Jaki olej?
: wt maja 15, 2012 00:01
Zgadzam się co do tej trójki ale one kosztują Chociaż widziałem ostatnio motula 4000 15w40 za 96zł za 5l. jak myslicie czy w tej cenie mógł być to oryginał czy raczej jakiś podrabiany??
Ponieważ GTX 3 to olej opracowany jeszcze w latach `80tych - przepakowany pod nowe nalepki a MaxLife to całkowicie nowy produkt opracowany parę lat temu poza tym nie można porównywać 15W-40 z 5w czy 10W w jakich to lepkościach produkowany jest MaxLife bo różnica jest kolosalna na korzyść MaxLife`ów.Jefferson pisze:Ponieważ....?
cudze chwalicie - swego nie znacie.malyktos pisze:A jak się ma zestawienie olei orlenowskich i lotosów z innymi olejami?
Gdzie tu logika... W cenie syntetyków z 5W-40 kupujesz zwykły mineralny olej.malyktos pisze:Chociaż widziałem ostatnio motula 4000 15w40 za 96zł za 5l.
Tylko czy w 18 letnim 1Z ma to znaczenie? No i skąd aprobata VW 505.00 na mineralnym?Piasek pisze:Ponieważ GTX 3 to olej opracowany jeszcze w latach `80tych - przepakowany pod nowe nalepki a MaxLife to całkowicie nowy produkt opracowany parę lat temu poza tym nie można porównywać 15W-40 z 5w czy 10W w jakich to lepkościach produkowany jest MaxLife bo różnica jest kolosalna na korzyść MaxLife`ów.Jefferson pisze:Ponieważ....?
Chyba mylisz z normą 505.01.Jefferson pisze:No i skąd aprobata VW 505.00 na mineralnym?
Pewnie że nie ma a skoro nie ma to po co przepłacać zaJefferson pisze:Tylko czy w 18 letnim 1Z ma to znaczenie?
skoro można za ok 60zł dostać naszego polskiego Lotosa lub Platinum czy Petronas`amalyktos pisze:motula 4000 15w40 za 96zł za 5l
Nie. Popatrz na etykiety olejów mineralnych różnych producentów- normę 505.00 spotkasz na niewielu. Coś w tym jest.jhosef pisze:Chyba mylisz z normą 505.01.Jefferson pisze:No i skąd aprobata VW 505.00 na mineralnym?
Na niewielu to jej nie spotkaszJefferson pisze:Nie. Popatrz na etykiety olejów mineralnych różnych producentów- normę 505.00 spotkasz na niewielu. Coś w tym jest.
Będzie pan zadowolony, będzie pan zadowolony...malyktos pisze:Tylko powiedzcie mi czy po tym orlenie nie zaczną mi bardziej popychacze "klaskać", bo moje już trochę słychać??
może i najtańszy, ale po tym jak skody octavie jeżdżące na orlen platinum 5w30 przyjeżdżały między 70 a 100tyś na wymianę szklanek i wałków to chyba coś nie tak? Inne z takimi samymi silnikami jeżdżące na tak bardzo złym castrolu spokojnie do 200tyś dolatywały.Piasek pisze: A Orlen PLATINUM MaxExpert V 5W–30 jest najtańszym na polskim rynku olejem spełniającym specyfikacje VW 504.00/507.00 a więc i DPF i LL.
nie jestem na 100 % pewien ale chyba jest to Elf start 15w40 9wg naklejki pod maską)Jaworess pisze:A na jakiej oliwce teraz jeździsz??