Strona 17 z 116

: ndz sty 20, 2008 19:23
autor: damcio151
beny pisze:WAŻNA sprawa regulacja tylko na zimnym silniku ,bo chodzi o rozruch jak jest zimny
haha kąt wtrysku ustawia się na rozgrzanym silniku
beny pisze:jeżeli pomogłem to wiadomo co
no powiedz co .... Regulamin Forum !!!!

: pn sty 21, 2008 20:45
autor: beny
to co napisałem to są słowa mechanika,ja niestety mechanikiem nie jestem.NA forum zaglądam jak mam czas , a mam go bardzo mało :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :grin: :bigok:

[ Dodano: 21 Sty 2008 21:00 ]
małe sprostowanie powodem trudnego rozruchu był bezpiecznik świec żarowych ,znalazłem go w kabinie nad przekażnikami moc 50A. :okej: :pub: :pub: pozdro dla wszystkich vw fanów-CZEść

: śr sty 30, 2008 15:48
autor: Domel05
Mam Problem z maoja jetta. to znaczy czesto mi sie zapowietrza. i nie wiem gdzie moze brac te powietrze.na wolnyc obrotach silnika chodzi normalnie. tylko po przejechaniu kilku km na wiekszym gazie zaczyna szarpac prychac no i jak zgasze to juz nie odpale bez odpowietrzania, czy to moze byc popsuta pompa paliwa?? bardzo prosze o pomoc. :( :( :( :(

: czw sty 31, 2008 12:50
autor: beny
ja takie objawy miałem przy zapchanym filtrze paliwa

: sob lut 02, 2008 15:13
autor: iras15
Witam serdecznie! Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość :grin: Mam GolfikaIII 1.9 tdi 110KM od ok.2 miesięcy i dwa problemy:
1.Słabo odpala jak jest zimny,nawet jak nie mam mrozu,a jak chwile pochodzi to odpala na dotyk.Dodam jeszcze że jeszcze się nie zdarzyło żeby nie odpalił chodź było ok.-10s,ale trzeba było się nakręcić trochę.Jak odpali to kopci tak na szaro czy niebiesko jakąś :grin: .Swiece kupiłem i założyłem nowe.
2.A drugi problem wygląda tak,że przy wysokich obrotach(ok.3000) coś go dusi,jakby brakowało paliwa czy cuś?Jadę np.na 4 biegu i przy ok.110km/h do przydusza,wrzucę 5 bieg i przy ok. 130km/h to samo,jak odejmę gazu i znowu dodam to ciągnie ale tak do 140km/h i to samo.
Proszę o podpowiedzi.Dodam że kupiłem vag polski ale jeszcze go nie rozpracowałem :grin: .Z róry dzięki!

: sob lut 02, 2008 16:55
autor: beny
Do IRAS15 sprawdż czy do świec żarowych dochodzi prąd w momencie grzania świec

: sob lut 02, 2008 23:43
autor: iras15
Oki beny jutro sprawdze,ale zdaje mi się że chyba dochodzi bo jak przekręcam kluczyk i zaczyna świecić kontrolka świec żarowych to przygasa mi światełko oświetlenia wnętrza więc chyba pobierany jest prąd,ale może to nie ma nic wspólnego-nie wiem :blush: Będe sprawdzał za pomocą prubówki-chyba dobrze? :bigok: Swiece są nowe zaznaczam. A jeśli chodzi o te przyduszanie na wysokich obrotach to wydaje mi się że padł przepływomierz powietrza.Jest taka możliwość?-czy jak przepływomierz padnie to całkiem? Pozdro!

: ndz lut 03, 2008 10:49
autor: damcio151
iras15 pisze:1.Słabo odpala jak jest zimny,nawet jak nie mam mrozu,a jak chwile pochodzi to odpala na dotyk.Dodam jeszcze że jeszcze się nie zdarzyło żeby nie odpalił chodź było ok.-10s,ale trzeba było się nakręcić trochę.Jak odpali to kopci tak na szaro czy niebiesko jakąś :grin: .Swiece kupiłem i założyłem nowe.
kąt wtrysku
iras15 pisze:2.A drugi problem wygląda tak,że przy wysokich obrotach(ok.3000) coś go dusi,jakby brakowało paliwa czy cuś?Jadę np.na 4 biegu i przy ok.110km/h do przydusza,wrzucę 5 bieg i przy ok. 130km/h to samo,jak odejmę gazu i znowu dodam to ciągnie ale tak do 140km/h i to samo.
szukaj "notlauf" "n75" "kierownice spalin"

: ndz lut 03, 2008 14:21
autor: iras15
Sprawdziłem czy dochodzi napięcie w czasie grzania i chyba lipa bo nie wykryłem żadnego prądu,chyba że źle coś robiłem. Sprawdzałem na wyjściu przewodu do pierwszej świecy i nic,a później jeszcze na kostce,która jest przy silniku i też nic. No chyba że faktycznie coś źle robiłem ale chyba dobrze? :bigok: A jak nie ma to co może być przyczyną?

: pn lut 04, 2008 01:15
autor: munior
Dziwne to jest u ciebie Kolego jesli przygasa ci zarówka oswietlenia wewnatrz to cos musi ci pobierać ten prąd i wszystko wskazuje że to swiece żarowe go pobierają niewiem jak podłaczałeś prubówkę (zakładam że dobrze )jeden biegun żaróweczki podłączałeś do minusa (najlepiej bezpośrednio do akumulatora )a drugi do listwy łączącej świece żarowe i w chwili przekręcenia stacyjki powinna ci sie lampka w prubówce zapalic u mnie zapala sie na jakieś 14sekund i po tym czasie przekaznik tyka i rozłącza grzanie swiec ...jezeli masz zasilanie na listwie od swiec z elektryką od swiec masz wszystko ok.pozostają do sprawdzenia swiece ...jeżeli jak piszesz niemasz tam napięcia (sprawdz jeszcze raz) sprawdz bezpiecznik od swiec zarowych (niewiem gdzie jest w golfach bo u mnie w audicy jest w skrzynce z przekaznikami i bezpiecznikami)sprawdzasz tak jak swiece jeden biegun prubówki na minusie akumulatora drugi do bezpiecznika...a co do sprawdzania samych świec to jedyna pewna metoda czy grzeją (bez wykrecania swiec z głowicy)to 1 :amperomierz wpięty szeregowo pomiedzy listwę zasilającą świece a przewód który ją zasila 4 sprawne swiece pobierają ok 50amper .2metoda: odkrecenie listwy zasilającej od trzech swiec i sprawdzanie kazdej z osobna czyli kabelek z plusem z akumulatora dotykamy do miejsca zasilania kazdej swiecy ewentualnie miernikiem uniwersalnym sprawdzamy "przejscie "chociaż tu może wkraść sie błąd jaki mi sie zdazył a mianowicie spalona swieca pokazywała "przejscie" bo sie tak "ciekawie spaliła co okazało sie dopiero po jej wykreceniu ...wszystkie te czynnosci są dośc utrudnione szczególnie dostęp do 2 swiec przy pompie wtryskowej ja stosowałem metode kluczy uwiązanych na zyłkach a swiece i nakrętki opuszczałem na nitce... ale sie rozpisałem hehe

: pn lut 04, 2008 11:19
autor: iras15
Wydaje mi się że dobrze sprawdzałem,właśnie tak jak pisałeś.Ale dla pewności zaraz zrobię to jeszcze raz,bo może coś nie stykało.Swiece na pewno są dobre bo kupowałem teraz nowe i jak wymieniałem to sprawdzałem i stare i nowe to wszystkie grzały.Dodam że po wymianie świec nie ma żadnej różnicy w odpalaniu-no bo skąd jak stare świece były dobre :grin: .Zaraz posprawdzam też bezpieczniki ale też już to robiłem więc problem siedzi trochę głębiej :helm: Na razie odpala ale szkoda tak kręcić i kręcić.

: pn lut 04, 2008 18:47
autor: beny
poszukaj na forum gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej,który ustala czas grzania świec.w zależności od temperatury.Gdy znajdziesz ten czujnik to wypnij z niego kostkę wtedy świece będą grzały dłużej i będziesz miał więcej czasu na sprawdzenie czy dochodzi prąd .bo gdy silnik jest nagrzany to świece grzeją 2-3 sekundy.bezpiecznik świec znajduje się nad przekażnikami

: pn lut 04, 2008 22:50
autor: pasacik110
mój golfik ciezko pali jak sie rozgrzeje. zlogowalem z Vaga jak jest ktos zainteresowany i moze pomoc zapraszam na :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1635550#1635550

: pn lut 04, 2008 23:34
autor: damcio151
pasacik110, do korekcji dawka startowa