Strona 19 z 59

: pt sie 17, 2007 10:58
autor: blachy
Soldier_M, jadąc ze stałą prędkością nawet wysoką, nie trzymasz gazu wciśniętego na max, tylko zatrzymujesz go w odpowiedniej pozycji tak aby utrzymywać prędkość. W tym momencie turbina nie pompuje maksimum, tylko tyle i potrzeba. Stąd normalna jazda po chipie nie wpływa negatywnie na zużycie silnika, który na dodatek pali wtedy mniej. Fajnie to widać na wskaźniku doładowania, który przy 140km/h lekko przekracza 0.5 bara.
A przy dłuższej jeździe z prędkością obrotową ponad 3500 bardziej martwiłbym się o temperaturę oleju.

Pozdro

: wt wrz 04, 2007 18:10
autor: niebieski91
Remigiusz78, jak tam twoje spalanie po operacji zmiany końcówek - coś juz wykumałeś czy nic sienie zmieniło - czekam z n iecierpliwością na info

: czw wrz 06, 2007 17:02
autor: Remigiusz78
Faktycznie pali 0,5 litra mniej. Z wyliczeń mniej - więcej tyle wychodzi. Sposób jazdy ten sam (automat) - więc jest lepiej.
Jedynie kopci mocniej przy deptaniu. Wkurzające jest to, iż np. w mieście przy depnięciu w lusterku ludzie z innych samochodów machają ręką przed twarzą, jak by nie wiem co "śmierdziało". Wygląda tak, jakby golfik miał zajechany silnik:>

Musze pogadać z Mirassem, ile będzie kosztował jakiś fajny FMIC w jego wykonaniu i oczywiście wirus. Trzeba się za to zabrać!

: pt wrz 07, 2007 12:31
autor: suavomer
No to kopcenie to nie lada problem jednak. Ja na razie w kwestii wysokiego spalania powiem, że usunąłem dużą usterkę: jest dużo lepiej, ale jeszcze pozostały mi testy po mieście. Za jakiś tydzień opowiem całą historię szczęśliwego myślę końca tej historii...

: pt wrz 07, 2007 14:58
autor: Remigiusz78
Nie trzymaj nas w niepewności......

: pt wrz 07, 2007 16:06
autor: DarekG34
Witam cię rob555 jestem nowy na forum, moje auto to MK 4 TDi 4motion variant z silnikiem ATD czyli 101 KM, szukam wszystkiego co można się o nim dowiedzieć. Ostatnio zacina mi się zamek tylnej klapy, wiem jak dostać się pod tapicerke ale coś nie mam odwagi by wziąść się za naprawę (chyby ten silniczek się kończy).
W zamian mogę zaoferować literaturę do naprawy zawieszenia do MK 4 - to jakaś serwisówka w wersji PDF.
Pozdrawiam
Darek G

: pt wrz 07, 2007 16:16
autor: suavomer
Jak już musisz to daj tę serwisówkę przyda się , ale jakby post nie na temat bo i silnik nie ten i problem nie ten?

Remik, za tydzień wszystko dokładnie opiszę ze szczegółami...

: sob wrz 08, 2007 10:04
autor: niebieski91
suavomer pisze:Remik, za tydzień wszystko dokładnie opiszę ze szczegółami...
wszyscy czekamy z niecierpliwością - może jakiś "złoty środek"
zacznam sie powoli cieszyć - hehe

: sob wrz 08, 2007 18:35
autor: Remigiusz78
Najważniejsze, żebyś napisał, ile nas to będzie kosztować....

: pt wrz 14, 2007 01:11
autor: Holiii
no dzien dobrzy przepraszam za nie opisanie mojej zmiany koncówek bo do niej niedoszło niestety moja petarda wyladowała w lesie i było duzo klepania i lakierowania zanim skonczył sie ten zament wtrysków na które miałem zamienic swoje juz nie było narazie auto odebrałem z remontu i dalej problem ze spalaniem wystepuje z niecierpliwoscia czekam na suavomer twoje relacje a co do programu to mysle ze niemoze byc to jego wina bo nie psuło by sie u wszystkich to na raz przy takim samym przebiegu to raczej wina czesci mechanicznej tak myslałem o wtrysku sterujacym moze on ulega jakiejs awari





suavomer

: pn wrz 17, 2007 20:00
autor: suavomer
Jeszcze kilka dni na testy po mieście mi dajcie i zaraz napisze duży obszerny artykuł

: pn wrz 17, 2007 22:09
autor: niebieski91
suavomer pisze:Jeszcze kilka dni na testy po mieście
juz mnie slina leci i zaczynam drżeć,
- czekamy i poczekamy jak prawiczek na noc poslubną

: pn paź 01, 2007 02:18
autor: artstar
witam wszystkich
mam mk4 1,9TDI silnik AGR(to samo co alh) .według ksiązki servisowej auto jest z 1.04.99.(dzien dostawy do dealera)wersja na UK, bo tu mieszkam.

mam pytanie ,bo ja trochę się już pogubiłem, odnośnie sterownika w moim aucie.

Ktoś napisał wcześniej że do 04.99, vw montował sterowniki starego typu a po 04.99 nowego.

Dziś zrobiłem test OBDII w VAGCOMie i pokazał mi ze interfejs jest nikompatybilny z OBDII.
czy to chodzi właśnie o to?
że ja mam ten sterownik starego typu?
i czym się one różniły, tylko softem?
czy cały ecu jest inny?

Mogę się podłączyć tylko do 01-silnik,03-abs,17-kombi-wegfahrs-mmo.v14.
15-airbag jest pominięta.

ARTS-)

: pn paź 01, 2007 09:17
autor: rob555
artstar pisze:
Mogę się podłączyć tylko do 01-silnik,03-abs,17-kombi-wegfahrs-mmo.v14.
15-airbag jest pominięta.

ARTS-)

Inny jest nr sterownika. Podaj jaki Ci sie wyswietla po polaczeniu z VAG