Nie jest wskazane żeby zaślepiać EGR w PDPrzemek512 pisze:Witam
Czy moge zamienic kolektor z ajm na asz? Planuje takze zaslepic egr oraz wyczyscic caly dolot Mam nowa turbos.. z wirnikami od arl Czy to cos poprawi w kreceniu sie silnika na obroty? Pozdrawiam http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Przydałoby sie rozwinąć temat i podać jakies argumenty na NIE , bo ja osobiście nie widze róznicy jeśli chodzi o EGR dla motoru VP i PD.Pruszkowiak pisze:Nie jest wskazane żeby zaślepiać EGR w PD
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
ja mam wahania zeby powrócic do egr-a.
z powodu dosc wolnego nagrzewania sie silnika, w lecie spoko, ale w zimie jednak silnik sie szybciej nagrzewa, a wiadomo ze tdi nie lubi jak jest niedogrzany, zreszta kazdy silnik tego nie lubi.
obecnie na zaslepionym łapie temp 90st tak po ok 10km, a powinien po ok 6km.
wiadomo ze rosnie spalanie, no i na zdrowy rozsadek na jałowym egr jest otwarty to przy odpaleniu turbina ma mniejsze obroty bo czesc spalin jest zasysana spowrotem, przy zamknietym egr wszystkie spalina daja w turbine i gwałtownie wkreca sie na obroty na zimnym silniku co napewno dobrze jej nie słuzy.
z powodu dosc wolnego nagrzewania sie silnika, w lecie spoko, ale w zimie jednak silnik sie szybciej nagrzewa, a wiadomo ze tdi nie lubi jak jest niedogrzany, zreszta kazdy silnik tego nie lubi.
obecnie na zaslepionym łapie temp 90st tak po ok 10km, a powinien po ok 6km.
wiadomo ze rosnie spalanie, no i na zdrowy rozsadek na jałowym egr jest otwarty to przy odpaleniu turbina ma mniejsze obroty bo czesc spalin jest zasysana spowrotem, przy zamknietym egr wszystkie spalina daja w turbine i gwałtownie wkreca sie na obroty na zimnym silniku co napewno dobrze jej nie słuzy.
nagrzewanie silnika - zgadzam siępiter_s pisze:ja mam wahania zeby powrócic do egr-a.
z powodu dosc wolnego nagrzewania sie silnika, w lecie spoko, ale w zimie jednak silnik sie szybciej nagrzewa, a wiadomo ze tdi nie lubi jak jest niedogrzany, zreszta kazdy silnik tego nie lubi.
obecnie na zaslepionym łapie temp 90st tak po ok 10km, a powinien po ok 6km.
wiadomo ze rosnie spalanie, no i na zdrowy rozsadek na jałowym egr jest otwarty to przy odpaleniu turbina ma mniejsze obroty bo czesc spalin jest zasysana spowrotem, przy zamknietym egr wszystkie spalina daja w turbine i gwałtownie wkreca sie na obroty na zimnym silniku co napewno dobrze jej nie słuzy.
co do turbiny to niestety nie masz racji ... jaką Ty chcesz mieć energię spalin na biegu jałowym co ma napędzić ten wirnik na jałowym ? nie ma jak wkręcić się na niebezpieczne dla niej obroty poza tym do komór spalania nie wędrują nie wiadomo jakie ilości spalin - jest ich niewiele , w tej kwestii się pomyliłeś
moze i masz racje, ale napewno egr w pewnym stopniu odciaza turbo, na swoim pezypadku przy odpaleniu slychac delikatnie jak turbina sie wkreca, no widomo ze nie wielkie obroty, ale???, moze jej to zbytnio nie szkodzi.damcio151 pisze:w tej kwestii się pomyliłeś
z ciekawosci odpale kiedys egr-a i sprawdze co do nagrzewnaia sie silnika, w moim przypadku to sa krótkie trasy wiec lepiej zeby sie szybciej nagrzewał
a kolektor mozna wyczyscic co jakis czas, a zeby to czyszczenie miało 100% to głowice by zrzucic i ja dobrze wyczyscic, bo sam kolektor to za mało.
zaworek N75
jestem świezo po czyszczeniu kolektora ssącego i moczeniu , czyszczeniu tej gruchy w nafcie, marasu troche (kolektor i ta rurka wygieta co idzie do EGRa) poczyściłem ale EGRa nie zaślepiałem blaszką może sie mi wydaje ale tak jakby minimalnie zszedł z obrotów szybciej sie zagrzał i pozatym nic wiecy , leciałem ost. trase w 5 osób i bagaż cały niechciałem troche go gonić niewiem czy to cos podziałało na EGRa czy go wyłancza po 2,6 tyś obr. może najprawdopodobnie mam walniety zaworek N75 bo kajś 2,6tyś obrotów wyłancza i nie ciągnie jak powinien , czy jak jest walniety zaworek to on juz bedzie wariował od najnizszych obrotów?
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości