Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 29, 2008 12:19

-pawlo111, cieniutko szukasz :P

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +regulacja



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 29, 2008 15:23

No to dawka podniesiona. Przy energicznym nacisnieciu na gaz idzie dymek. Przy wolnym naciskaniu nie ma dymka. No ale cos tam slyszalem ze w pompie sie grzebie jeszcze??? pin boost czy cos? jakas membranka? moze mi to ktos wyjasnic?

No i jak to sie bedzie mialo do SB bez icka. Bo narazie Icka nie mam jeszcze.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 29, 2008 16:10

-pawlo111, moge znowu ja :P

tu masz :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda

od tego to sie zaczyna :P

a nie podnoś dawki jeśli nie ruszasz ciśnienia !!!



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz maja 11, 2008 14:18

turbina 1 bar.

Zakupiłem skrzynie 4T :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 11, 2008 14:53

-pawlo111 pisze:Zakupiłem skrzynie 4T :grin:
ile dałeś ??? zakaładaj :food:



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw maja 15, 2008 15:52

Zmieniam własnie skryznie z AUG na 4T. I napotkałem problem. Przy skrzyni te ,,kielichy" różnią się wielkościa i 4T ma inne niz 4S. Dobrze że mialem 4S na części to przełozylem ale roboty w hu.....
Skąd ta różnica???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 15, 2008 16:15

jakie kielichy ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt maja 16, 2008 20:26

Różnica w wielkości przegubów wewnętrznych, wg mnie źle zrobiłeś bo te małe są lipne



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob maja 17, 2008 11:30

wlasnie mam teraz przeguby od GTI bo w 4T bylo pod mniejsze. To chyba zależy od rocznika skrzyni. Starsze miały węższe?
przy okazji sobie nową tarcze kupiłem do sprzęgła. Taka szerszą -też mam sprzęgło od GTI.

Skryznia założona i wieczorkiem beda testy bo w czasie prac bylo kilka browców wypitych :green_fuck:

+minimalnie jeszcze dawke na pompie podkrece.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » sob maja 24, 2008 12:46

-pawlo111, miałeś problemy z zegarami z GTI po swapie? U mnie jest tak że jak włączę zapłon to kontrolka oleju i zegar na mfa naprzemian migają. Napięcie na aku nie spada więc zwarcia nie ma. Mam cała wiązke pod maska z diesla. Mam gdzies wiazke pod deske rozdzielcza pod zegary zwykle moze ja podlacze i zobacze co sie bedzie dzialo



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob maja 24, 2008 13:55

mialem z konktolka od wody bo caly czas migala a tak to nie. No wiadomo obrotek nie bwdzie dzialal. Ale powoli rozkminiam jak go pobudzic. Z cewki nie bedzie. A jak masz rozwiazane grzanie świec?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 24, 2008 14:01

adi87, poszukaj sobie schematy wtyczek i będziesz wiedział który kable od czego :)
przy swapie z benzyniaka na TD to rzadna filozofia z tą elektryką wiem bo robiłem w końcu :P



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » sob maja 24, 2008 19:04

-pawlo111, co do grzania to mam cała instalację z diesla i przekaźnik wkładasz w miejsce przekaźnika pompy paliwa. drugi od lewej w górnym rzędzie

[ Dodano: 24 Maj 2008 19:10 ]
-pawlo111 pisze:Ale powoli rozkminiam jak go pobudzic.
co tam kombinujesz? normalnie z wyjścia W?



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr kwie 08, 2009 13:23

... re=channel


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości