Strona 14 z 116

: śr gru 12, 2007 23:25
autor: damcio151
chili pisze:Miałem też sugestię że to może świece żarowe
Bardzo możliwe ...... sprawdź wszystko i będzie dobrze ;)

[ Dodano: Sro Gru 12, 2007 22:26 ]
Jak będziesz miał pytania to pisz na gg 6736026

: pt gru 14, 2007 20:49
autor: chili
ratujcieWitka!
Dzisiaj wymieniłem świece (były 3 spalone), filtr paliwa i czujnik temperatury i ładnie palił po wymianie natomiast po 3 godzinach dalej nie może odpalić co teraz może być przyczyną bo już zwątpiłem :| ratujcie!

: sob gru 22, 2007 10:18
autor: STO
Pamiętajcie o tym, żeby nie jeździć gdy paliwo jest już poza połową rezerwy !!! Dlaczego? Dlatego, że układ nam sie zapowietrza czy coś tam i puźniej jak postoi to nie chce palić !!!!

Morał: Zawsze tankuj swoje auto i nie jeździj jeśli masz mniej paliwa niż połowa rezerwy !!!!

:okej: :okej: :okej:

: pn gru 24, 2007 01:44
autor: MUSIEK
Ja mam Borę 1,9 TDI AJM i mam ten sam problem. Ciężko odpala rano jak już go zapalę to później od tyka zapala dopóki, dopóty nie postoi dłuższy czas około 6 godzin i znowu to samo. Wymieniłem świece, wszystkie fitry, paliwa oryginalny wraz z zaworkiem (koszt filtra 130, zaworka 70 zł serwis ;) i dalej to samo..... Pojadę po świętach sprawdzić rozrząd może tam coś jest poprzestawiane... Sam nie wiem.

: pn gru 24, 2007 09:59
autor: exaf
MUSIEK pisze:Ja mam Borę 1,9 TDI AJM i mam ten sam problem. Ciężko odpala rano jak już go zapalę to później od tyka zapala dopóki, dopóty nie postoi dłuższy czas około 6 godzin i znowu to samo. Wymieniłem świece, wszystkie fitry, paliwa oryginalny wraz z zaworkiem (koszt filtra 130, zaworka 70 zł serwis ;) i dalej to samo..... Pojadę po świętach sprawdzić rozrząd może tam coś jest poprzestawiane... Sam nie wiem.
Miałem to samo płaciłem za różne rzeczy nie potrzebnie m.in. świece żarowe, przekaźnik świec , i okazało sie ze był rozrząd przestawiony teraz jak igła. sprawdz jeszcze czy przekaźnik świec żarowych załącza.

: pn gru 24, 2007 11:07
autor: MUSIEK
exaf pisze:sprawdz jeszcze czy przekaźnik świec żarowych załącza
powiedz kolego, gdzie to jest i jak to sprawdzić. Możesz mieć rację z tym rozrządem, bo niedawne jakieś 15 000 tyś temu był wymieniany wg książki serwisowej.

: pn gru 24, 2007 21:34
autor: Bubu116
Witam wszystkich, jestem nowy ,więc proszę o wyrozumiałość:)

Mój problem polega mniej więcej na tym co większości z Was,ale chciałbym ,żebyście mi pomogli go rozwiązac indywidualnie. Jestem od niedawna posiadaczem Golfa 4 1.9 tDI silnik 116km ,6 biegów przebieg: 155tys. i mój problem polega na tym,że muszę go długo kręcić, nie pali na dotyk tak jak powinien:( aczkolwiek silnik chodzi równiutko, nie kopci....,znajomy mechanik mówil,że może to byc wina filtra paliwowego,ale nie wiem do końca i zwracam się do Was z prośbą rozwiązania mojego problemu, jakie moga byc tego przyczyny ? Dziękuje wszystkim

: pn gru 24, 2007 21:53
autor: MUSIEK
Witam. Mam ten problem w Bora 1,9 6biegowa 116km. Wymieniłem filtr paliwa i zaworek co w niego wchodzi. Doradzili mi tutaj na forum, żeby sprawdzić bezpiecznik od świec żarowych i przełącznik oraz czy rozrząd nie jest przestawiony o kilka stopni. Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i opaski zaciskowe na wężach paliwowych czy niezaciąga powietrza. Dużo tego ja wiem ale myślę, że warto. Po świętach jadę sprawdzić te rzeczy i dam znać co i jak :)

: śr gru 26, 2007 20:40
autor: Bubu116
Dzieki Musiek, posprawdzam te rzeczy, czekam na Twoja relację. Pozdro

: sob gru 29, 2007 22:14
autor: Jerry-GOLF-TDI
Witam!
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.

: ndz gru 30, 2007 21:04
autor: chili
Witka!
mam problem z odpalaniem golfa 1.9 TDI 110KM gdy jest zagrzany silnik, a oprócz tego mam cyrk w czasie jazdy a mianowicie w czasie jazdy gdy redukuje bieg na niższy przy obrotach np. 3 tyś i dodaje gazu silnik nie ciągnie i pozostaje przy tych samych obrotach chociaż gaz jest wciśnięty do spodu auto jest słabe po jakimś czasie auto wraca do normalności i chodzi jak burza co może być przyczyną takich cyrków prosze o pomoc i wielkie dzięki odgórnie

: pn gru 31, 2007 01:13
autor: specWROC
Jerry-GOLF-TDI pisze:Witam!
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.
jaki był koszt u Ciebie tych wężyków paliwowych?

: pn gru 31, 2007 13:49
autor: Jerry-GOLF-TDI
no węzyki jak wężyki znalazłem u siebie w domu takie przezroszyste zbrojone ( tzn one są zbrojone płutnami) chyba każdy wie jak wyglądają no i pozmieniałem je na odcinku pompa wtryskowa- filtr paliwa ale przecież to nie ma nic do rzeczy w tym momencie

rozgrzany źle, mróz zimowy źle, wiosenny chłodek idealnie

: czw sty 03, 2008 09:33
autor: Soldier_M
Witam, niechciałbym tworzyć nowego tematu więc podłączam się do was szanowni koledzy. Otóż posiadam GOLFA IV 1999r 1.9 TDI 90PS(obecnie 163 tys). Zakupiłem go ok 1,5 roku temu , od tego czasu przejechałem niedużo jakieś 12 tysięcy, zaraz po zakupie wymieniłem wszystko wg zalecen tzn paski i filtry itp.. od samego początku jak autko było rozgrzane nie palił na dotyk musiałem go chwile pokręcić aby zaskoczył, doczytałem się że jest to problem dawek startowych i z racji tej że nie przeszkadzało mi to nie wnosiłem korekcji. Gdy temp nocne i dzienne przy zimnym silniku typowo letnie i wiosenne dochodziły około 5-25 silnik palił z pół obrotu(oczywiscie silnik musiał uprzednio po jezdzie też sie ochłodzić). Po wymianie od początku zauważyłem na wężyku filtra paliwa przerwe powietrzną ok 2cm i z kabiny dochodzą do mnie do dnia dzisiejszego dziwne odgłosy z filtra jakby lekkie dzwonienie czy szumienie.Dodam jeszcze że gdy odpale autko i zapale ponownie to pali super. Nie denerwowałbym się gdyby nie palił mi źle w mroźie, teraz już nie jestem pewien czy to korekcja dawek czy może mam słaby akumulator( czuje jakby z rana nie miał w sobie siły ),a może źle odpalam moje autko bo mroźnej nocce ok -4 do -10 . Musze dużo dłużej kręcić, a dziś nawet dwa razy, świece oczywiscie w porównaniu z letnim okresem grzeją dosyć długo, nie próbowałem podwójnego grzania , ale czy aby ten pomysł jest prawidłowym przecierz taka temp to nie jest Syberia. Proszę szanownych kolegów o pomoc. Mam dostęp do interfejsu VAG i kompa, więc jeśli byście pokierowali mnie jakie bloki sprawdzić doszlibyśmy do przyczyny. Na dzien dzisijeszy moge zrobić diagnoze statyczną, ale gdyby była potrzeba zaporzycze się w laptopa. Pozdrawiam...