Strona 15 z 116

: pt sty 04, 2008 15:08
autor: PietRas17
Witam!
Otoz mam taki problem moj golf III 1.9tdi ma problemy przy odpalaniu. Jak jest zimny to przekrecam stacyjke swiece pokazuje ze grzeja i wtedy odpalam a silnik zaskakuje i gasnie. mohe go jedynie odpalic jak zaczne pompowac pedalem gazu wtedy zaskoczy. Jak jest cieply to wszystko jest w normie. Co to moze byc kat wtrysku swiece??

: pt sty 04, 2008 16:49
autor: MateuszCHUDY
Ja przynajmniej moge sie pochwalić że wkońcu mój opelek zrobiony :D okazało sie że zawory były nieszczelne i poprostu zaprowadziłem samochód do specjalistów od diesla i zrobili to bardzo szybko bo jednego dnia postawiłem im samochód ok. 15 a na drugi już o 12 był gotowy :) tak wiec dzisiaj na 15stopniowym mrozie bez najmniejszych problemów palił a wcześniej nawet nie było mrozu i po nocy miał problemy :) tak wiec jestem happy :)

[ Dodano: 04 Sty 2008 15:55 ]
PietRas17, opisz dokładniej czy po dłuższym postoju, po nocy? czy za każdym odpalaniem czy tylko jak jest zimny? czasem poprostu zawór zwrotny w kopółce filtra paliwa puszcza i przy odpalaniu musi sie odpowietrzyć...

[ Dodano: 04 Sty 2008 15:56 ]
apropos świece bardzo łatwo można sprawdzić: wykrecić i podłaczać po kolei na krótko i patrzeć czy sie czerwienią :)

: pt sty 04, 2008 19:28
autor: damcio151
PietRas17 pisze:Jak jest zimny to przekrecam stacyjke swiece pokazuje ze grzeja
powiedzmy :P
PietRas17, sprawdź kąt wtrysku w BS , oraz czujniki temp w grupie 007 ( wszystko vagiem ;) )

: sob sty 05, 2008 17:28
autor: Karol Kwidzinsk
witam

Mam mały problem z moim MK3 1.9 TDI 1Z. Otóż przepala mi sie bezpiecznik na przekaźniku sterowania świec źarowych do podgrzewania cieczy chłodzącej ten bezpiecznik to S109 50A. Wczoraj gdy się przepalił założyłem nowy odpaliłem go przejechałem 2 km i już go nie było. Więc dzis kupiłem drugi zmieniłem go i jak odpalałem autko to odrazu go trafiło. Mam pytanko czy wie ktos jaka może być tego przyczyna sprawdzałem schematy ale nie mogę do tego dojść jedni mówią że to mogą być świece inni że to ten przekaźnik prosze o pomoc i z góry dziekuję i pozdrawiam.

Karol
GG 5848775
infokarol@o2.pl

: sob sty 05, 2008 18:23
autor: MateuszCHUDY
podgrzewanie cieczy chłodzacej?

: sob sty 05, 2008 19:39
autor: Karol Kwidzinsk
MateuszCHUDY pisze:podgrzewanie cieczy chłodzacej?


dokładnie tak sie to nazywa według specyfikacji elementów składowych silnika według książki którą mam do swojego Golfika kupiłem ją miesiąc temu wiec to chyba sprawdzone???

: sob sty 05, 2008 20:03
autor: bisza
A więc tak, posiadam golfa 3 tdi 90km z silnikiem 1z. Problem taki polega na tym iż gdy jest mróz i chcę go rano odpalić to jest taka sytuacja: gdzeje świece kilka razy, kręce dodaje gazu on ledwo załapie ale chodzi( jak by nie na wszystkich garach) czekam z 2 minuty i chodzi silnik normalnie; latem nie ma problemu pali na dotyk czy rano czy wieczór. nie wiem co sie dzieje słyszałem że mogą być to świece - ale wymieniłem i nic z tego, może pasek rozrządu mi przeskoczył? nie wiem , nie ma powietrza w weżykach od paliwa wszystko na oko extra. Proszę o pomoc!!!

: ndz sty 06, 2008 16:15
autor: MateuszCHUDY
Karol Kwidzinsk, nie miałem pojecia ze cos takiego istnieje pozdrowienia ;)

: ndz sty 06, 2008 16:22
autor: damcio151
Karol Kwidzinsk, więc sprawdź instalacje ... weź miernik w rękę i sprawdzaj czy nie ma gdzieś zwarcia ... świece są w króćcu wodnym ( rura idąca do nagrzewnicy )
Obrazek
bisza pisze:A więc tak, posiadam golfa 3 tdi 90km z silnikiem 1z. Problem taki polega na tym iż gdy jest mróz i chcę go rano odpalić to jest taka sytuacja: gdzeje świece kilka razy, kręce dodaje gazu on ledwo załapie ale chodzi( jak by nie na wszystkich garach) czekam z 2 minuty i chodzi silnik normalnie; latem nie ma problemu pali na dotyk czy rano czy wieczór. nie wiem co sie dzieje słyszałem że mogą być to świece - ale wymieniłem i nic z tego, może pasek rozrządu mi przeskoczył? nie wiem , nie ma powietrza w weżykach od paliwa wszystko na oko extra. Proszę o pomoc!!!
sprawdź kąt wtrysku

: pn sty 07, 2008 16:26
autor: PietRas17
Wracajac do problemu....Wiec tak jak myslalem w moim wypadku byly to swiece. gdy juz je zakupilem i pojechalem do ojca na wymiane gdyz nie mialem u siebie odpowiednich narzedzi okazalo sie że 1 swieca nie grzała. Wymieniłem 4 i luzik :) Przy okazji podłączyłem vag'a i zmienilem kąt wtrysku. Przed zmiana wynosil 29-31 a teraz 50 :)

Problem z odpaleniem golfa gdy jest ciepły silnik

: czw sty 10, 2008 11:55
autor: pasacik110
Witam
posiadam Golfa 96 rok 1.9 tdi 110PS. Podczas odpalania na zimno nie ma problemów, odpala od <strzała> ale gdy silnik jest już rozgrzany to muszę <kręcic> nim odpali. Zauważyłem że świeci mi się kontrolka ~ CZYLI OD świec. Czy wystarczy wymienic zła świece i wszystko będzie ok??

: pt sty 11, 2008 22:36
autor: Karol Kwidzinsk
Witam

Mój problem dalej nie rozwiązany wymieniłem przekaźniki, sprawdziłem świecę i instalacje a ten bezpiecznik jak sie fajczył tak się dalej fajczy. juz mi brak pomysłów!!

Mam jeszcze jedno pytanko czy w silnikach TDI na wysokich obrotach w wężyku zasilania pompy wtryskowej mogą pojawiać sie pęcherzyki powietrza, bp u mnie tak sie dzieje na wolnych obrotach tego nie ma a jak tylko wcisnę pedał gazu to się pojawiają???

Pozdrawiam

: sob sty 12, 2008 17:50
autor: MUSIEK
Witam. Posiadam Borę 2000r 1,9 TDI AJM na pompowtryskiwaczach. Byłem w serwisie VW. Autko do dzisiaj tam stoi od wtorku. Sprawdzili VAG iem wszystko jest ok. Świece grzeją, wszystkie przekaźniki są ok, węże nie ciekną, rozrząd jest ustawiony dobrze a odpala nadal źle na zimnym silniku rano. Muszę go kręcić i kręcić . Cóż to może być? Może pomożecie mi to rozwiązać. Założyłem jeszcze zawór zwrotny i nadal to samo. źle odpala. Ręce mi opadają.....
HELP....