Piasek pisze:Mieszkają w Poznaniu także połowę czasu auto spędza tkwiąc w potężnych korkach.Także powyższe przykłady tylko potwierdzają powszechną opinię iż Allroad`y to auta dla ludzi którzy nie zwracają uwagi na spalanie.
Ja zwracam uwagę
tylko przed zakupem o tym nie wiedziałem
i zniechęciłem się do TDI
potem tylko mocna beznyna bez turbo + do niej LPG - np. coś pokroju Merc E55 AMG
Poznań nie ma chyba co się równać z Wrocławiem jeśli chodzi o korki
Wrocław bije pod tym względem wszystkie polskie miasta, nawet Warszawę
Wg naviexperta w Poznaniu średnia prędkość w lipcu 2011 to 26,6km/h a we Wrocławiu 23km/h
http://www.naviexpert.pl/biuro-prasowe/ ... hiwum.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Choć TomTom twierdzi, że to Warszawa jest 2 miastem w Europie, a Wrocław 4
http://www.motofilm.pl/wp-content/galle ... cong-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Piasek pisze:10-11 to jak go gniotą po 160-170km\h na autostradach do Francji.
Oj jak miałem AFN w mk3, to cisnąłem zawsze but w podłogę
i wychodziło malutko
a teraz staram się nie jeździć >150km/h
ale z ciekawości muszę kiedyś sprawdzić na dystansie ~50-100km jakie jest spalanie przy prędkości ~200km/h
pewnie zabójcze
Ciekawi mnie jak jest np. w Q7 czy A8 z silnikami 4,2TDI - czy to taki smok jak Allroad 2,5TDI z tiptronikiem czy może już nowsze automaty mniej żłopią paliwa
Tankowanie na stacji boli, ale za to w zimie quattro i wyższe zawieszenie niż zwykłe autko rekompensują ten ból
A ja wiem swoje - nigdy więcej nie popełnię błędu zakupu diesla ze starym pięciobiegowym automatem
Nigdy nie wrócę do manuala, ale w przyszłości będę wybierał tylko automaty w stylu DSG czy 7G-Tronic