Strona 20 z 62
: pn paź 13, 2008 09:39
autor: jaro001
Rozumiem że dawka pływa kiedy samochód sie toczy (na luzie) na przykład jak dojeżdżasz do świateł i wrzucasz na luz i wtedy włąsnie ta dawka pływa tak ????Też cały czas mi się wydaje że to jest coś z tą dawką paliwa, trzeba by było teraz sprawdzić czy ta dawka paliwa w kanale 001 na VAG-u pływa tylko wtedy kiedy są te drgawki, u mnie nie zawsze są te drgawki, ale niestety na razie nie mogę sprawdzić laptopem bo mi za krótko bateria trzyma, muszę kupić nową, jak masz możliwość to zaobserwuj czy to się dzieje cały czas, myślę że to słuszny trop.......
: pn paź 13, 2008 17:55
autor: borys77
Witam
Mam Golfa 4 110 km od 3 tygodni i mam podobny problem albo identyczny,tylko po przeczytaniu calego tego tematu zglupialem.
U mnie jest tak-dojezdzam powiedzmy do swiatel na luzie wciskam hamulec silnik wpada w drgawki,obroty minimalnie spadaja ale po calkowitym zatrzymaniu sie wszystko wraca do normy i jest ok.
Jezeli zatrzymuje sie z wcisnietym sprzeglem drgawki nie wystepuja.
Wiec powiedzcie mi czy sa to te same objawy co u Was czy cos innego?
: pn paź 13, 2008 18:32
autor: krzysiek515
Pływająca dawka paliwa występuje tylko na luzie jak się pojazd toczy w trakcie drgawek, a jak się zatrzymam to dawka stoi szywno i nie pływa. Coś musi w tym być tylko co? i dlaczego ?
: pn paź 13, 2008 21:16
autor: jaro001
krzysiek515 pisze:Pływająca dawka paliwa występuje tylko na luzie jak się pojazd toczy w trakcie drgawek, a jak się zatrzymam to dawka stoi szywno i nie pływa. Coś musi w tym być tylko co? i dlaczego ?
krzysiek515 tą pływającą dawkę paliwa sprawdzałeś w kanale 001 w MB na VAG-u tak ???
hmmmm sam nie wiem co to pompa?, nastawnik? ????
: wt paź 14, 2008 09:42
autor: krzysiek515
Silnki
bloki pomiarwe
kanał nr.1
: śr paź 15, 2008 23:35
autor: djmike
Koledzy moim zdaniem dawka paliwa nie ma tutaj nic wspolnego.. jak pisal wczesniej kolega ktory ma golfa IV 110km trzesawki ustepuja po wcisnieciu sprzegla, ja zauwazylem to samo. Przy dojezdzaniu do skrzyzowania sprobujcie wrzucic na luz ale caly czas trzymajcie sprzeglo wcisniete az do momentu zatrzymania. Drgawek nie bedzie lub beda rzadziej wystepowaly. Po przeczytaniu 18stu stron postow na ten temat i przeanalizowaniu tematu moim zdaniem wine ponosi dwumas. Zreszta calkiem niedawno bylo napisane w jakiejs gazecie motoryzacyjnej ze dwumas nie jest mocna strona WV. Niestety koszty sa bardzo wysokie i atuprocentowej pewnoci nie ma:( Dopoki ktos z tym problemem nie zmieni dwumasu problem na forum pozostanie
: czw paź 16, 2008 08:17
autor: wesol
Tez stawiam na dwumase. Kuzyn ostatnio wymienial sam w garazu w seacie alhambra. Nie byl tragedi na starym kole ale jak sie drzwi otworzylo to az podskakiwaly na wolnych obrotach. Po wymianie absolutna cisza. Dwumasy padaja i beda padac a jak dlugo wytrzymuja to zalezy od kierownika oraz od rodzaju auta( masy auta).
: czw paź 16, 2008 13:27
autor: zydek
witam serdecznie. mam problem z moim golfem IV tdi 90 KM gdy ostro ruszam. na I i II biegu przy obrotach 2000 wpada w dziwne drgania. sprawdzałem poduszki pod silnikiem - mechanik mówi że są ok. orientuj się ktoś może czy ww. golf musi mieć ciężarek na prawej półośce. bo mój nie ma i to może jest przyczyną
: czw paź 16, 2008 17:11
autor: stania-PL
Koledzy tak jak pisałem miałem to samo co Wy. Wymieniłem sprzęgło dwumas i zapomniałem o tej usterce.
: czw paź 16, 2008 19:34
autor: kompot
Ja apeluje, zeby koledzy od dwumasu zalozyli swoj temat
Jak bede mial czas, to pojezdze z Vagiem na drgawkach, bo jeszcze tego nie robilem.
Wyniki wrzuce.
: pt paź 17, 2008 10:27
autor: djmike
stania-PL pisze:Koledzy tak jak pisałem miałem to samo co Wy. Wymieniłem sprzęgło dwumas i zapomniałem o tej usterce.
kolego jaki jest koszt takiej wymiany i z jakiej firmy kupiles podzespoly? Trzeba wymieniac sprzeglo czy sam dwumas wystarczy? U mnie sprzeglo chodzi elegancko
: pt paź 17, 2008 10:56
autor: wesol
Ja jeszcze spytam co to moze byc ze jak zimny silnik( po postoju tak od polgodziny w zwyz) to zapala elegancko a jak odpalam zaraz po zgaszeniu to trzeba krecic dosc dlugo. Czyzby nastawnik w pompie? Jak temu zaradzic.
: pt paź 17, 2008 12:20
autor: jaro001
wesol pisze:Ja jeszcze spytam co to moze byc ze jak zimny silnik( po postoju tak od polgodziny w zwyz) to zapala elegancko a jak odpalam zaraz po zgaszeniu to trzeba krecic dosc dlugo. Czyzby nastawnik w pompie? Jak temu zaradzic.
tu masz dość opszerny watek na temat trudności z odpalaniem na ciepłym silniku :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hf&start=0
: sob paź 18, 2008 00:16
autor: LysyStudio
A ja problemu sie pozbyłem.....
Powiedzieć Wam jak ? Sprzedałem auto
I już mi nic nie szarpie, nie drży na światłach itd
Kolega ostatnio kupił sobie Audi A3 1.9 TDi 110 PS i powiem szczerze, problem dokładnie taki sam jak u mnie, może w minimalnym stopniu miejszy....