Strona 3 z 5

: czw sie 09, 2007 23:37
autor: zaprzal
uszczelka victor reinz

: pt sie 10, 2007 00:06
autor: Lukas-182
Jaka cena zaprzal ??

: pt sie 10, 2007 08:24
autor: zaprzal
to juz zalezy gdzie kupujesz, znizki itp

: pt sie 10, 2007 12:38
autor: mattib4
No ja kupiłem głowice za 500zł z lekkimi pęknięciami między zaworami bo ta moja z góry była popękana dosłownie cała no i dostałem 14 dni gwarancji. Co do uszczelki metalowej to słyszałem, że szybciej zużywa się głowica więc ja założę normalną. Dzisiaj już samochodzik będzie złożony :bajer:

: pt sie 10, 2007 12:45
autor: zaprzal
mattib4 pisze:Co do uszczelki metalowej to słyszałem, że szybciej zużywa się głowica więc ja założę normalną.
niby dlaczego sie szybciej zuzywa?

: pt sie 10, 2007 14:06
autor: mattib4
Tak słyszałem...

: pt sie 10, 2007 14:53
autor: Tomallus
A ja słyszałem, ze diesle to muły :grin: .

: pt sie 10, 2007 14:57
autor: mattib4
Bez magicznej literki t przed d owszem ;p

: pt sie 10, 2007 15:02
autor: To_mas
mattib4 pisze:zn odpala tylko na pych
pomimo iz jestem pewny swojego silnika pasek wymieniam regularnie itd to nie odpalałbym swojego TD na pych .....

Re: Peknięcie w głowicy 1.6TD, czy da sie ja uratować ??

: pt sie 10, 2007 15:34
autor: Krzysiek W.
Lukas-182 pisze:Witam wszystkich forumowiczów.

W lutym wymieniałem uszczelkę pod głowicą, głowicę planowałem. Na głowicy mam małe pęknięcie w miejscy komory spalania. Teraz po 3 miesiącach jazdy znów zaczęło wywalać mi płyn chłodniczy jak przycisnę autko, zaznaczam, że nie katowałem samochodu. Prawdopodobnie znów padła uszczelka i to przez te pęknięcie, być może się powiększyło.

Czy jest jakiś sposób naprawienia tego pęknięcia, chodzi mi o spawanie, czy jest to możliwe ??? czy też jedynym wyjściem jest zakup całej głowicy. Co byście radzili ?? Ile w ogóle kosztuje używana i w dobrym stanie głowica ??

Z góry dziękuje za pomoc.
Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi. :chytry:

: pt sie 10, 2007 18:15
autor: tomogolf2
Krzysiek W. pisze:Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi.
bo trzeba zakładac metalowe :)

: sob sie 11, 2007 01:00
autor: Krzysiek W.
tomogolf2 pisze:
Krzysiek W. pisze:Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi.
bo trzeba zakładac metalowe :)
wiadomo :helm:

: śr sie 15, 2007 22:51
autor: Lukas-182
Autko się robi !!! :)

Części już kupione: Uszczelka Victor-Reinz 1.9TD AAZ Metalowa, komplet pierścieni na tłoki Goetze, nowe śruby ściągające głowice Goetze, termostat Wahler, ponadto olej, płyn chłodniczy, filtr paliwa, oleju i powietrza no i oczywiście "nowa" głowica (już w drodze). Turbosprężarka oddana do sprawdzenia czy nie bierze oleju.

Dodatkowo doszła jeszcze wymiana amorków przednich (jeden totalnie się skończył, z drugiego cieknie) i malowanie tyłu auta (strasznie rdza wychodziła)

Koszt całkowity zamknie się w 1100zł :bigok:

Pytanie do was: Po remoncie jak mam jeździć, na pewno spokojnie, nie butować auta, najpierw niech się uszczelka dobrze ułoży, myślę, że 2000km wystarczy, czy też się mylę ???

: pt sie 17, 2007 15:31
autor: mattib4
Mój też już zrobiony tylko nie odpala bo aku powiedział nie :bajer: Z tego co ja wiem to 1000 km na dotarcie silnika wystarczy...