Niebieski dym w okolicach 1800/2000 obr/min

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:34

Hades pisze:przy przestawionym rozrządzie by nierówno pracował 1 ząbek to dużo............ ciężko palił i nie wchodził na obroty .....
zobaczymy co mechanik powie :wink: :pub:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:35

Hades pisze:przy przestawionym rozrządzie by nierówno pracował 1 ząbek to dużo............ ciężko palił i nie wchodził na obroty .....
no dokladnie wiec to odrzucam raczej a gdyby przeskoczyl o 2 zabki to bym sobie mogl silnik do walizki spakowac... ;) nie nie to raczej maloprawdopodobne jezeli juz to pompa bardziej...

tak jak mowilem Golfik pbezproblemu pali na zimnym, czy cieplym niezaleznie od tego ile stoi czy ile jedzie, rowniutko pracuje, normalnie przyspiesza jedyny mankament to dym z rury...

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 23:36 ]
damcio151 pisze:
Hades pisze:przy przestawionym rozrządzie by nierówno pracował 1 ząbek to dużo............ ciężko palił i nie wchodził na obroty .....
zobaczymy co mechanik powie :wink: :pub:
juz powiedzial ze to wrecz nierealne a napewno nie przy takiej pracy tego silnika wiec ten temacik raczej zalatwiony ;]


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:38

Lagier pisze:no dokladnie wiec to odrzucam raczej a gdyby przeskoczyl o 2 zabki to bym sobie mogl silnik do walizki spakowac... ;) nie nie to raczej maloprawdopodobne jezeli juz to pompa bardziej...

tak jak mowilem Golfik pbezproblemu pali na zimnym, czy cieplym niezaleznie od tego ile stoi czy ile jedzie, rowniutko pracuje, normalnie przyspiesza jedyny mankament to dym z rury...
no to ja już nie wiem :P , zobacz jeszcze tą odmę ....... jeżeli nie bierze oleju, to co innego jak pompa , albo odma :P
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 23:40 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:41

damcio151 pisze:
Lagier pisze:no dokladnie wiec to odrzucam raczej a gdyby przeskoczyl o 2 zabki to bym sobie mogl silnik do walizki spakowac... ;) nie nie to raczej maloprawdopodobne jezeli juz to pompa bardziej...

tak jak mowilem Golfik pbezproblemu pali na zimnym, czy cieplym niezaleznie od tego ile stoi czy ile jedzie, rowniutko pracuje, normalnie przyspiesza jedyny mankament to dym z rury...
no to ja już nie wiem :P , zobacz jeszcze tą odmę ....... jeżeli nie bierze oleju to uszczelniacze zostawiłbym w spokoju

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 23:39 ]
Lagier pisze:no dokladnie wiec to odrzucam raczej a gdyby przeskoczyl o 2 zabki to bym sobie mogl silnik do walizki spakowac... ;) nie nie to raczej maloprawdopodobne jezeli juz to pompa bardziej...

tak jak mowilem Golfik pbezproblemu pali na zimnym, czy cieplym niezaleznie od tego ile stoi czy ile jedzie, rowniutko pracuje, normalnie przyspiesza jedyny mankament to dym z rury...
no to ja już nie wiem :P , zobacz jeszcze tą odmę ....... jeżeli nie bierze to co innego jak pompa , albo odma :P
ten motor generalnie byl spoko utrzymany ma nalatane ale walil tylko dlugie trasy po niemczech do konca ksiazka serwisowa w dojczowskich serwisach VAG. Nigdy nie bral mi oleju a napewno nie musialem dolewac od wymiany do wymiany. Teraz cos sie tak nagle pokielbasilo i nie wiaodmo o co chodzi :( a bylem niedawno na przegladzie i go schwalili mechanicy max no i masz ...

I tak na chlopski rozum to jezeli by sie cos niedobrego dzialo to juz wczesniej powinien siorpac olej a ten nie bierze go do tego momentu...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:47

damcio151 pisze:
Hades pisze:odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
ale jeżeli odma się zapchała to także może kopcić na niebiesko :P
jeżeli się zapcha to pompa oleju wtłoczy cały olej do klawiatury i wywali uszczelkę z pod pokrywy klawiatury - olej wycieknie na zewnątrz silnika np. na wydech i sie zapali ...... wada fabryczna silników 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 tej samej konstrukcji stosowanych w VW, wartburgach 1,3 , oraz SEATACH.... zwłaszcza zimą na krótkich dystansach niedogrzany silnik... :okej:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt cze 26, 2007 00:03

Hades pisze:
damcio151 pisze:
Hades pisze:odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
ale jeżeli odma się zapchała to także może kopcić na niebiesko :P
jeżeli się zapcha to pompa oleju wtłoczy cały olej do klawiatury i wywali uszczelkę z pod pokrywy klawiatury - olej wycieknie na zewnątrz silnika np. na wydech i sie zapali ...... wada fabryczna silników 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 tej samej konstrukcji stosowanych w VW, wartburgach 1,3 , oraz SEATACH.... zwłaszcza zimą na krótkich dystansach niedogrzany silnik... :okej:
odma bynajmniej jej gorna czesc jest ok zlazlem do garazu sprawdzic ... z rana zerkne jeszcze na stan oleju

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 10:14 ]
no wiec konsultowalem sie rano z moim mechanikiem i ...

odma sprawdzana bo to podejrzewal jako pierwsze i mowi ze czysciutko

pierscienie na cylindrach wyeliminowal bo silnik rowno pracuje, ma dobra kompresje, normalnie zapala na zimnym i cieplym

uszczelniacze na zaworach rowniez podobne objawy musialby miec problemy albo na zimnym albo na cieplym z zapalaniem ewentualnie powinno byc slychac dziwne stuki (luzy na zaworach) a czegos takiego nie ma

turbina: no i prawdopodobnie to glowny winowajca Robert twierdzi ze u mnie na dolocie jest ok nie ma slad oleju nie pluje to samo z wylotem gdzie turbina pompuje cisnienie. Jednak gorzej z ukladem wydechowym turbiny... i faktycznie sa tam slady oleju nawet na zewnatrz prawdopdoobnie to tam olej przedostaje sie do ukladu wydechowego stad ten niebieski dym... coz trzeba sie krecic za nowa suszarka :bigok: plus tej wymiany bedzie taki ze zapodam mocniejsza turbosprezarke ;]
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 10:14 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 26, 2007 10:57

Lagier pisze:plus tej wymiany bedzie taki ze zapodam mocniejsza turbosprezarke ;]
no i lux :bigok:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt cze 26, 2007 12:09

w sumie tak sobie mysle... ze mozliwe ze turbina zakonczyla swoj zywot wtedy jak wracalem do domu to gniotlem dosyc VW bo mi sie spieszylo wiec calkiem mozliwe ze wyzionela ducha albo przynajmniej zaczela go wyziewac ;] kiedys to musialo nastapic ;]

[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 16:14 ]
oki Panowie turbinka K24 zalatwiona (thx Zaprzal ;]) w poniedzialek wstawiam furke do warsztatu na wymiane...

Kto ma pin boosta od 1.6 TD?? :> chetnie wessam :P

[ Dodano: Pią Cze 29, 2007 21:18 ]
dzisiaj odebralem przesyleczke od Zaprzala oto mala fotorelacja:

jak widac na zalaczonych obrazkach turbinka ktora pojdzie do mojego MK3 to KKK model K24. Wydaje sie byc w niezlym stanie ale tak naprawde wszystko okarze sie po zalozeniu czyli w najblizszy poniedzialek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jezeli macie jakies sugestie podpowiedzi walic smialo :)

pozdr
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 12:19 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 29, 2007 22:44

moze sie przydac MBC


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » sob cze 30, 2007 09:38

zaprzal pisze:moze sie przydac MBC
myslisz?? hmm... na poczatek zrobie mody o ktorych rozmawialismy czyli podstawy a potem sie obada :P

[ Dodano: Czw Lip 05, 2007 13:28 ]
no niestety... po zalozeniu drugiej turbiny problem nie ustapil... Stara byla w srednim stanie... w tym momencie rozbierany jest caly silnik aby ustalic czy to wina pierscieni czy uszczelniaczy na zaworach. Coz czeka mnie sredni remont silnika... nadal plus tej wymiany bedzie taki ze mocniejsze turbo bedzie dmuchac ale jakos srednio mnie to pozytywnie nastraja... :( odezwe sie napewno jak juz bedzie ustalone co ui jak i ewentualnie problem rozwiazany. Osobiscie jakos od poczatku po kosciach czuje pierscienie...

[ Dodano: Czw Lip 05, 2007 23:45 ]
no Panowie nie jest rozowo... po rozebraniu gory okazalo sie ze glowica jest peknieta a jeden uszczelniacz dalo sie zdjac paluchami bez ruszania czegokolwiek... czeka mnie regeneracja glowicy i remont calej gory. Jak sie zapatrujecie na spawanie glowicy + zalozenie mocniejszej turbiny? Plusy minusy poprosze ;]


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 05, 2007 23:46

up


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt lip 10, 2007 21:33

no Panowie .. stanelo na tym ze zakupilem nowa glowice :) do tego prawdopodobnie nowe zawory wiec gora bedzie generalnie jak new :bigok: troszke mnie to pojedzie po kieszeni ale mysle ze warto. Wskaznik doladowania rowniez zakupiony pozostalo zalatwic bolec do pompy ... po remoncie powinno byc calkiem przyjemnie :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości