: pn cze 11, 2007 19:40
vagin5, ja pisałem ze na pełnytm zbiorniku po sam korek zrobiłem 1255km czyli wychodzi ze 100km spalił mi 4,4l. licząc ze po sam korek wchodzi 55l
Wiesz, to że Tobie się nie udało to nie znaczy, że jest to nie możliwe. Sam przy manii oszczędzania dawałem radę poniżej 4l schodzić. Przeszło mi jednak i sobie latam normalnie. Mój ostatni wynik na trasie to 4,5L/100km, gdzie jazda cały czas z włączoną klimą. Bez niej spaliłby pewnie ze 4 jak nie mniej. Owszem tempo laljtowe 90-110, bo jazda na 3 samochody z rodzinką. Oszczędnie trzeba umieć jeździć i tyle. Sam producent podaje 3,9L/100 przy 90, więc czemu jadać w nocy np. za TIR'em miałoby nie spaść bardziej. I jeszcze jedno, to 0,8 u Ciebie na jałowym to na godzinę jest i np. u mnie wynosi 0.5L. A przy obrotach 2300 na V biegu w 1z jest około 120km/h, a kolega jechał 90, gdzie obroty powinny wynosić około 1900, czyli akurat w maksimum mementu, stąd niskie spalanie.vagin5 pisze:DANIEL LHR pisze:vagin5
3,5 L/100km golfem 3 tdi to jest całkowicie realne.Znam osoby ktore miały takie same wyniki. Jechałem w nocy kiedy ruch był niewielki rzadko hamowałem oraz wyprzezałem i trzymałem 90kmh
wazne jest cisnienie w kolach ,geometria, hamulce, i szerokosc kól itp
to na co ten samochud idzie? na powietrrze? te spalanie przeczy prawą fizyki!, a jak wytłumaczysz spalanie na biegu jałowym, znaczy się 0,8 litra , jeśli on spali 3,5 na 100 przy obrotach nie co po nad 2300 rpm to ja jestem beny hill. bujda na resorach i tyle nie przy tej pojemności silnika. 4,7 jeszcze ujdzie i jest bardzo relne na trasie i to przy muskaniu pedału gazu, ale nie 3,5 w takim wypadku pedał by trzeba chyba odchylać w drugą stronę.
choć przepraszam, takie spalanie jest mozliwe, przy napędach hybrydowych , albo w czasie gdy pojazd jest holowany.
Mi na trasie warszawa-krynica górska spalił 4,1/100 km. Jechałem w 3 osoby ze skrzynia na dachu, nie przekraczałem 110km.blachy pisze:Wiesz, to że Tobie się nie udało to nie znaczy, że jest to nie możliwe. Sam przy manii oszczędzania dawałem radę poniżej 4l schodzić. Przeszło mi jednak i sobie latam normalnie. Mój ostatni wynik na trasie to 4,5L/100km, gdzie jazda cały czas z włączoną klimą. Bez niej spaliłby pewnie ze 4 jak nie mniej. Owszem tempo laljtowe 90-110, bo jazda na 3 samochody z rodzinką. Oszczędnie trzeba umieć jeździć i tyle. Sam producent podaje 3,9L/100 przy 90, więc czemu jadać w nocy np. za TIR'em miałoby nie spaść bardziej. I jeszcze jedno, to 0,8 u Ciebie na jałowym to na godzinę jest i np. u mnie wynosi 0.5L. A przy obrotach 2300 na V biegu w 1z jest około 120km/h, a kolega jechał 90, gdzie obroty powinny wynosić około 1900, czyli akurat w maksimum mementu, stąd niskie spalanie.
Pozdro
chyba Ci się coś grubo pochszaniło...1z jest około 120km/h, a kolega jechał 90, gdzie obroty powinny wynosić około 1900
zolten pisze:Moje 1.9 SDI. Początki pomiarów - cykl mieszany, ale trasy raczej krótkie - kilkanaście kilometrów, częsty rozruch zimnego silnika, (październik-grudzień) to po wlaniu paliwa "pod korek" przejechaniu 100 km i ponownej operacji pod korek 6,5l. Teraz latem na trasie (średnia 90 - 110 km/h, możecie wierzyć lub nie, ale to całkiem sporo jak na takiego "muła") to około 5,5l (2500-3000 rpm).
Mam zrobić zdjęcia aby zrobiło Ci się głupio? Zobaczymy komu się pochRZaniłovagin5 pisze:Cytat:
1z jest około 120km/h, a kolega jechał 90, gdzie obroty powinny wynosić około 1900
chyba Ci się coś grubo pochszaniło...
Bo pewnie każdemu komu spali mniej niż 5 to już nie uwierzysz, tak? Albo masz jakiś kompleks, albo może uraz... Nie wiem. Pogódź się z tym, że diesel może tak mało spalić i tyle. Kwestia umiejętności i opanowanie przed bardziej agresywną jazdą.no, wreszcie jakiś pan który nei zaniża spalania. 5,5 zgodzę się jak najbardziej.
Zgadzam się z toba w 100%... Może wszyscy zaczniemy fotki wklejać?blachy pisze:Mam zrobić zdjęcia aby zrobiło Ci się głupio? Zobaczymy komu się pochRZaniło
To zdanie dyskwalifikuje vagin5'a, czyżby kolejne dziecko Neostrady:)vagin5 pisze:choć przepraszam, takie spalanie jest mozliwe, przy napędach hybrydowych , albo w czasie gdy pojazd jest holowany