Strona 13 z 17

Mój "oil catch tank"

: sob maja 03, 2014 00:57
autor: OMEGA
Nie zagieło ci nigdzie przewody od odmy ?
Bądź przez zmniejszony przekrój przewodu wzrosło ciśnienie w skrzyni korbowej i wydmuchało uszczelkę/oliwę.

Mój "oil catch tank"

: sob cze 14, 2014 19:57
autor: -michau-
Chciałbym zastosować u siebie OCT z zamkniętym obiegiem, jakiegoś gotowca z allegro. Jaką średnicę mają ori węże od odmy do dolotu, 18-20mm?
Pytam bo nie wiem jaką średnicę wybrać króćcy i wężyków.

Mój "oil catch tank"

: pt cze 27, 2014 02:50
autor: OMEGA
-michau-, W ARL-u wew. od dolotu to fi23mm przy pokrywie nie wiem .

Mój "oil catch tank"

: pt cze 27, 2014 08:58
autor: JABcok20
potrebuję kupić jakieś króćce 22mm kolanka tak abym mógł przykręcić to w miejsce otworu fi22 w oilcatch tanku. Mam rurki fi22 aluminiowe ale ciężko pospawać i wyglądają strasznie. Gdzie dostać takie króćce obojętnie z jakiego materiału.

Mój "oil catch tank"

: pt cze 27, 2014 17:43
autor: -michau-
OMEGA, dzięki :)

Wybrałem króćce 20mm, zobaczymy jak to podpasuje w AJMie.

Mój "oil catch tank"

: sob cze 28, 2014 21:16
autor: OMEGA
JABcok20, raczej się nie kupi musiał by jakiś tokarz dorobić, też właśnie szukam.
kupiłem mufy miedziane fi 18(zew.~20) i redukcję fi 18/22(zew ~24) redukcja da się wcisnąć do dolotu (ale trzeba fazę zrobić).

Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?

Mój "oil catch tank"

: ndz cze 29, 2014 15:01
autor: Detektor
OMEGA pisze:Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
powinieneś tam miec klamre zaciskowa ktora luzujesz i normalnie zsuwasz rurke

Mój "oil catch tank"

: pn cze 30, 2014 00:32
autor: OMEGA
Detektor, klamer "ściągnąłem" ale rurki nie idzie zsunąć.

Mój "oil catch tank"

: pn cze 30, 2014 17:32
autor: Detektor
OMEGA, ten krociec na ktory jest nasunieta ta rurka jest z zewnątrz taki karbowany a za to ta rurka jest identycznie karbowana tyle ze od wewnątrz ,wiec działają na siebie na zasadzie zatrzasku. Pokrec raz w prawo raz w lewo jednocześnie pociagajac mocno za rurkę az w końcu zejdzie. Bardzo często te rurki lubia sie urywac gdy trzymasz za nia w nieodpowiednim miejscu ale chyba ona i tak już nie bedzie ci wiecej potrzebna.

Mój "oil catch tank"

: wt lip 15, 2014 16:09
autor: kamiiru
Witam wszystkich, mam silnik 1.6 16V AUS i chciałbym się dowiedzieć czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
Przeczytałem temat o odmach od deski do deski i widziałem te wszystkie patenty z wężykami odchodzacymi od korków oleju, jednak chciałbym dodatkowo mieć pewność że olej nie będzie wypluwany do przepustnicy . Dlatego zainteresowałem się tematem oil catch canów.

Mój "oil catch tank"

: wt lip 15, 2014 18:32
autor: Detektor
kamiiru pisze:czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
wszystko zależy od tego jak zorganizujesz sobie nową instalację pod maską

Mój "oil catch tank"

: wt lip 15, 2014 19:14
autor: kamiiru
Z tego co widze na allegro to sa do kupienia tylko duże oil "tanki". Nie ma takich małych puszek jak np ta -> http://g35driver.com/forums/attachments ... g_1984.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Myślałem o wprowadzeniu węża z odmy do wejścia, i przewód wyjścia bezpośrednio do filtra powietrza. Czyli po prostu wpięcie oil catcha po drodze tradycyjnego węża z odmy. Czy to zda egzamin?

Mój "oil catch tank"

: śr lip 16, 2014 15:18
autor: Yaro1981
ja zrobiłem sam koszt 30zł odma w bidon odpowietrzenie w atmosferę a wejście na rurze dolotowej od filtra zaślepione w każdym samochodzie robię tak od lat i wszystko działa jak należy

Mój "oil catch tank"

: śr lip 16, 2014 16:48
autor: -michau-
Mój oct leży ponad tydzień i nie może doczekać się montażu.

Za bardzo nie mam pomysłu gdzie by go upchnąć pod maską?

Obrazek