Poszukaj goscia GOLF GTI jest z Przemyśla i chce zamienić się z 4T na coś krótszego-pawlo111 pisze:moze zamienie 4S z kims albo moja AUG na 4T jak by ktos chcial. A na sprzedaż ma ktoś?
Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
Dobra chłopaki doradzcie mi co to może być.
Akumulator mam na gwarancji (taki z oczkiem co pokazuje ładowanie) mam tez wskaznik ładowania w aucie. I co sie dzieje. A no tak. Jak mi golfik postoi z dzień to są problemy żeby go odpalić rano ale tylko za 1 razem. Ładowanie mam na 13,6 jak sobie podładuje aku. I tak sobie jezdze z 2 dni. Potem aku ma mniejsze naładowanie. Aż w końcu jak mam 11,2 to przy odpalaniu go poprostu nie daje rady aku tak jak by byl kiepski a wręcz padniety :/ Zapalilem go dzisiaj na pych i pochodzil z minutke. Zgasilem i juz odpalil bez problemu.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja
Akumulator mam na gwarancji (taki z oczkiem co pokazuje ładowanie) mam tez wskaznik ładowania w aucie. I co sie dzieje. A no tak. Jak mi golfik postoi z dzień to są problemy żeby go odpalić rano ale tylko za 1 razem. Ładowanie mam na 13,6 jak sobie podładuje aku. I tak sobie jezdze z 2 dni. Potem aku ma mniejsze naładowanie. Aż w końcu jak mam 11,2 to przy odpalaniu go poprostu nie daje rady aku tak jak by byl kiepski a wręcz padniety :/ Zapalilem go dzisiaj na pych i pochodzil z minutke. Zgasilem i juz odpalil bez problemu.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
regulator ze szczotkami trzeba wymienic moze na poczatek, 14,4 V ladowania powinno byc. moze masz jakies zwarcie w instalacji? zobacz ile Ci pradu bierze na wylaczonym silniku, to sie robi tak ze sobie laczysz plus akumulatora miedzy miernikiem a klemą i przelaczasz na mA na mierniku, moze sie na tym znasz ale profilaktycznie tlumacze, mi ciezko pali bo chyba mi swiece padly, i zapala mi po 15 sekundach krecenia rozrusznikiem, a tak na dotyk palil...
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
A co mi powiecie o skrzyni o oznaczeniu ACN? bo szukam cały czas 4T gdzieś blisko i nie ma. I mial bym na zamiane taka za swoja AUG.
Lepsza ACN czy 4S?
Lepsza ACN czy 4S?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
ACN 5 08/84 - 07/87 3,455 1,944 1,37 1,032 0,745 3,667
AUG 5 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
to teraz mam AUG - nie znam sie ale mi sie wydaje że jak bym miał ACN to bym mial minimalnie mniej krótsza skrzynke od tej co mam teraz.
Wogole to co decyduje o krótkości przelozenia?
AUG 5 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
to teraz mam AUG - nie znam sie ale mi sie wydaje że jak bym miał ACN to bym mial minimalnie mniej krótsza skrzynke od tej co mam teraz.
Wogole to co decyduje o krótkości przelozenia?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
ACN jest dłuższa od AUG, szczególnie 5ty bieg.
5 -ka w AUG jest minimalnie dłuższa od 4-ki w 4T.
5 -ka w AUG jest minimalnie dłuższa od 4-ki w 4T.
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 20:33 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
tez mam 4S i bede musial ja wlozyc bo nie znalazlem 4T po kasie...
teraz smigam na AUG i 5 bieg zapinam przy....60km/h
a chce 5ke przy 120 wrzucic zeby bylo w miare cicho. Wykonalne to na 4S?
teraz smigam na AUG i 5 bieg zapinam przy....60km/h
a chce 5ke przy 120 wrzucic zeby bylo w miare cicho. Wykonalne to na 4S?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości