k18t pisze:1. Czy Turbo schodzi razem z dwoma kolektorami czy tylko z wydechowym?
Turbosprężarka zintegrowana jest z kolektorem wydechowym,ale ssący sobie również wymontuj,łatwiej się wyciąga turbinę,przy okazji wyczyścisz sobie kol. ssący
k18t pisze:2. Które uszczelki trzeba dokupić przed rozpoczęciem pracy? Może coś oprócz uszczelek (przewód olejowy)?
Uszczelka pod kol. ssący,wydechowy oraz między turbo a rurę wydechową.Są również dwie podkładki mosiężne przy mocowaniu węża odprowadzającego olej przy bloku silnika,ale tego nie wymieniałem - wyczyściłem dokładnie i bangla
k18t pisze:3. Przewód doprowadzający olej koniecznie trzeba zalać przed złożeniem wszystkiego?
Przed przykręceniem przewodu olejowego zalewasz olejem przy pomocy strzykawki turbinę przez ten nypel przy turbo do którego przykręcasz przewód doprowadzający olej.Nie uruchamiaj silnika przy pierwszym starcie na długo,tylko "cykaj" po ok 1 s kilkakrotnie aby układ smarowania doprowadził olej.Po to zalałeś suszarkę olejem,aby w tym czasie nie pracowała na sucho
k18t pisze:4. Przy wyciąganiu turbo trzeba działać od spodu, na podnośniku, czy wszystko zrobię od góry, spod maski?
Odprowadzenie oleju,wspornik turbiny rozmontujesz niestety od spodu.Ja podstawiłem auto na klockach pod wahaczami i tyle dałem radę
k18t pisze:5. Jak będę musiał wymienić "gruchę" to jak ją później wyregulować na sztandze?
Na sztandze masz przeciwnakrętkę,którą luzujesz,wewnątrz sztangi jest taka szeroka nakrętka regulacyjna,którą kręcisz wydłużając lub skracając długość sztangi.Mierzysz suwmiarką długość starej sztangi od jej czubka do blachy mocującej gruszkę do turbiny i taką samą długość regulujesz przy nowej.Mam nadzieję,że kumasz
To się tobie również przyda
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=348669" onclick="window.open(this.href);return false;