Strona 3 z 3

: ndz cze 24, 2007 19:28
autor: mirass
wojtekNL pisze:Adamm,
Powiedz mi jeszcze jak pamietasz ta dawka 20-28 to powinna być stała
bo ustawiam i np. dawka zaczyna się 25 i rośnie 26,30,34,36,40,46,50
czy to normalne? ,za każdtm razem to samo tylko początek inny


dawka nie moze narastac, poniewaz wtedy mamy do czynienia ze spadkiem ilości paliwa
ruszanie nastawnikiem nic ci nie da bo to nie jego wina
skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

pozdro

: pn cze 25, 2007 08:19
autor: cowboy
mirass pisze:skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

mnie dziwi z pozycji laika jedna rzecz że auto kopci przy kręceniu rozrusznikiem (tak wynika z wczesniejszego opisu)

skoro tak to gnojówka jest podawana... więc musi zagadać... czyba że jest podawana nie w tym momencie ?

: pn cze 25, 2007 13:45
autor: TomTDI
jedynie co mi jeszcze przychodzi do głowy to ręczne ustawienie tłoczka przestawiacza wtrysku na max wczesny kąt (kierunek ściskania sprężyny). Może tłoczek jest luźniejszy niż oryginalny.

: pn cze 25, 2007 13:57
autor: DANIEL LHR
prosciej jest ustawić kąt wtrysku na czujnik zegarowy lub chocby suwmiarką (końcówką głębokościomierza) w głowicy tłokorozdzielacza na wartość chyba ok 0,5 -0,7 mm
wtedy auto musi zagadać

niestety robiłem to pare lat temu i nie pamiętam już dokładnie
mozna wyszukać to w necie

: pt cze 29, 2007 00:01
autor: mirass
cowboy pisze:
mirass pisze:skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

mnie dziwi z pozycji laika jedna rzecz że auto kopci przy kręceniu rozrusznikiem (tak wynika z wczesniejszego opisu)

skoro tak to gnojówka jest podawana... więc musi zagadać... czyba że jest podawana nie w tym momencie ?
wiec czas ściagnąć pokrywę od wałka i zobaczyć ustawienie płetwy