Witam wszystkich Forumowiczów.
Szukałem postów dotyczących mojego problemy ale (chyba) nie znalazłem, więc proszę o wyrozumiałość
.
Mój problem dotyczy w/w tematu czyli tzw. NOTLAUF
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Golfa MK3 1.9TD silnik AAZ (czyli 75KM).
Otóż mój problem pokrywa się z opisami Forumowiczów tzn. Ograniczona moc!! Wiem że to nie wyścigówka
ale powyżej 120 km/h ogranicza moc, a do tej 120-ki też ciężko to rozbujać.
Także strach brać się za jakikolwiek manewr wyprzedzania
.Samochód nie kopci w ogóle na czarno czy siwo ani inny kolor
.
Przeczytawszy zazębiające się objawy Forumowiczów z moimi. Myślę że to jak nic N75 lub N18, pozamieniam zaworki i wyjdzie w praniu
. Ewentualnie postąpię zgodnie z opisami reanimacji N75 wg. fenomenalnego foto-opisu
.
Idę do maszyny, dźwigam machę i
. Brak N75 i N18, za to mam trzy sztuki MT2 ( dwie sztuki obok filtru a trzeci na podszybiu).
Próbowałem też znaleść drugiego częstego winowajcę czyli przepływomierz powietrza i znów
BRAK. Zwykle się znajduje na wylocie obudowy filtru powietrza.
Zrezygnowany wymieniłem przewody podciśnieniowe modląc się że pomoże
,ale nic nie pomogło
.
Zajrzałem do turbiny przez otwór wlotu powietrza i
łopaty jak nówka
Sztanga przy turbo odpowiadający za geometrię łopatek pracuje, sprawdzałem ręką a nie wiem jak podczas jazdy.
Tak jak wcześniej wspomniałem samochód w ogóle nie kopci bo wtedy doszukiwałbym się problemów w układzie zasilania. Znalazłem też uszkodzony (chyba) jakiś czujnik w pompie odpowiadający chyba tylko Bóg wie za co. Załączam foto:
Proszę pomóżcie
Można też oczywiście oddać samochód do mechanika ale nie ma tej satysfakcji
Z góry dziękuję za pomoc.