Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój "oil catch tank"
Nie zagieło ci nigdzie przewody od odmy ?
Bądź przez zmniejszony przekrój przewodu wzrosło ciśnienie w skrzyni korbowej i wydmuchało uszczelkę/oliwę.
Bądź przez zmniejszony przekrój przewodu wzrosło ciśnienie w skrzyni korbowej i wydmuchało uszczelkę/oliwę.
Mój "oil catch tank"
Chciałbym zastosować u siebie OCT z zamkniętym obiegiem, jakiegoś gotowca z allegro. Jaką średnicę mają ori węże od odmy do dolotu, 18-20mm?
Pytam bo nie wiem jaką średnicę wybrać króćcy i wężyków.
Pytam bo nie wiem jaką średnicę wybrać króćcy i wężyków.
GTB... ![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Mój "oil catch tank"
potrebuję kupić jakieś króćce 22mm kolanka tak abym mógł przykręcić to w miejsce otworu fi22 w oilcatch tanku. Mam rurki fi22 aluminiowe ale ciężko pospawać i wyglądają strasznie. Gdzie dostać takie króćce obojętnie z jakiego materiału.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Mój "oil catch tank"
JABcok20, raczej się nie kupi musiał by jakiś tokarz dorobić, też właśnie szukam.
kupiłem mufy miedziane fi 18(zew.~20) i redukcję fi 18/22(zew ~24) redukcja da się wcisnąć do dolotu (ale trzeba fazę zrobić).
Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
kupiłem mufy miedziane fi 18(zew.~20) i redukcję fi 18/22(zew ~24) redukcja da się wcisnąć do dolotu (ale trzeba fazę zrobić).
Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
Mój "oil catch tank"
powinieneś tam miec klamre zaciskowa ktora luzujesz i normalnie zsuwasz rurkeOMEGA pisze:Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
OMEGA, ten krociec na ktory jest nasunieta ta rurka jest z zewnątrz taki karbowany a za to ta rurka jest identycznie karbowana tyle ze od wewnątrz ,wiec działają na siebie na zasadzie zatrzasku. Pokrec raz w prawo raz w lewo jednocześnie pociagajac mocno za rurkę az w końcu zejdzie. Bardzo często te rurki lubia sie urywac gdy trzymasz za nia w nieodpowiednim miejscu ale chyba ona i tak już nie bedzie ci wiecej potrzebna.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Witam wszystkich, mam silnik 1.6 16V AUS i chciałbym się dowiedzieć czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
Przeczytałem temat o odmach od deski do deski i widziałem te wszystkie patenty z wężykami odchodzacymi od korków oleju, jednak chciałbym dodatkowo mieć pewność że olej nie będzie wypluwany do przepustnicy . Dlatego zainteresowałem się tematem oil catch canów.
Przeczytałem temat o odmach od deski do deski i widziałem te wszystkie patenty z wężykami odchodzacymi od korków oleju, jednak chciałbym dodatkowo mieć pewność że olej nie będzie wypluwany do przepustnicy . Dlatego zainteresowałem się tematem oil catch canów.
Mój "oil catch tank"
wszystko zależy od tego jak zorganizujesz sobie nową instalację pod maskąkamiiru pisze:czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Z tego co widze na allegro to sa do kupienia tylko duże oil "tanki". Nie ma takich małych puszek jak np ta -> http://g35driver.com/forums/attachments ... g_1984.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślałem o wprowadzeniu węża z odmy do wejścia, i przewód wyjścia bezpośrednio do filtra powietrza. Czyli po prostu wpięcie oil catcha po drodze tradycyjnego węża z odmy. Czy to zda egzamin?
Myślałem o wprowadzeniu węża z odmy do wejścia, i przewód wyjścia bezpośrednio do filtra powietrza. Czyli po prostu wpięcie oil catcha po drodze tradycyjnego węża z odmy. Czy to zda egzamin?
Mój "oil catch tank"
ja zrobiłem sam koszt 30zł odma w bidon odpowietrzenie w atmosferę a wejście na rurze dolotowej od filtra zaślepione w każdym samochodzie robię tak od lat i wszystko działa jak należy
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mój "oil catch tank"
Mój oct leży ponad tydzień i nie może doczekać się montażu.
Za bardzo nie mam pomysłu gdzie by go upchnąć pod maską?
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_f5c14d8a6ce70ba045c4573c2f2bb.jpg)
Za bardzo nie mam pomysłu gdzie by go upchnąć pod maską?
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_f5c14d8a6ce70ba045c4573c2f2bb.jpg)
GTB... ![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości