Strona 13 z 22

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr lut 23, 2011 21:25
autor: koVWal
bradley pisze: koVWal Mk2 napisał(a): Żeby wykluczyć zawór N75 to trzeba go wymienić z zaworem N18 tak? Dokładniej to zamienić wtyczki od nich czy poprzekładać je miejscami zmieniając wężyki i wtyczki?



A jak popsuje ci sie ladowarka od telefonu to podpinasz ja pod inne gniazdko czy zmieniasz na dzialajaca ladowarke?
Nie wiedziałem to pytałem. Dzięki za wyjaśnienie. Jutro będę działał i napiszę co i jak.

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw lut 24, 2011 18:35
autor: italiano_83
szybkivw pisze: Może tu mi ktos pomoże ?
Jak nie masz dostępu do vag'a to nikt :popcorn: Odcina ci turbo na "górze" więc masz "przeładowanie" za które w większości przypadków odpowiada zacinające się VNT (mechanizm zmiennych kierownic w turbo), ale żeby to ocenić to potrzebne są logi bs 011 i dynamiczne 003.008.011

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw lut 24, 2011 20:27
autor: bradley
szybkivw pisze:mój problem polega na tym, że przy duzych prędkościach rzędu 160-190 rozłącza mi Turbawkę i wchodzi w awaryjny, standardowo znika po przekręceniu stacyjki na nowo, ale przy ponownym przegonieniu robi sie tak samo. a notlaufty zdarzają się przy 120 jak czytam forum. Może tu mi ktos pomoże ? :otepienie:
Nie ma reguly. Tryb awaryjny wlacza sie gdy przez okres ponad 5 sekund sa przekroczone wartosci aktualne od tych zadanych. Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw lut 24, 2011 20:45
autor: Grzechu_1990
bradley pisze: Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.
Na 3 może wystąpić ;)

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 16:27
autor: dzeju
Witam! Wcześniej opisywałem problem , który posiadam w golfie (ten dźwiek " onclick="window.open(this.href);return false; oraz przeładowanie turbiny). Ostatnio byłem u znajomego mechanika i sprawdził przewody oraz gruchę , w gruszce znajdowala sie woda wiec ja wysuszyl i sprawdzil szczelnośc i nie ma zadnych dziur. Sztanga równiez ciezko chodziła wiec ją rozruszal i teraz chodzi lzej. Przeładowania już nie wystepują pozostał tylko ten dzwiek oraz gdy auto jest zimne to nie ciagnie od nizszych obrotów. Zaproponował regeneracje turbiny , lecz jest to koszt w granicach 1200zł. Jak myslicie oddac ją do regeneracji czy znaleźć kogoś kto ją wyczyści?

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 16:31
autor: Grzechu_1990
Zrób logi dynamiczne i rzuć na forum, może wystarczy czyszczenie.

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 18:27
autor: perki
dzeju, lepij dac 200zl na nowa gruche bo moja byla czyszczona i po miesiacu znow to samo a teraz mam spokoj

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 18:50
autor: dzeju
ale u mnie jeszcze na 99% kierowniczki sa zawalone (ponieważ zimą nie czesto krecilem go na wysokie obroty ) bo sztanga ciezko chodzila ,ale rozruszal mechanik ale nadal nie chodzi tak sprawnie jak powinna, zrobie logi jak najszybciej i pozniej bede myslal co dalej

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 18:54
autor: szybkivw
przeglądam YT i zauważyłem taki problem, chyba właśnie to występuje u mnie, myślałem że to sprężarka lecz to chyba taki sam dźwięk, co to jest ?

http://www.youtube.com/watch?v=TefBKPRn4fM

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 19:08
autor: dzeju
Przeczytaj kilka postów wyżej o czym pisze z kolegami , niestety u mnie jest ten sam problem. Myśle zacznij własnie od gruchy , również czytałem coś takiego ,,ten odglos to na 99 procent odglos surge, czyli odglos powietrza wracajacego do dolotu wokol wirnika turbosprezarki. jedyne co dla pewnosci sprawdzic mozna to zawor n75, jesli jest ok to po prostu zostawic " , http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=365381" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj masz temat z identycznym problemem.

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 19:24
autor: szybkivw
dzeju pisze:niestety u mnie jest ten sam problem. .
słuchaj, u Ciebie też przenosi się to do wnętrza ? jakieś drżenie drgania rezonans wokół schowka ?

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 19:32
autor: bradley
Grzechu_1990 pisze:
bradley pisze: Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.
Na 3 może wystąpić ;)
Jak rozpedzasz sie tak dlugo to moze :D U mnie trwa to krocej ;P No chyba ze przeciagne do 4,5tys

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 19:34
autor: Grzechu_1990
Mi czasami na 3 przy 60km/h odcinało turbinę, czasami nawet przy hamowaniu silnikiem i tego nie wiedziałem, ruszam sobie a tu mam SDI zamiast TDI :kac:

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pt lut 25, 2011 20:51
autor: perki
jezeli wtryski i inne rzeczy nie leja to tak latwo nie jest zasyfic turbine jak niekotrzy mysla . Moja po 12 latach i byla poprostu brudna cienka warstwa sadzy .

Znajomemu laly wszystkie wtryski i po miesiacu turbo wygladalo jak by ktos wiadro smoly wlal do srodka