Strona 3 z 4

: sob maja 05, 2007 20:04
autor: damcio151
generalnie podczas jazdy zachowuje juz sie dobrze. czasem tylko jadac na ustalonych obrotach ale tez niskich...okolo 1100-1300 obr/min czuje delikatne pulsacje na pedale, kierownicy...jakby silnik sie dlawil na tych obrotach. wszystko zanika gdy nawet delikatnie dodam gazu.
czyli na większych obrotach nie występuje szarpnięcie ??

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 20:06 ]
kuba82wroc pisze:pulsacje na pedale
:| , tam linki nie ma ....

: sob maja 05, 2007 20:06
autor: kuba82wroc
damcio151 pisze:czyli na większych obrotach nie występuje szarpnięcie ??

nie wystepuje

: sob maja 05, 2007 20:11
autor: damcio151
kuba82wroc pisze:nie wystepuje
więc to raczej ani nie wtrysk , ani nie nastawnik :bigok:

: sob maja 05, 2007 20:17
autor: kuba82wroc
damcio151 pisze:więc to raczej ani nie wtrysk , ani nie nastawnik
nie wtrysk, nie nastawnik, nie poduszki, nie lewe powietrze...wiec co? nie mam juz pomyslu ;/

: sob maja 05, 2007 20:19
autor: damcio151
kuba82wroc pisze:nie lewe powietrze
a jesteś pewien na 100% czy to nie lewe powietrze ?? dodałeś trochę gazu przy sprawdzaniu ??

: sob maja 05, 2007 20:25
autor: kuba82wroc
w wezyku doprowadzajacym paliwo do silnika (wychodzacym z filtru paliwa) pecherzykow powietrza nie zauwazam...chyba ze bierze gdzies w innym miejscu to powietrze...jutro dokladniej sie temu przyjze. sprawdze tez przy okazji moze ten wtrysk. no ale gdyby bral powioetrze lewe zapewne pracowalby nierowno...a u nie obrotomierz przy tym trzepnieciu delikatnynm ani drgnie.....

: sob maja 05, 2007 20:28
autor: damcio151
no ale gdyby bral powioetrze lewe zapewne pracowalby nierowno.
z tego co wiem ( pamiętam ) to czasami szarpie i wydaje taki dźwięk ... coś jak syczenie /buczenie itp

: sob maja 05, 2007 20:30
autor: kuba82wroc
moj czasem wpada w wieksze wibracje...ale i przy tym trzyma obroty...

: sob maja 05, 2007 20:32
autor: damcio151
nastawnik jakby Ci się chciało sprawdzić to odłącz wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów
posprawdzaj wszystko o czym było dzisiaj pisane , jak nie będzie to żadna z tych przyczyn to będziemy myśleć dalej :)

: sob maja 05, 2007 20:33
autor: kuba82wroc
odlaczyc na wylaczonym silniku, czy podczas jego pracy?

: sob maja 05, 2007 20:35
autor: damcio151
odlaczyc na wylaczonym silniku, czy podczas jego pracy?
nie ma róźnicy , po prostu nie będziesz widział ile km/h jedziesz

: sob maja 05, 2007 20:38
autor: kuba82wroc
czytajac to: http://moto.allegro.pl/item188319346_na ... w_tdi.html
zaczynam sie martwic o moj nastawnik ;/

: sob maja 05, 2007 20:40
autor: damcio151
więc sprawdź odpinając tą wtyczkę .... jak ustanie to będzie wina nastawnika ( sam wyczyścisz jak masz dostęp do VAG-a )

: sob maja 05, 2007 20:42
autor: kuba82wroc
sprawdze jutro i dam znac...dostep do vaga mam. tak sie sklada ze znajomy ma interfejs. mam tylko nadzieje, ze bez problemu go znajde....(nastawnik).