Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » pn paź 01, 2007 13:56

Remigiusz78 pisze:W zeszłym tygodniu kupiłem końcówki wtrysków z ASV ...
więc nie trzeba wymieniać całych wtrysków zeby z ALH zrobić ASV ??
wystarczy wymienić końcówki i już mamy ASV ??

to wydaje się aż za piękne żeby było możliwe !!

Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn paź 01, 2007 14:24

krzysiu210 pisze:to wydaje się aż za piękne żeby było możliwe !!
trudno w to uwierzyć?!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pn paź 01, 2007 14:34

Remigiusz78 pisze:trudno w to uwierzyć?!
pewnie że nie tak trudno - bo z tego co zrozumialem to tylko sofcik i wtryski ograniczają nasze silniki do 90KM (jak się myle to poprawcie) bo reszta to wszystko to samo co ASV - tak zrozumialem z poprzednich postów.

- Remigiusz78, a jak tam kolego sprawyują sie te wtryski - coś odczułeś w spalaniu ???
suavomer pisze:Jeszcze kilka dni na testy po mieście mi dajcie i zaraz napisze duży obszerny artykuł
jak tam testy suavomer, udało sie - miałeś walnąć artykulik o tych twoich kombinacjach - coś już możesz konkretnego napisać - bo na pewno wszyscy z niecierpliwością czekają . Pozdrówka


Obrazek

Awatar użytkownika
artstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 23:44
Lokalizacja: newcastle

Post autor: artstar » pn paź 01, 2007 20:09

Dzięki za zainteresowanie
Jeżeli ci chodziło o to, to wkleiłem co vagcom znalazł
Address 01
Protocol: KW1281
Controller: 038 906 018 GS
Component: 0000SG KD20
Coding: 00013
Shop #: WSC 00725

Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 G
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 31414

Skipping Address 15-Airbags

Address 17
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 919 911 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V14
Coding: 00442
Shop #: WSC 00000

Address 25
Protocol: KW1281
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
nie mam immobilajzera,jest wyłączony,(chyba??)kontrolka od immo zapala się i gaśnie po ok 1-2s.
w kluczyku jest tylko dziura po czymś na coś....na immo??

Nie mam pilota,alarmu.

w ogóle to wydaje mi sie że ktoś mieszał w sofcie,powyłączał wszystko,
albo ten typ tak ma.

jest to mój pierwszy golf i pierwszy diesel więc dlatego tyle niewiadomych jest dla mnie.


thx
ARTS-)

PS.Chyba też wymienie wtryski na te od ASV lub te .216.

PS1.czy trzeba też zmieniać soft po wymianie wtrysków?

PS2.Najlepsza konsola na świecie...hehe



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn paź 01, 2007 22:21

Spala mniej, tak między 1 litrem a 0,5.
Mocy przybyło, więc jest git.
Jak zwykle siana brakuje na wirusa, ale grosz do grosza i powoli idzie.
Czeam z niecierpliwością na nowiny Sławka i doczekać się nie mogę!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pn paź 01, 2007 23:19

Remigiusz78 pisze:Czeam z niecierpliwością na nowiny Sławka i doczekać się nie mogę!
to tak jak i ja
Remigiusz78 pisze:Spala mniej, tak między 1 litrem a 0,5.
Mocy przybyło, więc jest git
a mocno przydymia ?
jak rbiłeś jakaś korekcje dawek czy cóś


Obrazek

Awatar użytkownika
artstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 23:44
Lokalizacja: newcastle

Post autor: artstar » wt paź 02, 2007 08:19

ja tez chciałbym zeby mi palił mniej....
wczoraj mu depnąłem spod świateł i ciągnął na 2do 4000rpm bez zająknięcia,potem 3-ka
i dostał muła,dusił się i ciągnął,i znowu dusił się.takie falowanie.kupa dymu za mną.
zawsze tak miał.
wasze golfy też tak mają?
i jeszcze na dodatek ten błąd mi wyskoczył 17552-MAF sensor G70 otwarty lub zwarty do masy.
to ta przepływka?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/103/d78f250b0c5e8053.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt paź 02, 2007 08:44

artstar pisze:G70 otwarty lub zwarty do masy.
to ta przepływka?
nie jestem p[ewien ale jeżeli tak to autko nie chcialoby Ci iśc powyżej 120km/h - zamuliloby go i dalej ledwo ledwo by sie ruszył - trzeba sprawdzic co top ten G70 po prostu

w/g innego tematu - "kody błędów" o tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=11983 Przepływomierz masowy powietrza - G70". - czyli pewnie przepływka do wymiany - ja do swojego ALH kupowałem tu http://motoplatforma.com/index.php?d=sz ... .0&x=7&y=7 samego lizaka
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 08:49 przez niebieski91, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
ady0709
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw gru 21, 2006 20:51
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: ady0709 » wt paź 02, 2007 20:15

Witam wszystkich i mam pytanko zwłaszcza do uzytkowników Diesli z silnikiem 90KM ALH. A mianowicie chodzi mi o koszt wymiany sprzegła, jeszcze niewiem co jest dokładnie czy sama tarcza i docisk czy moze koło dwumasowe. Biegi mi ewidentnie cięzej wchodzą zwłaszcza 1 3 5 a wsteczny to juz tragedia. Prosiłbym o porady na ten temat jezeli mieliscie w niedalekim czasie taki problem.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91525][img]http://i21.tinypic.com/t4vhuo.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
artstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 23:44
Lokalizacja: newcastle

Post autor: artstar » wt paź 02, 2007 20:23

dzięki za linki

idzie powyżej 120km/h ,ale mam takie falowanie, ciągnie i dusi.
czasami bardziej, a czasami mniej.
tak zaczyna się od 2300rpm w górę.

poczekam z ta przepływką
ten błąd
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent


najpierw chce wymienić wtryski,bo mam wrażenie ,że leją.
jak jest zimny z rana to pali na 3 cyl. dopoki się nie rozgrzeje.

arts-)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/103/d78f250b0c5e8053.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt paź 02, 2007 20:28

artstar pisze:najpierw chce wymienić wtryski,bo mam wrażenie ,że leją
jakby lały to wydaje mi sie że mialbyś za soba niezłą chmurkę - chyba że się myle to poprawcie - a jak chodzi na trzy gary to poputalbym bo mnie sie zdaje ze to może i co inszego być


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » wt paź 02, 2007 20:54

korekty nie robiłem, mam w planach wirusa :)

Co do dymu, tak, mocno kopci, nie tak jak Star, ale zawsze.
Naprawde głupio wygląda, jak deptasz, a za tobą czarno.
Musze nastawnikiem zejsc...


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt paź 02, 2007 21:09

Remigiusz78 pisze:Musze nastawnikiem zejsc...
no właśnie czy można kosmetyke zrobić dawka paliwa - lub jakoś tak zeby "batorego" nie robił
Remigiusz78 pisze:mocno kopci, nie tak jak Star, ale zawsze


Obrazek

Awatar użytkownika
artstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 23:44
Lokalizacja: newcastle

Post autor: artstar » śr paź 03, 2007 00:54

kopci z rana ze az biało, jak się rozgrzeje to przestaje.
ale to chyba większość aut tak ma

lekko czarny dymek leci. ciężko zauważyć.

na gorącym silniku jak mu depnę do podłogi gaz
to zostawia smuge czarnego dymu widze w lusterkach
a jak chodzi na trzy gary to poputalbym bo mnie sie zdaje ze to może i co inszego być
no to co to może być?...wtrysk?...słabe paliwo?...słaba kompresja?sam już niewiem.

na wagu ma spore różnice w dozowaniu.tak mi się wydaje.


np.ok
2200rpm -0.35 0.12 -0.14 0.40
1300rpm -0.12 0.16 -0.24 0.19
mam rację???


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/103/d78f250b0c5e8053.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości