Strona 3 z 3

: wt maja 29, 2007 00:24
autor: maciek21wawa
dawid018 pisze:maciek21wawa, zawór bezpieczeństwa jest przy tej grubej rurze od dolotu od turbiny.tak jest taka śróbka na plaski wkrętak.wykręć to,włoż w środek śróbke o długości ok 20mm i zakręć na maxa.
Dzieki za pomoc ale zaworku nie znalazłem.

Może mi ktoś powiedzieć gdzie w silnikach 1V z turbiną K14 znajduje sie ten zawór bo ja go nie moge wogóle zlokalizować...

: wt maja 29, 2007 08:50
autor: vw_vandal
maciek21wawa, Może nie masz tego zaworu bo widziałem już kilka 1V które miały kolektory bez tego zaworu !! On znajduje sie po lewej stronie na rogu kolektora patrząc od przodu auta jest pod wężami od filtra powietrza do turbo. Mnie zastanawia to że wkręciłeś tą śrube i nic nędzne 0.9 bara ......

: wt maja 29, 2007 11:59
autor: maciek21wawa
vw_vandal pisze:maciek21wawa, Może nie masz tego zaworu bo widziałem już kilka 1V które miały kolektory bez tego zaworu !! On znajduje sie po lewej stronie na rogu kolektora patrząc od przodu auta jest pod wężami od filtra powietrza do turbo. Mnie zastanawia to że wkręciłeś tą śrube i nic nędzne 0.9 bara ......

zaworku nie mam a srube mam zakreconą na maxa i nic tylko 0,9bara. Czekam na MBC i zobacze czy coś da ale narazie kręcić za dużo nie moge bo dzisiaj podczas zmiany tarcz i klocków zauważyłem wyciek z pod uszczelki i chyba trzeba będzie zainwestować w tą od 1.9TD

: wt maja 29, 2007 13:49
autor: vw_vandal
maciek21wawa, spróbuj z głowicą od 1.9 TD też miałem ale słyszałem że później jest problem z paleniem auta ;) Bedziesz pierwszy !!!

: wt maja 29, 2007 14:25
autor: maciek21wawa
vw_vandal pisze:maciek21wawa, spróbuj z głowicą od 1.9 TD też miałem ale słyszałem że później jest problem z paleniem auta ;) Bedziesz pierwszy !!!
Głowice to ja tylko splanuje ale uszczelke wsadze od 1.9

: wt maja 29, 2007 17:14
autor: vw_vandal
A o to chodzi ;) coś sie nie wczytałem

: wt maja 29, 2007 17:54
autor: maciek21wawa
Zamontowałem dzisiaj MBC i turbo sie szybciej wkręca od 3 biegu dmucha 1.2bara bez problemu i dłużej utrzymuje sie ciśnienie po zmianie biegu, a autko teraz szybciej przyspiesza :)

[ Dodano: 02 Cze 2007 19:13 ]
Teraz tylko trzeba będzie pomyśleć nad zrobieniem dobrego dolotu.

: ndz cze 24, 2007 18:02
autor: topik22
maciek21wawa, czy dalej masz na maksa zakrecony zawor na imbus?ja tez tak chyba zrobie, nie mam wskaznika ale z tego co sie orientuje to kkk14 nie wysadzi chyba glowicy w kosmos z powodu zbyt duzego doładowania.

: ndz cze 24, 2007 18:35
autor: topik22
dobra, jak cos wybuchnie to walne fotki...w przyszlym miesiacu kupie ten wskaznik i zobacze