Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 09, 2007 18:07

-pawlo111 pisze:moze zamienie 4S z kims albo moja AUG na 4T jak by ktos chcial. A na sprzedaż ma ktoś?
Poszukaj goscia GOLF GTI jest z Przemyśla i chce zamienić się z 4T na coś krótszego



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pn gru 31, 2007 20:39

Dobra chłopaki doradzcie mi co to może być.

Akumulator mam na gwarancji (taki z oczkiem co pokazuje ładowanie) mam tez wskaznik ładowania w aucie. I co sie dzieje. A no tak. Jak mi golfik postoi z dzień to są problemy żeby go odpalić rano ale tylko za 1 razem. Ładowanie mam na 13,6 jak sobie podładuje aku. I tak sobie jezdze z 2 dni. Potem aku ma mniejsze naładowanie. Aż w końcu jak mam 11,2 to przy odpalaniu go poprostu nie daje rady aku tak jak by byl kiepski a wręcz padniety :/ Zapalilem go dzisiaj na pych i pochodzil z minutke. Zgasilem i juz odpalil bez problemu.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja :crazy: :shock: :panna:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt sty 01, 2008 15:35

regulator ze szczotkami trzeba wymienic moze na poczatek, 14,4 V ladowania powinno byc. moze masz jakies zwarcie w instalacji? zobacz ile Ci pradu bierze na wylaczonym silniku, to sie robi tak ze sobie laczysz plus akumulatora miedzy miernikiem a klemą i przelaczasz na mA na mierniku, moze sie na tym znasz ale profilaktycznie tlumacze, mi ciezko pali bo chyba mi swiece padly, i zapala mi po 15 sekundach krecenia rozrusznikiem, a tak na dotyk palil...



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sty 05, 2008 15:39

A co mi powiecie o skrzyni o oznaczeniu ACN? bo szukam cały czas 4T gdzieś blisko i nie ma. I mial bym na zamiane taka za swoja AUG.

Lepsza ACN czy 4S?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 05, 2008 16:37

ACN 020 5-Gang 08/84 - 07/87 3,455 1,944 1,370 1,032 0,745 3,667
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sty 05, 2008 16:39

no i ????????


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob sty 05, 2008 17:26

no i w skrzyni ACN będziesz miał krótszą dwójkę i trójkę, reszta taka sama


Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sty 05, 2008 17:35

chyba 3 i 4-ke


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob sty 05, 2008 18:37

Masz rację, myślałem że przełozenie głowne jest na początku


Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sty 05, 2008 19:09

ACN 5 08/84 - 07/87 3,455 1,944 1,37 1,032 0,745 3,667

AUG 5 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667

to teraz mam AUG - nie znam sie ale mi sie wydaje że jak bym miał ACN to bym mial minimalnie mniej krótsza skrzynke od tej co mam teraz.

Wogole to co decyduje o krótkości przelozenia?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » sob sty 05, 2008 20:30

ACN jest dłuższa od AUG, szczególnie 5ty bieg.
5 -ka w AUG jest minimalnie dłuższa od 4-ki w 4T.
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 20:33 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sty 05, 2008 20:39

No dobra a warta taka zamiana z AUG na ACN do mnie?

czy lepiej na 4S?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 06, 2008 19:05

4S jest prawie taka sama jak 4T tylko ze mniej pojedziesz na maxa na niej
mam taka na zbyciu w bdb stanie



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz sty 06, 2008 23:54

tez mam 4S i bede musial ja wlozyc bo nie znalazlem 4T po kasie...

teraz smigam na AUG i 5 bieg zapinam przy....60km/h

a chce 5ke przy 120 wrzucic zeby bylo w miare cicho. Wykonalne to na 4S?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości