że 1,3 Bara to niemało dla tej turbinki :)

na GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie, powyżej GT20 lub GT22



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt cze 26, 2007 16:02

cowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P , jak koła mielą :)
U mnie ze szpera tez wyrywa, geometria robiona...
Cinek jak sie jezdzi?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 16:19

nie no panowie z tym gt 20 przesadzacie - 150 jak dla mnie starczy, w końcu mam dzieciaka na tylnim foteliku, a nie jest przyzwyczajona do takich przeciążeń :) pozatym spalanie w pompkach sie nie zmniejsza, więc jako auto do pracy ( 90 km dziennie ) spalanie rzędu 7-8 l w mieście nie jest przyjemne :bigok:
generalnie jestem zadowolony, jazda jest niezła, wyprzedzanie nie stwarza problemów, nie puchnie w temperaturach. czego więcej trzeba :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt cze 26, 2007 16:27

Cinek,

gt17 - :crazy:

gt20 - :grin:

Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jak wkładać to conajmniej gt20 :D



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 16:33

chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 26, 2007 16:36

cowboy pisze:a GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie
Katherina ma na turbawce z ARL czyli gt17 190 koni od Aligatora... poza tym 1,5 bara z malego turbo to nie jest to samo co 1,5 bara z duzego, a moze to potwierdzic kolega Euglen... Ma teraz tyle mocy na 0,9bar ile ja mam szacowanie na 1,9 bar i na dodatek ma wiecej nm
cowboy pisze:powyżej GT20 lub GT22
tez proponuje, jak juz zmieniac to konkretnie ;)

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 4:38 pm ]
Cinek pisze:chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:
nikt nie kaze ci od razu 240 koni robic ;) auto bedzie lepiej "oddychalo" z wiekszym turbo (jak cos to moge pomoc zalatwic za dobra kaske)
Cinek pisze:chcecie mi dzieciaka zabić, no nic , pomyślim jak troche kasy odłoże :bajer:
co do tego zdania to ja bym dziecka do golfa 2 nie wsadzal mimo sympatii do auta... na crash testy z dzieckiem slabo sie ono nadaje
cowboy pisze:bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm
chyba niestety nawet walek nie pomoze zeby byl "sens" krecenia PD pod 5000. Te silniczki są za to powerne niżej :)
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 16:52 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 18:56

zaprzal pisze:cowboy napisał/a:
a GT17 bezpiecznie jest około 1,45 nawet 1,5 Bara - do 170KM jakoś styknie


Katherina ma na turbawce z ARL czyli gt17 190 koni od Aligatora...
miałem na myśli GT1749VA z 130PD

na GT1749VB z ARL można rzeczywiście dmuchnąc 1,6 moze 1,7 bara co styka na 190KM
zaprzal pisze:cowboy napisał/a:
bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm


chyba niestety nawet walek nie pomoze zeby byl "sens" krecenia PD pod 5000. Te silniczki są za to powerne niżej
a taki np wykres:

http://img241.imageshack.us/img241/3179 ... 5kmxg6.png

w PDekach jest ta kwestia ze wałek napędza pompki ale jak widac mozna :)



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt cze 26, 2007 19:01

to wykresik Aligatora? cudo hehe :bigok:


cinek,małego usadź w jakimś dobrym kubełkowym foteliku dziecięcym i będzie sie wprawiał :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 26, 2007 20:16

cowboy pisze:a taki np wykres:

http://img241.imageshack....ado245kmxg6.png
i nadal max moc ponziej 4500 a jak obaj wiemy ten silnik byl konkretnie dlubany... oprocz walka chyba tez glowica liznieta itp


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości