Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
przekaznik na świece żarowe pod maska. W kokpicie taki pstryczek (jak starter) i kontrolke czerwona i sobie go wciskam i trzymam kilka sekund. Puszczam i odpalam
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
co do skrzyni 4s do SB to odradzam!!! mam taka skrzynie w seryjnym 1v i puki co to na 3 nawet 90km/h nie lecialem bo ok 80km/h zaczyna mu brakowac paliwa i noim zdaniem jesli nie bedziesz grzebal w pompie zeby ciagnol w pelnym zakresie obrotow to daruj sobie 4s i szukaj 4t. Tak w ogole to u mnie przy 80km/h na 5 biegu mam prawie 2 tys obrotow a przy 100 jest prawie 3tys wiec napewno w aucie nie bedziesz mial cicho przy wiekszych predkosciach na tej skrzyni 4s
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
no to lipa z ta 4S ale........ ja w tej skrzyni co teraz mam AUG na 3 moge to 100km/h doleciec ale to jest max obr prawie. Dzieki za opinie. 4S już dziekuje.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
nie profesionalnie .... :PPP-pawlo111 pisze:przekaznik na świece żarowe pod maska. W kokpicie taki pstryczek (jak starter) i kontrolke czerwona i sobie go wciskam i trzymam kilka sekund. Puszczam i odpalam
Ja miałem wcześniej 4T a teraz posiadam 4S w moim Mk2 (silnik dłubnięty - będzie troche ) i jakiejś takiej strasznej róznicy jak piszesz ronuch, to nie ma !! chyba przesadzasz
na 1 i 2 biegu to nie odczówam róznicy na 3 jak na razie 110 z palcem w d... więcej nie próbowałem brak okazji
Troszke krótsza 4s jest ale za to wydaje mi sie jakby na niej mi autko lepiej jechało do przodu... dziś np właśnie tak dla sprawdzenia to między 140 na 4 biegu było spokojnie a wydawało mi sie ze troche szybciej sie rozkulał do tej prędkości niz na 4T
[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 17:34 ]
Jak sprawdze 4S w trasie to moją 4T odrobie i sprzedam bo nie ukrywam ze dlatego zostawiłem 4S z PN'a bo igła !!!!! a moja 4T to np musze uszczelniacze porobić
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
no dokladnie 1v 60 koni i naprawde ja te 60 kucy mam bo punciaki 1.1 55km zostaja po tylach a silnik nak narazie mam seryjny. przy probie wyprzedzania jesli jade na 5 i mam na blacie 70 km/h to nie mam mozliwosci zredukowac na 3 bo auto mi nie ciagnie ale jak zrzuce na 4 to wtedy idzie jechac. Starszy ma jr (a w sumie juz jest mojej zony) ze skrzynia 4t i tak przy tej predkosci jak sie zredujuje na 3 to normalnie ogien i do ok 105 km/h dociaga. dlatego odradzielm skrzynie 4t
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-pawlo111, a co do tego przekaźnika na świeczki to dlaczego go nie podłączyłeś pod stacyjke ?? ja wszystko zrobiłem i smiga jak złoto z tym tylko ze przekaźnik mam na podszybiu
Sprawa banalna
prąd bezpośrednio do przekaźnika z aku grubym kablem potem z przekaźnika wyjście [30]
prądu na świeczki tez grubym kablem [87]
jeden kabel z przekaźnika podłączasz z boku pod drugi czujnik temp wody [T]
jeden do kontrolki (licznika w miejsce 10 we wtyczce)[ L] nie pamiętam
jeden masa [85]
i jeszcze jeden pod kabel który idzie ze stacyjki na rozrusznik on jest po to ze jak ci sie świeci kontrolka a ty przekręcisz na start (zaplić auto) to on gasi tą kontrolke [50]
no i prąd jak włączas zapłon na [86] zeby świeczki grzały
o tu masz schemat bo mogłem coś pomieszać :
[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 18:10 ]
a i jeszcze kabel z zapłonu dajesz na pompe wtryskową
ronuch, a nie wiem moze 1V nie jechałem jeszcze
Tylko moim JR po modach i taty JR seryjnym
Sprawa banalna
prąd bezpośrednio do przekaźnika z aku grubym kablem potem z przekaźnika wyjście [30]
prądu na świeczki tez grubym kablem [87]
jeden kabel z przekaźnika podłączasz z boku pod drugi czujnik temp wody [T]
jeden do kontrolki (licznika w miejsce 10 we wtyczce)[ L] nie pamiętam
jeden masa [85]
i jeszcze jeden pod kabel który idzie ze stacyjki na rozrusznik on jest po to ze jak ci sie świeci kontrolka a ty przekręcisz na start (zaplić auto) to on gasi tą kontrolke [50]
no i prąd jak włączas zapłon na [86] zeby świeczki grzały
o tu masz schemat bo mogłem coś pomieszać :
[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 18:10 ]
a i jeszcze kabel z zapłonu dajesz na pompe wtryskową
ronuch, a nie wiem moze 1V nie jechałem jeszcze
Tylko moim JR po modach i taty JR seryjnym
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
no wlasnie i wiem ze ta skrzynia nie nadaje sie do mocniejszego motora i napewno nie chcialbym jej w aucie jak zmienie pompe na taka z grzybkiemTo_mas pisze:ronuch, a nie wiem moze 1V nie jechałem jeszcze
Tylko moim JR po modach i taty JR seryjnym
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
z elektryka mam najgorzej. Nie nawidzeTo_mas pisze:Sprawa banalna
ja smigam teraz na AUG od GTI 1.8
[ Dodano: 29 Lut 2008 21:12 ]
ale to na AUG to nie bedzie jezdziło pod koniec marca szukam 4T
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
pompa wtryskowa zregenerowana. Panowie nie moge znaleść linka do tematu regulacji mompy wtryskowej. Byla tam taka piekna fotka pompy wtryskowej super opisana co do czego. Przewalilem forum i nie ma..........
chce cos pokrecic u mnie i jak na zlosc nie widze tego . Moze ktos wie gdzie to??? to chyba Zaprzal ta fote dodawal z opisem.
[ Dodano: 29 Mar 2008 11:06 ]
JUZ ZNALAZLEM
chce cos pokrecic u mnie i jak na zlosc nie widze tego . Moze ktos wie gdzie to??? to chyba Zaprzal ta fote dodawal z opisem.
[ Dodano: 29 Mar 2008 11:06 ]
JUZ ZNALAZLEM
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości