to nie lepiej jezdzic na oranżadce ? wychodzi po 4zł 1l a to sie lepiej pali jak roslinny ,na hydrolu tez jezdzi ale odpalic jest problem
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: sob paź 27, 2012 15:11
autor: tomau
tak tylko trzeba miec od kogo kupic taki opał a z tym jest troche problem
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: pt kwie 19, 2013 17:51
autor: kasztanek
Zrobiło się ciepło, więc może temat ożyje - widział ktoś ostatnio jakieś promocje?
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: sob kwie 20, 2013 21:10
autor: vagpumpe
Ceny 4.85 i nic taniej
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: wt maja 07, 2013 06:39
autor: speckom
chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: wt maja 07, 2013 09:49
autor: rolek4
speckom pisze:chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle
Witam,
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: wt maja 07, 2013 11:43
autor: vagpumpe
Witam,
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci
Na świeżutkim śmigam,z tym,że wiadomo jak chłodno zaczyna się robić(październik,listopad) to leje mieszankę już,bo gęstnieje strasznie i potem auta nie uruchomi się,nawet podgrzewacz mi nie pomógł
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: śr maja 08, 2013 14:35
autor: DieselPower
kolega ma na zbyciu 50l czyszczonej frytury .. Jacyś chętni ;p
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: czw maja 09, 2013 22:23
autor: barto125
Gdyby nie to, że do trójmiasta daleko, to bym przygarnął
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: czw maja 09, 2013 23:43
autor: krissMK4
ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment do tych silników :d
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: pt maja 10, 2013 00:29
autor: vagpumpe
ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment do tych silników :d
nic mu nie będzie,u nas koleś jeździ ASV na oleju transformatorowym i w ciągu dwóch lat,raz pompę robił:)
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: pt maja 10, 2013 01:24
autor: DieselPower
Racja na samym oleju roślinnym nie warto jeździć bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
Poza tym na rafinowanym oleju rzepakowym zapierdziela się lepiej niż na Polskim dieslu .
Latałem trochę na ruskiej i przyznam że mają lepsze Paliwo, więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: pt maja 10, 2013 07:37
autor: piori
DieselPower pisze:bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
To raczej dotyczyło starych silników, w których guma nie zawsze była odporna na oleje roślinne, ale od jakiegoś czasu wszystkie instalacje są odporne na biododatki.
DieselPower pisze: więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
Wykształcenie Kolegi raczej nie mechaniczne jak zgaduję? Przecież więcej siarki to zaleta dla części trących (np. tłokorozdzielacz w pompie), bo siarka ma bardzo dobrą smarność. Jedynie katalizator dostaje po tyłku (jeśli się go ma) no i ekologia trochę na tym cierpi. Wystarczy choćby poczytać jakieś publikacje naukowe dostępne w necie, google: https://www.google.pl/#hl=pl&sclient=ps ... 20&bih=949" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiany technologii produkcji ciekłych paliw do silników o zapłonie samoczynnym, mające na celu obniżanie poziomu zawartości siarki, prowadziły do pogorszenia właściwości smarnych tych paliw.
Przy pierwszym zastosowaniu olejów napędowych o bardzo niskiej zawartości siarki (w Szwecji) zaobserwowano radykalne zmniejszenie trwałości pomp wtryskowych [2].
Podobnie było z benzynami z dodatkami ołowiu - jak je wycofano, to też szukano zamienników dla tego składnika żeby mniej odpornych silników zaraz szlag nie trafił...
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
: ndz maja 12, 2013 00:50
autor: DieselPower
No tak terrrrra mnie pobiłeś piori
Obejżyj filmik i powiedz co o tym myślisz.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Z filmiku wynika że :
Jeżeli przez dłuższy okres czasu jeździsz na biodieslu i przechodzisz do jazdy na nisko siarkowym dieslu
uszczelki twardnieją i tu pojawia się problem bo sztywnieją i puszczają .
Podobnie jest przy przejściu z wysoko na nisko-siarkowego diesla. Ponoć uleczalne biodieslem
Jak tankowałem biostera na bliskiej jak się opłacało kiedyś to lałem 50/50 dla pewności.
Poza tym przy jezdzie na bio i OR w pompie osadzaja się brązowe lepkie żywice.
Zamiast biostera wolę Ruskie Paliwo jest Lepsze i tańsze !!! A i nie należę do zielonych.!