Jaki olej?
: wt sty 08, 2013 23:44
Lepszym wyborem będzie olej 5W30, czy 5W40? Oczywiście mowa wyłącznie o pełnym syntetyku.
Pełny syntetyk to 0W.black raven pisze:Lepszym wyborem będzie olej 5W30, czy 5W40? Oczywiście mowa wyłącznie o pełnym syntetyku.
Nie.black raven pisze:Bzdura.
ten którego częściej będziesz wymieniał.black raven pisze:Lepszym wyborem będzie olej 5W30, czy 5W40?
to nie są jakieś skomplikowane silniki wymagające cudów i 10W-40 spełni w 100% wymagania smarne dot. olejów dla niego. Chyba ze silniczek to faktycznie kosa to warto zainwestować w 5W-40 bo producent silnika dopuszcza jak najbardziej stosowanie takiego oleju. Skoro jest dobrze - zawsze może być jeszcze lepiej. Wchodzi ok 4,5Lmarkk pisze:a co polecicie do 1.9 SDI silnik AGP wyczytałem , ze 10w40
Doskonałym przykładem na to jest komis E8 w Słupcy.xxxGlaDxxx pisze:Bo większość z nich jest podrabiana przed handlarzy,
Jefferson pisze:Nie.black raven pisze:Bzdura.
Piasek pisze:ten którego częściej będziesz wymieniał.black raven pisze:Lepszym wyborem będzie olej 5W30, czy 5W40?to nie są jakieś skomplikowane silniki wymagające cudów i 10W-40 spełni w 100% wymagania smarne dot. olejów dla niego. Chyba ze silniczek to faktycznie kosa to warto zainwestować w 5W-40 bo producent silnika dopuszcza jak najbardziej stosowanie takiego oleju. Skoro jest dobrze - zawsze może być jeszcze lepiej. Wchodzi ok 4,5Lmarkk pisze:a co polecicie do 1.9 SDI silnik AGP wyczytałem , ze 10w40Doskonałym przykładem na to jest komis E8 w Słupcy.xxxGlaDxxx pisze:Bo większość z nich jest podrabiana przed handlarzy,
http://autokomis-e8.otomoto.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obejrzyjcie kilka dowolnych aut gdzie umieszczają wśród zdjęć fotkę książki serwisowej dokumentującej "oryginalny przebieg". No perfidnie długopisem przeprawiają wpisy w książkach - z 8ki robią 5tkę albo 4kę itd... A jak książka pusta to wypełniona tymi samymi pieczątkami z wpisami. Oglądasz 5ty samochód z kolei i okazuje się że "serwisowany" był w tym samym warsztacie
Jak nie ma książki - znaczy że miał bogatą historię i stwierdzili ze tego już się przeprawić nie da
Olej będę wymieniać raz na rok. Nie z racji przebiegu bo ten w moim przypadku rocznie nie będzie wynosić więcej jak 5 tys km, tylko z racji jego " starości ".Piasek pisze:ten którego częściej będziesz wymieniał.black raven pisze:Lepszym wyborem będzie olej 5W30, czy 5W40?
Był czas kiedy na stronie valvoline i też intercars o tym oleju napisane było że nie jest full syntetyk teraz nie mogę tego znaleźć teraz mają inną klasyfikację dawniej mieli syntetyk półsyntetyk mineralny a teraz pozmieniali, o tym oleju jest jedynie napisane w opisie ze ma - Dodatkowe składniki syntetyczne zwiększające trwałość. I tu jest haczykAntonioo pisze:Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40
No a teraz rzucę takim oto linkiem http://valvolinepolska.pl/forum/index.php?topic=25.0" onclick="window.open(this.href);return false; I się teraz domyślaj człowiekuZ cala pewnoscia jest to olej polsyntetyczny Jest o tym wyrazne info na stronie valvoline jak i na stronie IC
Syntetyczne: SynPower Motor Oil
SynPower 0W-40/5W-40/5W-30
SynPower XL-III 5W-30*
SynPower MST 5W-30*
SynPower MXL 0W-30/5W-30*
MaxLife Motor Oil
MaxLife Synthetic 5W-40 - syntetyczny
MaxLife 10W-40 - półsyntetyczny
MaxLife Diesel 10W-40 - półsyntetyczny
Półsyntetyczne: DuraBlend Motor Oil
DuraBlend 10W-40
DuraBlend FE 5W-30
DuraBlend Diesel 5W-40
DuraBlend Diesel 10W-40
Specjalne: VR1 Racing Motor Oil
VR1 Racing 5W-50/10W-60
Mineralne:
Turbo 10W-40/15W-40/15W-50/20W-50
Diesel Turbo 15W-40